Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
SSander zei:Lol dat zit er niet echt als een welvarende buurt uit.
Gokje: daar zijn niet eens 2 elektrische auto’s, laat staan 4...
Die is van de buurman, zijn bijstand is weer gestort dus deze kon er wel vanaf. Weet je gelijk waar je al die belasting voor betaaltD Elzinga zei:Zo'n truck met oplegger is niet goedkoop hoor.
Helaas! Allemaal aannames, allemaal onjuist. Probeer het anders nog een keerSSander zei:Lol dat zit er niet echt als een welvarende buurt uit.
Oh, het is eigenlijk makkelijk te verklaren. Op de begane grond van mijn gebouw zitten twee supermarkten, en dus o.a. een Kruidvat. Alles wat je op de foto ziet... geen idee van wie die auto's zijn. Weet jij wat er allemaal bij jouw plaatselijke supermarkt op de parking staat en waar die mensen wonen?SSander zei:Timo, overtuig me maar van het tegendeel.
Het enige wat ik me hardop afvraag... is hoe kan de gemeente hier 4 oplaad parkeerplaatsen bedenken en realiseren....?
Timo zei:Oh, het is eigenlijk makkelijk te verklaren. Op de begane grond van mijn gebouw zitten twee supermarkten, en dus o.a. een Kruidvat. Alles wat je op de foto ziet... geen idee van wie die auto's zijn. Weet jij wat er allemaal bij jouw plaatselijke supermarkt op de parking staat en waar die mensen wonen?SSander zei:Timo, overtuig me maar van het tegendeel.
Het enige wat ik me hardop afvraag... is hoe kan de gemeente hier 4 oplaad parkeerplaatsen bedenken en realiseren....?
Iedereen die hier wél woont? Onze auto's staan binnen. Iedereen een eigen parkeerplaats in het gebouw. Warm en droog. Maar ga vooral door met conclusies trekken op basis van één foto![]()
Timo zei:Oh, het is eigenlijk makkelijk te verklaren. Op de begane grond van mijn gebouw zitten twee supermarkten, en dus o.a. een Kruidvat. Alles wat je op de foto ziet... geen idee van wie die auto's zijn. Weet jij wat er allemaal bij jouw plaatselijke supermarkt op de parking staat en waar die mensen wonen?SSander zei:Timo, overtuig me maar van het tegendeel.
Iedereen die hier wél woont? Onze auto's staan binnen. Iedereen een eigen parkeerplaats in het gebouw. Warm en droog. Maar ga vooral door met conclusies trekken op basis van één foto![]()
Timo zei:Weet jij wat er allemaal bij jouw plaatselijke supermarkt op de parking staat en waar die mensen wonen?
SSander zei:Ok.
Een Prius+ die al uit de toon valt met 10k waarde.
Een Golf 4 a 1k waarde.
Een Megane Scenic a 1k waarde.
Een Cuore a 1k waarde.
Een 306 a 1k waarde.
Het busje van de monteur neem ik maar niet mee.
Timo, overtuig me maar van het tegendeel.
Boppie zei:Timo zei:Oh, het is eigenlijk makkelijk te verklaren. Op de begane grond van mijn gebouw zitten twee supermarkten, en dus o.a. een Kruidvat. Alles wat je op de foto ziet... geen idee van wie die auto's zijn. Weet jij wat er allemaal bij jouw plaatselijke supermarkt op de parking staat en waar die mensen wonen?SSander zei:Timo, overtuig me maar van het tegendeel.
Dus die vrachtwagen is ook niet privé?
Kun je met een half uurtje laden tegenwoordig niet al een behoorlijk gedeelte van je accu opladen?Blackadder the 5th zei:Dan verbaas ik me er wel over dat er laadpalen op een dergelijke parkeerplaats neergezet worden,
een EV heeft meestal wel even tijd nodig om (bij) te laden.
Timo zei:Kun je met een half uurtje laden tegenwoordig niet al een behoorlijk gedeelte van je accu opladen?Blackadder the 5th zei:Dan verbaas ik me er wel over dat er laadpalen op een dergelijke parkeerplaats neergezet worden,
een EV heeft meestal wel even tijd nodig om (bij) te laden.
Boppie zei:Op de foto is wel bewezen dat de Kruidvat alleen maar paupers in goedkope bakken aantrekt. Waarschijnlijk aan het jagen op pleepapier.
Idefiqs zei:En ook bij mijn lokale appie kan ik gewoon inpluggen, gelukkig.
haarr zei:Idefiqs zei:En ook bij mijn lokale appie kan ik gewoon inpluggen, gelukkig.
5 tot 10 minuten boodschappen doen en da laden?
Idefiqs zei:@Ssander
Bericht gerapporteerd bij de moderators. Timo had je na je eerste bericht al prima op je nummer gezet.
SSander zei:Idefiqs zei:@Ssander
Bericht gerapporteerd bij de moderators. Timo had je na je eerste bericht al prima op je nummer gezet.
Ok, applaus voor jou....
Ik constateer iets en dat wekt vragen op.
Het lijkt me hier een uitermate geschikte plek om over te discussiëren.
Idefiqs zei:Betonplaat voor het hoofd, hopeloos.
Elco zei:Je constateert niets, je maakt een denigrerende opmerking. Vast vandaag ook lekker naar het strand geweest.
rke zei:1 - accubakken zijn het vervoersmiddel van de rijken
Zollie zei:Elco zei:Je constateert niets, je maakt een denigrerende opmerking. Vast vandaag ook lekker naar het strand geweest.
Pot. Ketel. Mand.
Wat is er mis met mensen die naar het strand gaan? Een beetje raar van je om te zeggen, buitenlucht en beweging zijn goed voor de gezondheid in het algemeen en de weerstand in het bijzonder. Zijn de mensen die als eerste op het strand waren en later werden gevangen in de drukte volgens jou dus aso?? Of wat wilde je zeggen met je opmerking? Beetje denigrerend om te zeggen over mensen die met de beste bedoelingen op pad zijn. Ben je alleen goed bezig als je op een rustige plek buiten was?
Timo zei:(..). Dat maakt mensen verrassend creatief:
(..)
![]()
rke zei:Jammer genoeg zit er een trieste kern van dwaasheid in jouw opmerking.
1 - accubakken zijn het vervoersmiddel van de rijken
2 - mensen met een accubak hebben altijd en overal recht op een premium parkeerplaats
3 - het is schandalig dat mensen met een plofauto de openbare parkeerplaats voor een accubak durven te gebruiken.
Peter O zei:![]()
Ik zag deze Audi in Duitsland... Het was overigens niet de enige auto die zo parkeerde, dat vond ik best wel schokkend eigenlijk.
Fe Ro zei:Mensen die op een invalide parkeerplaats staan moeten ze meteen het rijbewijs minimaal een jaar lang invorderen.
Fe Ro zei:Mensen die op een invalide parkeerplaats staan moeten ze meteen het rijbewijs minimaal een jaar lang invorderen.
Monsieur Le Loure zei:Fe Ro zei:Mensen die op een invalide parkeerplaats staan moeten ze meteen het rijbewijs minimaal een jaar lang invorderen.
Lijkt je vierendelen geen betere optie?
Doen ze echt nooit meer....
Blackadder the 5th zei:Als er meer op deze wijze wordt geparkeerd, vraag ik me af hoe groot de parkeervakken zijn.
je mag er gewoon niet staan ook niet voor alleen laden en lossen.Marc van der Togt zei:Monsieur Le Loure zei:Fe Ro zei:Mensen die op een invalide parkeerplaats staan moeten ze meteen het rijbewijs minimaal een jaar lang invorderen.
Haha, en dan blijkt kort na de vierendeling dat er alleen geladen en / of gelost werd......![]()
arosa zei:je mag er gewoon niet staan ook niet voor alleen laden en lossen.Marc van der Togt zei:Monsieur Le Loure zei:Fe Ro zei:Mensen die op een invalide parkeerplaats staan moeten ze meteen het rijbewijs minimaal een jaar lang invorderen.
Haha, en dan blijkt kort na de vierendeling dat er alleen geladen en / of gelost werd......![]()
je moet dan echter wel direct laden en lossen. Dus deur open je zooi eruitgooien en meteen weer weg, geld ook voor passagiers in en uit laten stappen.Marc van der Togt zei:arosa zei:je mag er gewoon niet staan ook niet voor alleen laden en lossen.Marc van der Togt zei:Monsieur Le Loure zei:Fe Ro zei:Mensen die op een invalide parkeerplaats staan moeten ze meteen het rijbewijs minimaal een jaar lang invorderen.
Zéker wel! Google maar eens op “laden lossen invalideparkeerplaats”.........
Kwalijker vind ik het dat Fe Ro invaliden niet als mensen ziet. Althans zo Is het geschreven.