AsconaGT
Asfaltkampioen
Helemaal eens met jullie reacties, en ik stond er vorig jaar en het jaar er voor ook zo in. maar dan werd er toch rondom de kinderen alles volgepakt en zelf tot het dak toe vol. Krijg echt niet duidelijk dat het niet nodig is om zoveel mee te nemen. Echt belachelijk veel. Met name voor de 'wat-als' scenario. Het feit dat ze ook winkels aldaar hebben doet daar niet aan af.
Ik reis 6x per jaar met het vliegtuig naar Azie of de VS en ben gewend altijd heel weinig mee te nemen. Natuurlijk met kinderen moet er ook wat speelgoed en andere zaken mee, maar het is gewoon onnodig.
Dus pick your battles; ik heb de dakkoffer alvast van de tuinhuis zolder gehaald die daar al 3 jaar ligt. gewassen en laagje wax er op.
Ik reis 6x per jaar met het vliegtuig naar Azie of de VS en ben gewend altijd heel weinig mee te nemen. Natuurlijk met kinderen moet er ook wat speelgoed en andere zaken mee, maar het is gewoon onnodig.
Dus pick your battles; ik heb de dakkoffer alvast van de tuinhuis zolder gehaald die daar al 3 jaar ligt. gewassen en laagje wax er op.