Blackadder the 5th
Net ingestapt
cirKel zei:Muddy Bandit zei:cirKel zei:Wat is jullie verklaring hier dat het wel mag?
Geen, mag niet.... al vat ik de logica van dat stukje stoep ook niet helemaal gezien dat het iets verderop blijkbaar ook vol staat met geparkeerde 2-wielers.
Ik zal dit dan maar bestempelen als "iets minder sociaal", want asociaal gaat me hier nog net iets te ver.
Het stukje stoep bevat een tegel waarop staat "Vuilniszak hier". Lijkt me duidelijk dus. Daarnaast is het ook de enige manier om met fiets, kinderwagen, rolstoel of rollator vanaf de straat de stoep te bereiken zonder geparkeerde auto's te beschadigen of eerst helemaal naar de hoek van de straat te gaan en weer terug.
Wat mij opvalt op de foto (en ook op de andere foto) is dat de parkeervakken erg krap bemeten zijn. Zelfs een wat grotere personenauto staat
met de neus half op de stoep, waarschijnlijk om te voorkomen dat de achterkant van de auto de doorgaande weg blokkeert.
Kan me voorstellen dat een stel parkeervakken afzetten (al dan niet met vergunning)
voor een verbouwing meteen chaos/foutparkeren in de straat oplevert ...