Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
@PM zei:Ik werd vandaag aangesproken door een collega die de afgelopen tijd een paar keer via de passagierskant haar auto in moest, omdat de mijne er erg krap naast stond. Mijn "ik parkeer netjes midden in het vak, zou jij ook moeten doen" (zij had haar auto ruim over de lijn heen gezet) werd beantwoord met "ik begin vroeg, dan is het nog donker en dan kan ik de lijnen niet zien"![]()
Ivanov zei:@PM zei:Ik werd vandaag aangesproken door een collega die de afgelopen tijd een paar keer via de passagierskant haar auto in moest, omdat de mijne er erg krap naast stond. Mijn "ik parkeer netjes midden in het vak, zou jij ook moeten doen" (zij had haar auto ruim over de lijn heen gezet) werd beantwoord met "ik begin vroeg, dan is het nog donker en dan kan ik de lijnen niet zien"![]()
Heeft zij een bril nodig of moeten de lijnen een nieuw likje verf hebben?
cirKel zei:Op het randje...
![]()
Sarcast zei:Prutser! Dat kan best hoor!@PM zei:En nee mijn auto staat op deze foto ook niet helemaal strak in het midden van het vak![]()
Mwah, als de wielen op het randje staan, steekt er natuurlijk best wat uit. Daar moet je dan wel weer omheen rijden.Blackadder the 5th zei:cirKel zei:Op het randje...
![]()
Zeker met dat bordje wat op de achtergrond boven de auto te zien is.
Als dit het laatste vak is in het rijtje vind ik het wel netjes ...![]()
stoterstangen90 zei:Mwah, als de wielen op het randje staan, steekt er natuurlijk best wat uit. Daar moet je dan wel weer omheen rijden.Blackadder the 5th zei:cirKel zei:
Zeker met dat bordje wat op de achtergrond boven de auto te zien is.
Als dit het laatste vak is in het rijtje vind ik het wel netjes ...![]()
Tja, als de plaats van de rode Caddy bezet is, wat moet je dancirKel zei:![]()
Deze luie vrouw met haar dikke Duitse cabrio parkeerde op de stoep, nog dichterbij dan de dichtstbijzijnde normale parkeerplaats (die van de rode Caddy) om bij de Action of Aldi (weet niet welke van de twee) goedkoop wc-papier te halen.
Meeuw zei:Tja, als de plaats van de rode Caddy bezet is, wat moet je dancirKel zei:![]()
Deze luie vrouw met haar dikke Duitse cabrio parkeerde op de stoep, nog dichterbij dan de dichtstbijzijnde normale parkeerplaats (die van de rode Caddy) om bij de Action of Aldi (weet niet welke van de twee) goedkoop wc-papier te halen.![]()
Oliespetters zijn lastig te verwijderen!der Magistrat zei:Mijn 'buren' vreesden voor mijn Regata.
Blackadder the 5th zei:Ik zou eerder bang zijn voor de volgende parkeerder die denkt dat zijn auto er nog wel tussen past ...
der Magistrat zei:Mijn 'buren' vreesden voor mijn Regata.
![]()
Zo kan het ook. Maar of dat nou echt een oplossing is...309 Turbo zei:Zo doen ze dat hier in de buurt.
Maandenlang een ander zijn garagedeur blokkeren? Geen probleem.
Ik wil dat eigenlijk ook altijd maar m'n vrouw verbied me dat en vind dat gek.....der Magistrat zei:Nee, nee, ik parkeer mijn auto altijd zo ver mogelijk van iedereen vandaan.
gajescheren zei:Ik wil dat eigenlijk ook altijd maar m'n vrouw verbied me dat en vind dat gek.....der Magistrat zei:Nee, nee, ik parkeer mijn auto altijd zo ver mogelijk van iedereen vandaan.
Heeft niet zoveel te maken met nieuw of oude auto'sder Magistrat zei:Tja, dat moet je met je vrouw oplossen.Mijn partner is dat gelukkig met me eens. Zeker met old-/youngtimers ben ik nogal wantrouwig t.o.v. anderen (als in: ik verwacht dat een nieuwe BMW meer gemeden wordt tijdens het openen van de portieren, hoewel je dan eerder jaloerse krasidioten lijkt te krijgen...).
309 Turbo zei:Zo doen ze dat hier in de buurt.
Aanhanger is van de buurman van de garage aan de andere kant, en een enkele meters verderop zijn er maar rond de 15 parkeerplaatsen waarvan er altijd wel meerdere vrij zijn.
Maar ja zo kan hij hem in de gaten houden is zijn argument.......
![]()
Het is 309 Turbo zijn garagedeur.Muddy Bandit zei:309 Turbo zei:Zo doen ze dat hier in de buurt.
Aanhanger is van de buurman van de garage aan de andere kant, en een enkele meters verderop zijn er maar rond de 15 parkeerplaatsen waarvan er altijd wel meerdere vrij zijn.
Maar ja zo kan hij hem in de gaten houden is zijn argument.......
![]()
Met een haakse slijper is dat simpel op te lossen, maar blijkbaar heeft de eigenaar van die garage er geen last van?
stoterstangen90 zei:Het is 309 Turbo zijn garagedeur.
hij heeft er dus last van...
309 Turbo zei:En heeft iemand enig idee hoe je een aanvraag indient om ervoor te zorgen dat er ook daadwerkelijk enkel in de parkeervakken voortaan mag worden geparkeerd?
Dakloos zei:Nu mag je dacht ik (maar misschien is dat afhankelijk per gemeente) een aanhanger überhaupt niet langdurig aan de openbare weg parkeren.
Pepe41 zei: