Aso Parkeren

arosa zei:
Marc van der Togt zei:
arosa zei:
Marc van der Togt zei:
Monsieur Le Loure zei:
Fe Ro zei:
Mensen die op een invalide parkeerplaats staan moeten ze meteen het rijbewijs minimaal een jaar lang invorderen.

Lijkt je vierendelen geen betere optie?
Doen ze echt nooit meer....

Haha, en dan blijkt kort na de vierendeling dat er alleen geladen en / of gelost werd......:p
je mag er gewoon niet staan ook niet voor alleen laden en lossen.

Zéker wel! Google maar eens op “laden lossen invalideparkeerplaats”......... ;)

Kwalijker vind ik het dat Fe Ro invaliden niet als mensen ziet. Althans zo Is het geschreven.
je moet dan echter wel direct laden en lossen. Dus deur open je zooi eruitgooien en meteen weer weg, geld ook voor passagiers in en uit laten stappen.

Laden/lossen is je spullen wegbrengen dan wel halen zonder enig verder geouwehoer.
 
Boppie zei:
arosa zei:
Marc van der Togt zei:
arosa zei:
Marc van der Togt zei:
Monsieur Le Loure zei:
Fe Ro zei:
Mensen die op een invalide parkeerplaats staan moeten ze meteen het rijbewijs minimaal een jaar lang invorderen.

Lijkt je vierendelen geen betere optie?
Doen ze echt nooit meer....

Haha, en dan blijkt kort na de vierendeling dat er alleen geladen en / of gelost werd......:p
je mag er gewoon niet staan ook niet voor alleen laden en lossen.

Zéker wel! Google maar eens op “laden lossen invalideparkeerplaats”......... ;)

Kwalijker vind ik het dat Fe Ro invaliden niet als mensen ziet. Althans zo Is het geschreven.
je moet dan echter wel direct laden en lossen. Dus deur open je zooi eruitgooien en meteen weer weg, geld ook voor passagiers in en uit laten stappen.

Laden/lossen is je spullen wegbrengen dan wel halen zonder enig verder geouwehoer.
Wat ik begrepen heb van de gerechtelijke uitspraken mag je er wel stilstaan maar niet parkeren. Verlaat jij je auto dan wordt het al snel parkeren.
 
laadpaal.png


In feite ook een vorm van asociaal gebruik van een parkeerplaats: er een trafohuisje plaatsen. Weer een parkeerplaats weg.

Extra pijnlijk is dat het huisje werd geplaatst pas zo'n twee weken nadat hier twee laadplekken waren gecreëerd door de aanleg van een dubbele laadpaal. De ambtenaren van de gemeente hebben alle stappen van beide aanvraagprocedures doorlopen, alleen hebben ze niet bij elkaar over de schouder gekeken of er iets parallel liep dat hun af te geven vergunning misschien in de wielen zou kunnen rijden. Het zou overigens zo maar kunnen zijn dat het trafohuisje er moest komen vanwege de komst van laadpalen...
 
Da's goed bedacht.. 1 laadpaal met 2 laadpunten..declasseren tot 1 laadpunt / laadplek. Nu nog het onderbord aanpassen. Want plek voor 2 voertuigen is er niet meer.

Voor EV trafohuis is het wel een flink ding.. en ingekapseld. Zie je niet vaak.
 
Zondag zag ik dit:

9NaCZbAl.jpg


Ik vond dit ook vrij bijzonder, ook gezien de lege brink, ehm parkeerplaats. Ik denk niet dat de Panda zo dicht op de Volvo is gezet.
 
Misschien was het eerder wel druk? Ik neem mijn digitale hoed af voor degene die de auto, welke er dan ook als laatste kwam, even vlot zo strak naast de andere zet.
 
Misschien stond de parkeerplaats een uur geleden nog helemaal vol en was een van deze twee plekjes het laatste plekje.

Al had ik - als Pandabestuurder - de Panda dan wel andersom gezet.
 
ach dan stap je toch aan de andere kant in? of desnoods achterin:cool: Ik heb de Dyane ook wel eens zo ingeparkeerd, was het enigste plekje dat over was. wel even een foto gemaakt dat ie schadevrij ingeparkeerd stond en met de kentekens erop van de auto's aan beide zijkanten. Zo heb ik in Amsterdam ook wel eens geparkeerd dat de bestuurder van de auto naast mij er echt niet in kon. In zo'n geval leg ik altijd een briefje met mijn telefoonnummer er waar ik ben zodat men mij dan wel kan bereiken als het nodig is
 
hobbes2cv zei:
ach dan stap je toch aan de andere kant in? of desnoods achterin:cool: Ik heb de Dyane ook wel eens zo ingeparkeerd, was het enigste plekje dat over was. wel even een foto gemaakt dat ie schadevrij ingeparkeerd stond en met de kentekens erop van de auto's aan beide zijkanten. Zo heb ik in Amsterdam ook wel eens geparkeerd dat de bestuurder van de auto naast mij er echt niet in kon. In zo'n geval leg ik altijd een briefje met mijn telefoonnummer er waar ik ben zodat men mij dan wel kan bereiken als het nodig is

Deze rare situatie ontstaat vaak als iemand de auto op het randje parkeert. Je komt op een parkeerplaats waar veel beweging is (bijvoorbeeld bij een supermarkt) en er is nog een vrij plekje naast een auto die de wieltjes heel dicht bij de streep geparkeerd heeft. Dan heb je de keuze jouw auto net zo lomp achter te laten (dit noem ik niet 'parkeren' ) of je zet jouw auto toch netjes in het midden van het vak waarmee je het de scheefparkeerder moeilijk maakt om in te stappen.

Als je terugkomt, is de scheefparkeerder waarschijnlijk al weer weg en ben jij de dwaas die een cursus parkeren nodig heeft.

Dit zorgt wel voor een mobieltje vol met foto's van kentekens en het is vervelend voor mensen met overdreven grote auto's. Probeer een klassiek Amerikaans slagschip maar eens in een typisch Nederlands krap parkeervakje te lepelen.
Dat steekt aan alle kanten meer dan een meter uit.

https://flic.kr/p/2k3N89
 
20201105-143639.jpg


Deze heeft het wel zelf gedaan. Zeker bang dat auto's die langsrijden misschien een krasje maken op z'n S3, dus dan zet hij/zij hem maar zover uit het vak dat hij/zij op het fietspad staat! Ook het busje ervoor en de zwarte auto erachter zijn een stukje buiten het vak gaan staan, maar niet zo ver. Het stomme is dat de kans op een kras van een fiets of scooter aan de linkerzijde eigenlijk veel groter is dan van een auto aan de rechterzijde. Bovendien past die S3 gewoon in het vak als hij strak tegen de stoepband aan staat (het busje niet).

20201105-143613.jpg
 
Tydelyck zei:
20201105-143639.jpg


Deze heeft het wel zelf gedaan. Zeker bang dat auto's die langsrijden misschien een krasje maken op z'n S3, dus dan zet hij/zij hem maar zover uit het vak dat hij/zij op het fietspad staat! Ook het busje ervoor en de zwarte auto erachter zijn een stukje buiten het vak gaan staan, maar niet zo ver. Het stomme is dat de kans op een kras van een fiets of scooter aan de linkerzijde eigenlijk veel groter is dan van een auto aan de rechterzijde. Bovendien past die S3 gewoon in het vak als hij strak tegen de stoepband aan staat (het busje niet).

20201105-143613.jpg
Je hebt ook fietsers, die wellicht express eventjes met de sleutel er langs af fietsen.
 
Ik denk niet dat dit is gedaan voor krassen van langs rijdende auto's maar eerder voor deuken van uitparkerende auto's. Het ziet er vrij smal uit dat een bumpertje in je deur sneller is gebeurt dan je lief is. Kan toeval zijn maar als er 3 auto's achter elkaar op de stoep staan lijkt mij dat er meer is dan lompe bestuurders die moeite hebben met recht door een straat te rijden zonder spiegeltikkertje te spelen.
 
Dit is een herkenbaar beeld anders hoor. Waarschijnlijk ook vrachtwagens/bussen die die weg gebruiken en bang zijn voor kapotte spiegels e.d.
 
135316123_3815750118443337_5515284676751389315_o.jpg


Even kijken of zo'n link werkt, dit komt uit de Facebookgroep van mijn lokale omgeving.
Fascinerend geparkeerd wel, in elk geval.
 
Hé; nog geen berichten van het jaar 2021 hier. Laten we daar eens verandering inbrengen!
Ik heb een voorbeeld van een benzinebak die op een gereserveerde plaats voor elektrische auto's staat. De laadpaal staat voor de auto.

Sinds 29 maart staat er een elektrische laadpaal op het parkeerterrein voor het appartementencomplex waar ik woon. Zelf heb ik (op één uitzondering) na de plaats uit goed fatsoen vanaf die datum al vrij gehouden terwijl op deze plek tot afgelopen woensdag; 21 april nog iedereen mocht parkeren (dit heb ik bij de gemeente nagevraagd).
Afgelopen woensdag is er echter een bord bij geplaatst 'P alleen opladen elektrische voertuigen' en is de plaats dus officieel gereserveerd. voor een bepaalde doelgroep auto's (hybride, elektrisch etc.)
Toen ik woensdagmiddag thuiskwam uit het werk omstreeks 16.00u viel mij het bord voor het eerst op en stond er inderdaad een elektrische auto te laden. Echter vanaf woensdagavond 20.00u tot zéker 13.00u vanmiddag heeft de Audi op de foto er gestaan. Het is dus ook niet de vraag wie er eerder was; de paal was er eerder!
Een soort protest dat er een plaats gereserveerd is? Erg egoïstisch in ieder geval!
De laadpaal heeft 2 ingangen maar alleen de plaats van de Audi is gereserveerd tot er meer elektrische auto's komen. Dat er ook een aansluiting rechts zit betekent niet dat de plaats waar het kleine blauwe autootje staat ook vrij moet blijven. Deze is nog voor iedereen beschikbaar. Vandaar ook de pijl op het bord.

Elektrische-plaats.jpg


Overigens ben ik ook niet bepaald te spreken over de vergunningsprocedure bij de gemeente, maar dat is een ander verhaal.
Zij hielden ons voor dat een bewoner een elektrische auto aangeschaft had en deze een andere plek vrij zou laten. Wat er echter niet werd bij gezegd is dat verderop in de straat aan de overkant (overburen) iemand een elektrische auto gekocht had. Echter zal de kabel niet over de openbare stoep mogen lopen. Daar parkeren ze in file.
Praktisch de hele straat is openbaar parkeren; eigen opritten zijn een uitzondering.
Gaan behalve ikzelf nog meer mensen een stukje van zeker 50 meter lopen van de auto naar huis om de vrij gebleven plek van de elektrische auto op te vullen? Of zou onderstaande foto nog erger gaan geworden?

Parkeren-de-Flier-langs-straat.jpg


Eigenlijk hoef ik me er niet druk over te maken. Ik rijdt zelf nog een benzineauto en zal er dus niet tegenaan lopen dat iemand op 'mijn' gereserveerde Elektrische plaats staat, maar hij is wel geschikt voor het topic Aso Parkeren dacht ik zo.
 
Zafi18 zei:
Ik denk niet dat dit is gedaan voor krassen van langs rijdende auto's maar eerder voor deuken van uitparkerende auto's. Het ziet er vrij smal uit dat een bumpertje in je deur sneller is gebeurt dan je lief is. Kan toeval zijn maar als er 3 auto's achter elkaar op de stoep staan lijkt mij dat er meer is dan lompe bestuurders die moeite hebben met recht door een straat te rijden zonder spiegeltikkertje te spelen.

Vanuit die schuine parkeerplaatsen kan je simpel de rijbaan oprijden. Je komt nog geeneens in de buurt van de geparkeerde auto's. Ruimte genoeg.
 
Al die aso parkeerders die twee plaatsen innemen uit schrik voor krassen op hun wagen, kunnen hier nog iets van leren:
 
Peter O zei:
Zondag zag ik dit:

9NaCZbAl.jpg


Ik vond dit ook vrij bijzonder, ook gezien de lege brink, ehm parkeerplaats. Ik denk niet dat de Panda zo dicht op de Volvo is gezet.



En deze dan! De rechter auto is de mijne. Ik zat gewoon vast doordat zijn band in mijn wiel stak. Kon slechts met wat geweld achteruit rijden met als gevolg rubberstrepen op mijn velg. Het betreffende parkeerterrein (bij een golfclub) was overigens voor de helft leeg en naast zijn/haar auto was het parkeervak vrij. Ik stond al helemaal rechts in mijn vak.
Kan iemand trouwens aan de hand van het kenteken de eigenaar achterhalen?
 
Meeuw zei:
https://postimg.cc/5YLjGHHX

En deze dan! De rechter auto is de mijne. Ik zat gewoon vast doordat zijn band in mijn wiel stak. Kon slechts met wat geweld achteruit rijden met als gevolg rubberstrepen op mijn velg. Het betreffende parkeerterrein (bij een golfclub) was overigens voor de helft leeg en naast zijn/haar auto was het parkeervak vrij. Ik stond al helemaal rechts in mijn vak.
Kan iemand trouwens aan de hand van het kenteken de eigenaar achterhalen?

Wat een zakkenwasser (M/V) ben je als je zo je auto (en die van de ander) achterlaat.
 
Daar is het nu te laat voor. Maar ik hoop dat iemand op dit forum de naam van de kentekenhouder kan achterhalen.
 
Pietzoveel zei:
Dat mag niet (AVG)......
Áls je al bij die informatie kan.

Het enige wat zou kunnen is dat iemand het bericht ziet en de auto herkent. Maar die tactiek is op social media aanzienlijk succesvoller verwacht ik.
 
Een beetje mosterd na de maaltijd om er nu alsnog werk van te maken, dat had je gelijk moeten doen.
En wat bereik je er uiteindelijk mee?... hooguit dat ze je in je gezicht uitlachen, een zinloze discussie aangaan, of in het gunstigste geval een sorry.
Met de social media inschakelen bereik je ook weinig zinvols, met dit fotootje blijft het het woord van de één tegen het woord van de ander.... dashcam beelden zouden dan wat meer duidelijkheid geven.
 
Meeuw zei:
Daar is het nu te laat voor. Maar ik hoop dat iemand op dit forum de naam van de kentekenhouder kan achterhalen.
Dat kan dus niet (meer). De politie lijkt me de enige partij die je daar mee zou kunnen helpen, maar ik betwijfel of ze hier tijd in gaan steken.
 
ELTttw1.jpg


Vandaag zag ik deze Polo staan. Ik weet niet of het een "rollende auto die niet op de handrem stond" was of gewoon iemand die niet kon parkeren.

Het komt op de foto niet helemaal uit, maar hij stond echt midden op de weg. Gezien de deur denk ik dat ie vaker aanrakingen met anderen heeft gehad :T
 
Ik stond buiten mijn auto te wassen toen dit spul kwam aanrollen, hier stopte, er kwamen 3 mensen uit die op visite gingen bij het huis links.
54421154876_dc73552739_b.jpg

3 auto's geblokkerd

Het spul heeft zeker 2 uur zo gestaan.
Als hij de combinatie rechts voor de heg had gezet had niemand er last van gehad.
 
Soms zijn de vakken waarin je behoort te parkeren ook te smal en niet ontworpen voor de hedendaagse grootte van de auto's waarbij de z.g. SUV steeds meer vertegenwoordigd is.
De gemeente gaat daarbij helaas niet met de tijd mee, space = geld.
Bij sommige supermarkten en grote winkel ketens hebben ze speciale vakken voor gezinnen, gehandicapten en bestel auto's waarbij de vakken extra breed zijn.......
 
Soms zijn de vakken waarin je behoort te parkeren ook te smal en niet ontworpen voor de hedendaagse grootte van de auto's waarbij de z.g. SUV steeds meer vertegenwoordigd is.
De gemeente gaat daarbij helaas niet met de tijd mee, space = geld.
Bij sommige supermarkten en grote winkel ketens hebben ze speciale vakken voor gezinnen, gehandicapten en bestel auto's waarbij de vakken extra breed zijn.......
De gemeente heeft te maken met meerdere belangen dan alleen auto's. Als je de parkeerplaatsen groter gaat maken (maar ook meer parkeerplaatsen maakt) gaan anderen weer klagen omdat er teveel groen wordt opgeofferd. Wat weer voor wateroverlast kan zorgen bij hevige regenval.
 
De gemeente heeft te maken met meerdere belangen dan alleen auto's. Als je de parkeerplaatsen groter gaat maken (maar ook meer parkeerplaatsen maakt) gaan anderen weer klagen omdat er teveel groen wordt opgeofferd. Wat weer voor wateroverlast kan zorgen bij hevige regenval.
Komt bij dat men (tot op zekere hoogte) ook zal aansporen tot minder autogebruik/-bezit. Ander extreem voorbeeld (en nee dit heb ik niet verzonnen): nieuwbouw appartementencomplex in (Twents) stedelijk gebied, met een parkeerkelder er onder. Gebouwd vlakbij het treinstation. Krijg je van ProRail een bezwaar op de aangevraagde vergunning dat je te veel parkeerplaatsen in de kelder hebt. Dat zou indruisen tegen het landelijk beleid om meer mensen met de trein te laten reizen. Voor de goede orde: er was ruimte voor ca. 2 auto's per appartement, inclusief de plaatsen voor bezoek. :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Vaak zijn de z.g. parkeervakken te smal opgemaakt voor de huidige auto's die alsmaar groter worden, de gemeente doet hier helaas niets aan want massa = kassa.
Bij mij voor de deur storen er maar weinig mensen aan, diegene die dat wel doen hebben vaak een A segmenter!!
 
De gemeente heeft te maken met meerdere belangen dan alleen auto's. Als je de parkeerplaatsen groter gaat maken (maar ook meer parkeerplaatsen maakt) gaan anderen weer klagen omdat er teveel groen wordt opgeofferd. Wat weer voor wateroverlast kan zorgen bij hevige regenval.
Dat zou kunnen echter is dit bij mij niet het geval, er wordt automatisch al wat ruimer geparkeerd doordat het allemaal te smal is, desondanks blijft er nog voldoende plek over voor overige bezoekers.....
Eromheen is voldoende groenvoorziening en als de buurt wil hebben dat ik daar aan blijf meedoen dan moeten ze hun katten beter opvoeden om niet in mijn tuin te poepen anders maak ik daar ook een soort parkeerplek van.....

off topic: ik parkeer mijn vervoermiddel al jarenlang aan de overkant van mijn woning doordat buren gedreigt hebben die te bekrassen omdat zij hun auto voor de deur willen parkeren evenals hun scooter!!!!
Speelt al vele jaren, wijkagent die telkens veranderd en gemeente zijn geinformeerd...
 
Andersom maak je ook wel mee. Bij familie van me zijn de vakken voor langsparkeren (fileparkeren) ruim genoeg, maar zijn er eigenlijk te weinig. Ongetwijfeld conform de norm, maar veel huishoudens hebben toch twee auto's tegenwoordig. Daar hebben de buren met elkaar besproken dat ze dus niet de vakverdeling aanhouden, maar gewoon netjes aansluiten op de auto's die er al staan. Passen er toch een paar extra auto's op. Bij mijn vorige huurwoning was dat trouwens ook het geval, twee hele lange vakken tussen twee (oude) bomen. Daar was het ongeschreven regel om zo dicht mogelijk op de boom te parkeren. Bij de gemiddelde auto's die er stonden kon je er dan drie kwijt in twee vakken. :)
 
Komt bij dat men (tot op zekere hoogte) ook zal aansporen tot minder autogebruik/-bezit. Ander extreem voorbeeld (en nee dit heb ik niet verzonnen): nieuwbouw appartementencomplex in (Twents) stedelijk gebied, met een parkeerkelder er onder. Gebouwd vlakbij het treinstation. Krijg je van ProRail een bezwaar op de aangevraagde vergunning dat je te veel parkeerplaatsen in de kelder hebt. Dat zou indruisen tegen het landelijk beleid om meer mensen met de trein te laten reizen. Voor de goede orde: er was ruimte voor ca. 2 auto's per appartement, inclusief de plaatsen voor bezoek. :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Twee per apt. is ook te veel, dat stimuleert autobezit en zorgt voor veel meer files. Dat bezwaar lijkt me dan ook gegrond.

Het maakt het complex ook echt veel duurder, trouwens.
 
Ik vind 2 erg ruim. Doorsnee nieuwbouwwijk met vooral gezinnen en twee verdieners is de norm 1.0-1.6.

Bij ons 1.3 en gaat eigenlijk prima
 
Twee per apt. is ook te veel, dat stimuleert autobezit en zorgt voor veel meer files. Dat bezwaar lijkt me dan ook gegrond.

Het maakt het complex ook echt veel duurder, trouwens.

Ik vind dat de zaak omdraaien vanuit wensdenken. Veel gezinnen hebben nu eenmaal twee auto's. Als je dan slechts 1 parkeerplaats in eigen bezit toestaat, staan die tweede auto's in de buurt geparkeerd en krijg je juist parkeerproblemen en andere drukte.
 
Ik vind dat de zaak omdraaien vanuit wensdenken. Veel gezinnen hebben nu eenmaal twee auto's. Als je dan slechts 1 parkeerplaats in eigen bezit toestaat, staan die tweede auto's in de buurt geparkeerd en krijg je juist parkeerproblemen en andere drukte.
Als het nog niet verlote nieuwbouw is is het wel een logische gedachte. Als je per se twee auto's nodig hebt en je moet elke dag 10 minuten naar je auto lopen ga je daar waarschijnlijk niet wonen. Dat brengt dan weer ruimte voor andere bewoners die bijvoorbeeld geen rijbewijs hebben, en dus sneller met het OV gaan reizen, en vermindert de autodrukte in de binnenstad. De mensen met meerdere auto's gaan dan waarschijnlijk sneller wonen buiten het centrum.

Als dit nu een gerenoveerd project was waarbij ze plotseling de helft van de parkeerplekken weghalen snap ik jou punt wel.
Overigens ook wel kut als de appartementen al verloot waren en dan daarna dit bekend is geworden.
 
Twee per apt. is ook te veel, dat stimuleert autobezit en zorgt voor veel meer files. Dat bezwaar lijkt me dan ook gegrond.

Het maakt het complex ook echt veel duurder, trouwens.
"Kom, we kopen nog een auto want we hebben een parkeerplaats over!"
Denk je nou werkelijk dat mensen zo redeneren?

Kan me herinneren dat we in den haag zo'n pvda-trien in het gemeentebestuur hadden zitten. De 2e parkeervergunning per huishouden was altijd zo'n 12 keer zo duur als de eerste, en op een goed moment werd die meer gelijkgetrokken met de eerste vergunning qua prijs. Riep dat mens dus ook doodleuk dat dat autobezit ging stimuleren... Even denken, wat zijn zo'n beetje de kostenposten voor een auto: Aanschafprijs + verzekering + belastingen + onderhoud + brandstof. Nee die paar honderd euro voor de vergunning, die nekt de boel echt hoor... o_O
 
Gezien de krapte op de woningmarkt ga je een huis niet afslaan omdat er maar 1 parkeerplaats bij zit.
Als het nog niet verlote nieuwbouw is is het wel een logische gedachte. Als je per se twee auto's nodig hebt en je moet elke dag 10 minuten naar je auto lopen ga je daar waarschijnlijk niet wonen. Dat brengt dan weer ruimte voor andere bewoners die bijvoorbeeld geen rijbewijs hebben, en dus sneller met het OV gaan reizen, en vermindert de autodrukte in de binnenstad. De mensen met meerdere auto's gaan dan waarschijnlijk sneller wonen buiten het centrum.

Als dit nu een gerenoveerd project was waarbij ze plotseling de helft van de parkeerplekken weghalen snap ik jou punt wel.
Overigens ook wel kut als de appartementen al verloot waren en dan daarna dit bekend is geworden.

Gezien de krapte op de woningmarkt ga je een woning niet afslaan omdat er maar 1 parkeerplaats bij zit. Genoeg jonge tweeverdieners die graag in de stad willen wonen en twee auto's hebben.
 
Ja, maar dan weet je wel waar je voor 'kiest'. Twee parkeerplaatsen per appartement in een binnenstad is wel heel veel, de meeste stedelijke wijken die ik ken hebben dit niet eens.
Gekeken naar de energietransitie is mijn mening dat in plaats van maar allemaal te willen rijden in elektrische crossovers, het gebruik van OV een grote rol moet gaan spelen. Dit is voor grote delen van Nederland zeker niet haalbaar op het moment, maar bij het bouwen van nieuwe woningen in binnensteden is dit toch wel de beste kans die je hebt.
Als je dan bij huidige straten en complexen de parkeerplaatsen zou weghalen dan naai je de bewoners, maar bij nieuwbouw weet je vantevoren wat je gaat krijgen.
Het feit dat er op het moment een woningcrisis is, betekent niet dat we geen langetermijnvisie moeten hebben in mijn mening.
 
Ik sprak verleden week een bewoner in regio het gooi omdat ik zag dat er in elke hoek van de straat een kast stond, bleek inderdaad dat de gemeente voornemens is om parkeer vergunningen en betaald parkeren in te voeren lastig voor toekomstige bezoekers, ik parkeer mijn vervoermiddel weer wat verder weg (lopen is gezond) of ga met mooi weer vaker met de e-bike. (betaal al genoeg belasting)
De gemeente komt muntjes tekort en moeten hun broek zelf omhoog houden!
 
Terug
Bovenaan