RvASdam
Net ingestapt
het was weer raak vandaag...... straat bijna vol, maar toch dit presteren....
foutparkeerder
aso!
en irritant
foutparkeerder
aso!
en irritant
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
toyoruud zei:het was weer raak vandaag...... straat bijna vol, maar toch dit presteren....
foutparkeerder
aso!
en irritant
stoterstangen90 zei:Dat maakt toch niets uit.
Je hoeft niet fout te parkeren als anderen dat ook doen!
UIteraard wel.Durashift zei:Moet je dan maar het vak leeg laten?
Nee toch.
Moderator
CvE1975 zei:Kennen jullie de Facebook pagina "Parkeervak | Foutparkeerders" al ? Daar zie je veel van dit soort gevallen voorbij komen!
https://www.facebook.com/parkeervak
Gewoon Dirk zei:
Gewoon Dirk zei:
En dat moet je dus doen voor elke afbeelding waarvan je denkt dat 'ie misschien wel eens te breed zou kunnen zijn? Yeah, right... :-(@PM zei:Hint: rechtermuisknop -> afbeelding weergeven, dan zie je de andere helft van de foto ook.
Durashift zei:No problemo. Die heflift daalt natuurlijk netjes op de (verbrede) stoep. De neus van zo'n busje kijkt dan gewoon tegen de achterkant van die Astra aan.![]()
Geen parkeerschijf bedoel je? Anders zie ik het ook even niet.Sarcast zei:Nope, staat daar gewoon te laden.
Nog meer hints nodig?
Nou en of!Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Jij maakt wel wat mee zeg.
Ik neem aan de je heb gezien dat hij daar is gaan staan en dat de plaats naast hem nog leeg was? Anders kan het natuurlijk best zo zijn dat die plaats met het bord al bezet was toen hij daar wilde opladen.Sarcast zei:Leon in z'n SEAT zei:Geen parkeerschijf bedoel je?
En geloof mij, hij stond er langer dan een uur. Beetje de schaarse plekken voor benzineslurpers bezetten met een lege laadplek naast je.![]()
Durashift zei:Gewoon Dirk zei:
Je hebt het over de V60? Ik zie weinig vrije vakken op de foto.
Vind het 'foute' gedeelte ook niet duidelijk afgebakend.. Kennelijk dient daarvoor het tegeltjesmotief..
Dat zie je echt vanuit de auto en als het donker is..![]()
Gewoon Dirk zei:
Gewoon Dirk zei:Op de foto zijn er geen vrije vakken te zien, op de foto is echter ook niet het gehele parkeerterrein te zien. Ik dacht daarom dat mijn opmerking (ik heb hem nog eens vergedrukt voor je) een heldere toelichting zou zijn. Op de foto is de afscheiding niet al te duidelijk, in het echt valt dit echter alleszins mee. Zelfs de vakken onderlinjg zijn duidelijk te onderscheiden door een dikke streep in een andere kleur steen die ook nog eens niet in hetzelfde verband gelegd zijn als de rest van de klinkers. Valt prima te zien, alle andere auto's stonden immers netjes in de vakken. Bovendien is het in de meeste gevallen zo dat de invalidevakken de eerste vakken van een parkeerterrein zijn, beetje dom om dan te denken dat er tussen het invalidevak en de uitrit nog een vak vrij is. Gezien de plaats (in een woonstraat), het tijdstip (zondagmorgen vroeg) en de aanwezigheid van een parkeervergunning achter de voorruit lijkt het me overigens zeer aannemelijk dat de V60 eigenaar ter plekke bekend is.
Rob0032 zei:
Rob0032 zei:
Muddy Bandit zei:In ieder geval een stuk beschaafder als de versie die hier in de buurt nog wel eens gebruikt wordt.
Boppie zei:Muddy Bandit zei:In ieder geval een stuk beschaafder als de versie die hier in de buurt nog wel eens gebruikt wordt.
Jij zit toch in het verre oosten?
Boppie zei:Tsja...een belg die 1 les in Rotterdam doet...dan kan hij er echt niets aan doen.
Verticaal? 't Zou verboden moeten worden... ;-pOpelKadett zei:Foutparkeren is echt wel een van mijn grootste irritaties in het verkeer. Laatst weer zo'n idioot gezien die bijna verticaal over twee vakken stond...
Gewoon Dirk zei: