Pietzoveel
Asfaltkampioen
Proficiat!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Sanoma zei:Gefeliciteerd
Wat een fijne uitvoering: dat essenhout is echt prachtig!
(PS; via Google kun je op kenteken vast meer foto's achterhalen)
Proficiat.
En nu op het werk gewoon wat extra-kosten maken, paar keer naar Korea vliegen of zo winking smiley
Schitterende wagen en vooral dat analoge klokje maakt hem helemaal af
Krijg je m makkelijk jn je garage-met-helling-en-latjes-om-binnen-te-rijden-zonder-schade ?
adinsx zei:Gefeliciteerd met de Daimler! Jammer dat de mooie blauwe je gaat verlaten, maar hey, iets nieuws is altijd leuk! Wel eens met BRG, het wordt er weer grijzer op ...
British Racing Green zei:adinsx zei:Gefeliciteerd met de Daimler! Jammer dat de mooie blauwe je gaat verlaten, maar hey, iets nieuws is altijd leuk! Wel eens met BRG, het wordt er weer grijzer op ...
Wie weet is er wel een notoire Renault-rijder die zijn vrouw uit haar rode Clio wil halen om haar te verrassen met een schitterende blauwe Laguna![]()
Elco zei:Mooie uitvoering zeg, gefeliciteerd! Vooral het hout maakt het echt mooi en dat blíjft ook mooi. Dat-ie grijs is... Tsja, dat zien we maar door de vingers.
Mooie wagen hoor, gefeliciteerd!! Qua interieurkleur totaal anders dan mijn W205 maar ook erg fraai thumbs up
Wanneer staat de aflevering gepland?
Het interieur is heel mooi met dat hout.
Ben wel benieuwd of zo'n c350e ook een stand heeft dat hij altijd op benzine blijft draaien, heeft de a3 niet en dat is wel jammer als je hem warm wil rijden..
Gave Merc! En dat Burmester klinkt waanzinnig goed, was ook geen goedkope optie destijds.
Kinderen gaan eind van de middag naar mijn ouders zodat mijn vrouw en ik wel even dat 'momentje' van genot kunnen genieten van het ophalen
adinsx zei:Kinderen gaan eind van de middag naar mijn ouders zodat mijn vrouw en ik wel even dat 'momentje' van genot kunnen genieten van het ophalen
Het momentje van genot is inmiddels een flinke avond geworden volgens mij. Waar blijven de foto's![]()
AsconaGT zei:- Ik vind het ook gek dat de parkeersensoren geen geluid maken met achteruit rijden. Alleen bij 10cm van een obstakel gaat hij geluid maken. Je moet dus goed opletten op de kleurtjes en camera.