AsconaGT: BMW 520i Touring (2019) & Renault 5 Iconic Cinq (2025) - nog meer mods

Geen idee van welke boom dit komt, maar het is ook echt hout en fleurt het interieur wel heel erg op. Liefst had ik ook een beige interieur maar dat is een zeldzaamheid bij tourings dus dit is een aardig alternatief. Al had het donkere ook wel wat. Gelukkig wissel je ze met 5 min :) kijk dit ook wel even aan.

Mooie touring hoor, de E46 is in mijn ogen de laatste mooie BMW. Hout staat netjes al vond ik het wat donkere hout toch mooier.

De teller staat inmiddels op 140.000 km en vrijdag aanstaande komt eindelijk de vanos revisie waardoor hij bij lagere toerentallen mooier gaat oppakken (y) De kilometers vliegen er wel op zeg!

Bij de Twingo gaat het nog harder overigens :) als het zo door gaat komt hij nog over de 100.000 km eind dit jaar, en dat voor een A segementer uit 2010.

Daarnaast krijgen zowel de BMW als de Twingo een nieuw onderkomen eind 2014, alles nog geheel onder voorbehoud! Alhoewel, het is, óf de twingo, óf de BMW aangezien er maar 1 plek is onder het huis...

Dit hout is supergaaf! Dan is donker hout ook maar niks. Benieuwd of je de vanos-revisie ook zult gaan merken, hopelijk voelt 'ie weer aan als nieuw (y)

Gisteren naar PB Motorsport in Naaldwijk geweest voor mijn vanosrevisie. Hij had dat erg vaak gedaan wat merkbaar was, met de ogen dicht had hij het ook kunnen doen volgens mij :)

Hoewel mijn Vanos nog niet heel ver heen was begon ik de eerste kenmerken al te merken. Gisteren alles nagekeken, seals vervangen, en nu vooral onder in de toeren veel meer vermogen! Pakt veel mooier op en nog een bijkomend voordeel; de auto is aanmerkelijk zuiniger te worden.

Nu 300 km gereden, 1 op 13 (y) waar ik eerder 1 op 10 reed

Trouwens elke M52/M54 eigenaar zou ik deze revisie met spoed aanbevelen.
Vroeg of laat krijgen ze er allemaal last mee.

Klopt!

Daarnaast is de auto echt zuiniger geworden, niet alleen maar praatjes. Waar ik eerder 1 op 10 gemiddeld reed volgens de BC rij ik nu 1 op 12 gemiddeld.

Ik rij 15.000 per jaar ongeveer, dus eerder moest ik 1500 liter per jaar tanken á 1.70 dus 2550 euro

Nu met 15.000 km per jaar hoef ik maar 1250 liter te tanken per jaar á 1.70 dus slechts 2125 euro per jaar,

dus in minder dan een jaar heb ik het al lang terug verdient! Met een veel lekker rijdende auto!

Vandaag even goed een volle tank gereden sinds de vanos revisie, en voor het eerst maar liefst 666 km gereden (y) en dat ook nog op E10 brandstof. Het verbruik is nu 1 op 10.8, wat ook top is voor een 6-in-lijn met bijna 200PK (y)

Alleen vliegen de kilometertjes er wel op de laatste tijd, maar voorlopig met name woon-werk verkeer gepland en over 1 maandje word hij als verhuisauto gebruik, want ik ga maar liefst 300 meter verderop wonen hemelsbreed :)

Prima verbruik. Je terugverdientijd is dan iets langer, maar beter lopen is ook wat waard :)

Mooi, ander huis gevonden in je woonplaats?

Klopt! Kan ook haast niet anders met 300 meter verder wonen he :)

Even fotootje van google maps, groen is klimop is wel weg gehaald inmiddels, er is een boompje weg maar dat rare blauw en geel zit er nog steeds op :p dat is iets voor het voorjaar... de hellingbaan naar de garage lijkt op deze foto niet zo steil maar dat is hij wel :eek: Hoop dat de BMW er wel in kan zonder te schuren mocht het een keer nodig zijn.

Ik maak mij alleen een beetje zorgen over de hellingbaan, mocht ik de auto een keer binnen willen zetten. Dit is een recentere foto met de oprit van de buren. Maar bij 'mijn' huis loopt het vrij kort ook vrij steil af. Ben blij dat ik geen M-tech pakket op de BMW heb :eek:

huis_zps6b9a8d9a.png

2 maand verder en veel veranderd!

De BMW en Twingo hebben een nieuw onderkomen, althans, ze passen er nog niet in maar word aan gewerkt

Dit was de garage bij aankoop;
DSC_3580_zps654e0b26.jpg

Dit is de garage vorige week;
DSC_3621_zpsac5b1e41.jpg

nu is de laatste topcoating op de vloergemaakt en radiator ook mooi wit gemaakt, volgende week het wasbakje vervangen. En er is een drempel voor de hellingbaan gemaakt, die moet er uit anders past de auto niet, dan is de garage ook gereed.

En eind januari word er een elektrische en geisoleerde garagedeur geplaatst (y)

BMW; maakt zn kilometertjes, hoewel we het meeste met een vrachtwagentje hebben verhuis heeft de BMW zich prima bewezen als pakezel, het verbruik is nu 1 op 10.5 gemiddeld, wat gedaald wat waarschijnlijk door het koudere weer komt.

Twingo; heeft eergisteren zn 90.000 beurt gehad, helemaal niets mankeerde er aan wat er op neer komt dat hij al 90.000 en 4,5 jaar lang helemaal niets heeft gehad behalve schone olie en bougietjes. Volgend jaar bij 120.000 moet er wel andere remschijven en blokken op op de voorzijde en de aircocondensor is heel iets lek, dus dat zal wel een dure worden (n)

Bofkont zei:
Zo hey wat een prachtig ruime garage, zelfs verwarmd :cool:

klopt! Alleen de garagedeur kiert enorm en is niet geïsoleerd. Dus de verwarming gaat niet aan.

En de garage zit onder het huis dus op zich is verwarming niet echt nodig ook. Maar straks met een nieuwe garagedeur hoop ik dat het iig niet meer zo toch zoals nu zodat het wel een aangename ruimte is.

Nice! Doe garage is wel diep als ze er achter elkaar in passen!

helaas, er past maar 1 auto in, er is genoeg ruimte onder het huis voor 2 of 3 auto's makkelijk.
maar de 2 andere kamers zijn aparte ruimtes en niet te doorbreken.

Inmiddels de Twingo eens gewaard om hem in de garage te rijden, en dat gaat goed! Tenminste het eerste stuk waar ik mij het meest zorgen om maakte omdat er de hellingbaan vrij abrubt begint en dus bang was dat de bodemplaat hem ging raken. Echter is het probleem het slot beneden in de vloer waar de garagedeur in vergrendeld. Daar raakte te twingo hem.

Met de nieuwe deur gaat hij er straks uit, dus dan nog maar eens een poging wagen, eerst weer met de twingo ivm kortere wielbasis, daarna de bimmer maar eens kijken of dat goed gaat (y)

Als dat ook lukt ga ik eens een dagje vrij plannen om de BMW eens flink onderhanden te nemen; hij ziet er niet uit, heeft al heel wat snelweg kilometers voor de kiezen gehad de laatste tijd, en kan wel wat liefde gebruiken. ;)

Heb er laatst wel even een half litertje olie in gedaan, en een flinke scheut koelvloeistof en de ruitensproeier bijgevuld, maar binnenin is het een zooi en de buitenkant heeft ook al bijna een half jaar geen wasbeurt meer gehad

de stalling van de BMW tot dusver;
DSC_3687_zps7263732a.jpg

DSC_3690_zpsf73fd506.jpg

nu de andere deur en van het voorjaar van dat blauw en geel af o_O

Zo, de winterbandjes zitten weer op de BMW, laatst even vlucht alles nagekeken, koelvloeistof brandde het lampje soms en moest een half litertje bij in wat ik toch wel fors vond.

Nu 3 weken later en 800 km verder; weer lampje :eek: en ja hoor, er moet weer een half litertje bij in. Visueel kan ik niets zien lekken en op zich is een half liter op 800 km niet dermate veel dat het er uit stroomt, dus heb nu maar een UV potje besteld wat ik kan toevoegen. Hopelijk kan ik dan snel zien waar het er uit drupt...

Ik heb de foto's van je huis gemist, maar die deuren vind ik wel lekker 70's. Ik snap trouwens dat je een nieuwe garagedeur wilt, deze ziet er toch wel aardig versleten uit.
Hoe is het verder met je verbruik? Die 1 op 12 waar je net na de Vanos-revisie over sprak lijkt wat optimistisch te zijn geweest?

Ik heb de foto's van je huis gemist, maar die deuren vind ik wel lekker 70's. Ik snap trouwens dat je een nieuwe garagedeur wilt, deze ziet er toch wel aardig versleten uit.

het is ook een heerlijk jaren 70 huis :) hoewel oorspronkelijk alles in het huis bruin was van buiten en binnen is het nu allemaal bij de tijd. Maar de binnendeuren laat ik wel bruin. Hoort ook een beetje bij het huis. Het is vooral ook een gezellig huis! Alleen dat blauw en geel aan de buitenkant gaat in april wel worden veranderd in antraciet/wit.

En 6 februari komt de andere garagedeur. Hij is idd versleten, maar vooral ook erg zwaar om te openen en niet geïsoleerd. Dus straks kan ik lekker droog aan de auto prutsen, poetsen, etc. En is het gewoon de 'klusjesplek' van het huis.

Hoe is het verder met je verbruik? Die 1 op 12 waar je net na de Vanos-revisie over sprak lijkt wat optimistisch te zijn geweest?

Ik rij nu ongeveer 1 op 10 en als er even een langer stuk tussen zit gaat het naar 1 op 11. Komt ook met name door het koude weer denk ik, stoelverwarming etc allemaal aan. Puur psychologisch waarschijnlijk, maar zolang het boven de 1 op 10 blijft ben ik dik tevreden! (y) De E46 rijd ook gewoon écht goed! Is praktisch als touring. Het geluid en souplesse van de 6-in-lijn is gewoon echt heerlijk waar ik gewoon elke dag nog van geniet. Net als de looks. De BMW gaat ook echt nog lang niet weg.

Alleen nog het koelvloeistof verlies oplossen... :p Hoop dat het gewoon iets kleins is wat ik evt zelf ook kan oplossen.

O ja, sorry, ik klink wellicht wat kritischer dan ik ben! Ik heb zelf (ook) een zwak voor huizen uit die tijd, mijn studentenkamer (waar ik geen foto van heb) had (vooral wegens veel geërfde meubelstukken) kon afgezien van mijn moderne spullen (tv/PS3/computer) zo uit 1975 stammen.

Ik snap je enthousiasme voor je motor, trouwens. Zelf ben ik iemand die (bijna) enkel naar het verbruik kijkt en daarom vind ik voor mezelf zo'n auto niet te verantwoorden, maar ik kijk altijd wel op/om als ik zo'n fraaie brom hoor.

Ik snap je enthousiasme voor je motor, trouwens. Zelf ben ik iemand die (bijna) enkel naar het verbruik kijkt en daarom vind ik voor mezelf zo'n auto niet te verantwoorden, maar ik kijk altijd wel op/om als ik zo'n fraaie brom hoor.

Mijn wederhelft is ook veel rationeler dan ik ben. Daarom ook een eco twingo voor haar. Die heeft alles tot achter de komma doorgerekend en als als eis; cruisecontrol, klein, goedkoop (A segment) en airco.

Maar ligt natuurlijk geheel aan de kilometers, jij zult waarschijnlijk ook wat meer rijden? Ik rij zo'n 12.000 per jaar, waarvan zeker 3000 km van mijn huis naar schiphol is ongeveer 8x per jaar door de nacht op een lege A1. En dan is het verbruik ook prima te doen nog.

Vrouwlief rijd zo'n 30.000 per jaar, als ik die kilometers moest maken ging de BMW ook snel weg hoor voor wat anders. (zou ik overigens ook geen twingo nemen maar iets van een audi A2 of zo)

AsconaGT zei:

Mijn wederhelft is ook veel rationeler dan ik ben. Daarom ook een eco twingo voor haar. Die heeft alles tot achter de komma doorgerekend en als als eis; cruisecontrol, klein, goedkoop (A segment) en airco.

Maar ligt natuurlijk geheel aan de kilometers, jij zult waarschijnlijk ook wat meer rijden? Ik rij zo'n 12.000 per jaar, waarvan zeker 3000 km van mijn huis naar schiphol is ongeveer 8x per jaar door de nacht op een lege A1. En dan is het verbruik ook prima te doen nog.

Vrouwlief rijd zo'n 30.000 per jaar, als ik die kilometers moest maken ging de BMW ook snel weg hoor voor wat anders. (zou ik overigens ook geen twingo nemen maar iets van een audi A2 of zo)

Neu, vorig jaar (september '13 - mei '14) heb ik iets meer dan 10.000 kilometer gereden. Maar dat jaar woonde ik in Frankrijk, nu woon ik in Londen en is een auto rationeel gezien al helemaal niet meer te verantwoorden. Ik ga wel binnenkort een 500 huren voor een weekendje platteland, dus da's mijn autosituatie van nu.

Heb je het tankje van de koelvloeistof goed gecontroleerd die willen nog wel eens lekken aan de achterkant...

Anders de waterpomp goed in de gaten houden...

Idd ook gelijk mijn eerste gedachte het koelvloeistof tankje, komt erg veel voor bij de E46.
Erg simpel en goedkoop te verhelpen.
Goede tip van E46 330i (y)

Maar een half jaar de wagen niet gewassen/gewaxt, schaam je :)

der Magistrat,

Ik snap je enthousiasme voor je motor, trouwens. Zelf ben ik iemand die (bijna) enkel naar het verbruik kijkt en daarom vind ik voor mezelf zo'n auto niet te verantwoorden.

Met maar 10k per jaar o_O
Zo af en toe moet je je zelf gewoon eens verwennen, het leven is te kort om alleen maar verantwoord bezig te zijn vind ik.
Tenminste het moet financieel wel te doen zijn, je moet er geen droog brood om moeten eten :)

Woensdagavond word hij op druk gezet, even zien of er iets aan het licht komt (y) Hoop het koelvloeistoftankje, aangezien die bij elke E46 wel stuk gaat zo lijkt het :)

Bofkont zei:
der Magistrat,

Ik snap je enthousiasme voor je motor, trouwens. Zelf ben ik iemand die (bijna) enkel naar het verbruik kijkt en daarom vind ik voor mezelf zo'n auto niet te verantwoorden.

Met maar 10k per jaar o_O
Zo af en toe moet je je zelf gewoon eens verwennen, het leven is te kort om alleen maar verantwoord bezig te zijn vind ik.
Tenminste het moet financieel wel te doen zijn, je moet er geen droog brood om moeten eten :)

Nja als student zonder inkomen vond ik het hebben van een auto en een tweekamerappartement (nu ja, huren en niet hebben) al heel wat. Afgezien daarvan was het vooral uit ecologisch oogpunt. 10.000 x 100 gram CO2 (minimaal) per kilometer, da's toch al een goede 1000 kilo.

der Magistrat

ecologisch oogpunt.:confused:o_O
zolang de overheid/industrie/luchtvaart hier niets iets serieus aan doet zal het me aan mijn r**t roesten :)
Economische groei zal altijd belangrijker blijven.

Maar duidelijk, als student zonder inkomen zeer verstandig (y)

Ik kom voor mijn werk geregeld in Azie, vaak in Korea en daar valt het voor Aziatische begrippen nog mee... maar als je dan in China kijkt, daar geven ze echt 0,0 om het milieu. Ze verklaren ons voor gek in onze A en B segmenters, eigenlijk sta je dan voor aap.

Dikke D segementers, audi's A6'en, 5 series en e klasses vliegen je om de oren, zeer veel //M modellen, AMG's en hoe vaak zie je in NL een S600 V12 of een 760iL? Nou daar dus geregeld. Maar ook Dikke Hyundai Equus, Kia K9's met 3.8 V6 motoren etc. vliegen je om te oren. Overigens in de USA is dat in iets andere mate ook het geval en wij maar druk maken om elk grammetje CO2 o_O

Tuurlijk, een goede wereld begint bij jezelf; maar compenseer het wel met de zonnepanelen op mn huis en de Eco twingo waar de meeste kilometers mee gemaakt worden (y)

Idd Joost,

De v12 modellen van Audi/Bmw/Mercedes zijn nog puur voor de Aziatische markt.
Het is een puur status symbool.

De Audi A8 W12 zie ik daar heel weinig, de S600 en 760Li des te vaker. Maar ook auto's als de KIA K9, Hyundai Equus en Genisis zie je daar bij bosjes, allemaal met hele dikke 6 cilinders. Maar het interesseert ze daar echt niets, ondanks dat de brandstof haast nederlandse prijzen zijn.

Vanavond de BMW op drukgezet; het blijkt de tempratuur(?)sensor te zijn.

Heeft iemand enig idee of de hele sensor vervangen moet worden of dat er ook een los ringetje leverbaar is? Met eventueel BMW bestelnummers? van de M54, sensor beneden

DSC_3753_zpskbxzuyvp.jpg

op internet moest ik er nog 7,50 euro verzendskosten bij betalen.

Vanmiddag bij de dealer geweest; 27 euro (y) komt morgen binnen. Dus misschien dit weekend al monteren en dan weer lekker karren (y)

Net de BMW een andere tempratuursensor gegeven, 5 min werk! Nu hopen dat hi niet meer lekt. Ik zag wel dat de hele motorplaat rose zag van de koelvloeistof dus dat maar een keer schoonmaken. En in de garage waar hij stond was veel TL licht. Toen viel wel op hoe enorm smerig de auto was zeg. Ook veel resten ruitensproeier, vogelpoepvlekken, en veel zout. Een wasbox helpt wel voor het zout maar verder niet, en heb nog steeds geen zin om zelf bezig te gaan om hem echt goed schoon te maken.

Nu weer lekker rijden :)

Vrijdag komt de garagedeur, dus misschien kan hij vrijdagavond binnen staan

IN het voorjaar maar een grondige was/wax beurt :)
Mijn gebakje staat al bijna 2 maand stil met een laagje wax.
Wordt onderhand vies van het stilstaan, kan mij niet snel genoeg voorjaar worden.

Niet helemaal auto gerelateerd maar toch iets waar ik even op heb moeten wachten'

de garagedeur zit er in! Wat een werk toch nog, met 2 man de volle dag bezig. Alleen 1 probleem... de vloer is niet helemaal egaal, omdat er eerst een drempel in zat was er destijds ook niets van te zien met inmeten en leek het allemaal recht. Het rubber onderaan de deur verdoezelt wel iets natuurlijk maar er zit te veel in. Concreet komt het er op neer dat de deur die er waterpast in staat (en in moet staan) rechts strak afsluit en links een kier zit van een cm :(

De enige manier is dus links ophogen op een of andere manier of rechts iets invrezen, maar het is lastig omdat het wel waterpas door moet lopen van links naar rechts, iemand een creatief idee?

16269859898_930c96c69d_b.jpg

16271654297_f830f34bf7_b.jpg

andere (langere) borstels zijn niet leverbaar (bij novoferm)

Een drempeltje maken omdat dan het drempelje ook iets moet aflopen (1cm verloop op een breedte van 3 meter), dat krijg je denk ik nooit strak, laat staan stevig en hard zodat er een auto overheen kan

Ik zat er aan te denken om juist aan de andere zijde iets uit te frezen, maar hoe krijg je daar een waterpas goot in aangezien de bestaande vloer dat niet is? Iemand enig idee of oplossing toevallig? :)

Er ligt momenteel ook een dekentje :p goed voor tijdelijk, maar ben wel op zoek naar meer een structureler oplossing.

Heb nog gekeken naar andere borstels of iets, maar ook niet gevonden. Zal maandag eens bellen of het mogelijk is de onderste helft aan te passen en wat dat kost

Morgen komt mijn broer eens kijken, die is soms ook wel handig met goede ideeën (y)

Denk dat het mooiste is om de hoge zijde aan te pakken, en dan niet alleen een sleuf, gaat water instaan en met vriezen zou hat zomaar kunnen dat je de garage dan niet open krijgt. Of je kan de lage kant ophogen, waarbij je eerst de vloer vetvrij en flink moet opruwen, er zijn wel species, die dun kunnen worden aangebracht en vorstbestending zijn.

Andere optie zou kunnen zijn om een drempel voor de deur te plakken, maar dan heb je last van regenwater welke tussen deur en drempel zal ophopen en zou zomaar je garage in kunnen lopen, omdat de drempel een stuk hoger is.

Als laatste, en misschien wel het eenvoudigste: een metalen (traan) plaat op hoogte plaatsen op de drempel, deze kan je dan van onderen uitvullen, en van boven verankeren. Als je dit verankeren aan de zijkant en het midden doet rij je er niet met de auto overheen.

Het mooie van deze deur is juist dat er geen drempeltje onder zit. Je zou alsnog een drempeltje eronder kunnen maken, maar dat is natuurlijk niet zo mooi. Een randje frezen aan de hoge kant lijkt mij het mooist. Omdat er aan de buitenkant een rooster zit, denk ik dat het risico dat er water in komt te staan wel klein is. Het rooster links loopt trouwens in z'n geheel onder de deur. Ik zie daar twee nadelen: wellicht inbraakgevoelig? En tocht dat rooster niet enorm?

omdat het een garage is met een hellingbaan komt de neus van de auto behoorlijk naar beneden te staan bij het binnenrijden, een echte drempel wil ik dus het liefst voorkomen.
Denk dat het mooiste is om de hoge zijde aan te pakken, en dan niet alleen een sleuf, gaat water instaan en met vriezen zou hat zomaar kunnen dat je de garage dan niet open krijgt. Of je kan de lage kant ophogen, waarbij je eerst de vloer vetvrij en flink moet opruwen, er zijn wel species, die dun kunnen worden aangebracht en vorstbestending zijn.

Andere optie zou kunnen zijn om een drempel voor de deur te plakken, maar dan heb je last van regenwater welke tussen deur en drempel zal ophopen en zou zomaar je garage in kunnen lopen, omdat de drempel een stuk hoger is.

Als laatste, en misschien wel het eenvoudigste: een metalen (traan) plaat op hoogte plaatsen op de drempel, deze kan je dan van onderen uitvullen, en van boven verankeren. Als je dit verankeren aan de zijkant en het midden doet rij je er niet met de auto overheen.

Thnx! (y)Daar kan ik wel wat mee! De sleuf voor water zal wel meevallen verwacht ik. En eerst omdat het dak ongeveer 50cm oversteekt bij de ingang, dit is niet de weerskant en voor de deur loopt een rooster om het water van de hellingbaan op te vangen.

Dit was de oude situatie;
DSC_3690_zps5c05ffe2.jpg

Maar het idee van de species is misschien ook nog wel een idee, en relatief goedkoop

Kun je de onderste ijzeren strip aan de linker kant niet 1 cm laten zakken?

dat idee had ik ook, al naar gekeken, maar dan heeft de strip niet genoeg 'body' voor om aan de deur te bevestigen helaas.

Het rooster links loopt trouwens in z'n geheel onder de deur. Ik zie daar twee nadelen: wellicht inbraakgevoelig? En tocht dat rooster niet enorm?

De garage zit onder het huis, hier word al het water weg gepompt, ook wat op de hellingbaan valt. Ik heb daar al wat voor bedacht; straks word dit vrijwel helemaal dicht met een stuk rest deur (y) Tjah en inbraakgevoellig, je zou idd iets achter de deur kunnen haken en de deur er uit trekken, maar aan de andere kant kun je als je wil ook gewoon met een dikke auto de deur er uit rammen, dan gaat hij wel hoor...

AsconaGT zei:
16269859898_930c96c69d_b.jpg

Iemand enig idee of oplossing toevallig? :)

Mijn poging:
1. De borstel zit op een aluminium hoekprofiel?
Het gehele profiel los gooien, rubber strook ertussen en vastzetten met iets langere parkers? Rubber strook kan je uitlijnen op de vloer en te teveel
"uitstekend boven de profiellijst" afsnijden.

2.Een andere oplossing om op het uitstekende deel van het hoekprofiel een afdichting te klemmen:
Bijvoorbeeld: klemprofiel met grote kraal op zij 19 mm
https://www.gorubber.nl/index.aspx?page=artikel&PID=368&Name=klemprofiel%20met%20grote%20kraal%20op%20zij%2019%20mm

Anders zelf een dergelijk klemprofiel maken, een rubberstrook nemen en trachten te klemmen met een U profiel op het hoekprofiel.
kantprofiel met metalen klem: https://www.gorubber.nl/index.aspx?page=artikel&PID=109&Name=kantprofiel%20met%20metalen%20klem

Idee 1 lijkt mij steviger/beter.

Bedankt Altai!

Heb de website bekeken, en daar staan idd wel wat oplossingen op waar ik zeker wat mee kan, die rubberen strook is ook een goede optie.

Maar ik ga het morgen eens goed opmeten en bekijken (y)

Prijzen vallen ook reuze mee zo te zien

Terug
Bovenaan