Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Had je wel je lampen aangezet voordat je sproeiers aanzette? Anders doen ze het waarschijnlijk sowieso niet
Knip hem los, merk je het vanzelf.
das zekering 29, niet 30.Op plek 30 zou de zekering moeten komen van de koplampsproeiers
Hij maakt een chip helemaal op maat voor mijn auto, dus geen kant en klare. Ben je niet tevreden, dan zet hij alles weer terug in de oude setup.
Hij veranderd de huidige chip ook niet, maar plaatst er een nieuwe in.
Nou heeft hij een hele tijdelijke aanbieding, nu kost het geen 300, maar slechts 100 euro.
Voor 100 euro een chip op maat??? Is dat met rollenbanktest? Dat is wel spotgoedkoop zeg. Ik was 800 kwijt... Maar hoe "op maat" is het dan? Ik heb ook chip software op mijn pc staan, kwestie van een VAG-com op mijn auto (bij Opel heet dat vast anders ) en uploaden maar. Maar ik zou het voor mijn auto niet vertrouwen om dat zelf te doen. Kan je zoveel mee verprutsen. Ik heb overigens ook Opel software hier, maar dat kan ik dus niet testen bij gebrek aan een Opel
Koplampsproeiers zitten toch meestal op hetzelfde tankje als de ruitensproeiers ? Althans is bij mij wel zo, en vaak is die tank dan een stuk groter omdat de koplampsproeiers veel verbruiken.
30pk winst? No way. 20pk winst? Erg erg optimistisch, maar wie weet. Verschilt ook per blok.
Ik ga ook weer mooi over de Duitse A31, dus de eerste 100 kilometer is een super rustige autobahn zonder snelheidsbeperkingen........
wel apart dat hij zo even in de berm de gasklep kan afstellen..
Mooi dat je tevreden bent. Al was ik niet diezelfde dag nog op topsnelheid gaan rijden. Ik was het eerst even gaan aankijken of het echt allemaal probleemloos verliep en dan had ik het wel eens even getest.
Ruud zei:Ik was het eerst even gaan aankijken of het echt allemaal probleemloos verliep en dan had ik het wel eens even getest.