As good as it Getz; Pjötr's Streetwise, Poloneza & een 45

@Peter: Mijn Hyundai Getz heeft vanavond de grens van de 200.000 kilometer gepasseerd!

Blijft een leuk gedetailleerd topic dit!
Bedankt voor het delen van je auto belevenissen en dat waren er weer flink wat.

(y)

Die 45 van je vader is ook erg mooi!

De 01-NV-JG heeft op 03-03-2016 (12 jaar op kenteken!) bij kilometerstand 203.189 een grote beurt gehad: De auto is helemaal goed, schone olie en filters en dat was het. De Getz is een fantastisch autootje.

Ook verbaas ik me elke keer weer hoeveel er in dat kleine wagentje kan worden gepropt. Mijn ouders zijn oud aan het worden en zijn opgenomen in een verzorgingshuis. Er moest nog een koelkastje worden aangeschaft. Met een hond, een tante en een neef plus koelkast en een gereedschapskist zijn we naar Enschede vertrokken: het past allemaal net maar het ging prima.

Verder: weer een 107 mee gehad tijdens de grote beurt. Dan ben ik weer blij als ik met mijn Getz onderweg ben: veert comfortabeler, het motorgeluid is minder en prettiger. De auto trilt niet bij stationair draaien (vier cilinder versus drie cilinder). De sprint doet de Getz misschien iets minder fel maar de tussensprints doet de Getz zeker vlotter. Het valt me steeds als ik een 107 als leenauto mee heb dat die auto helemaal niet van tussensprints houdt: wat lijkt die ukkepuk dan opeens bijzonder traag. Nee, voor mij geen A-segmenter (in elk geval geen Aygo, C1 of 107 van de eerste generatie!).

Oordeel van de garage waar mijn Getz in onderhoud is: prima wagentje, en die gaat zeker nog wel een jaartje mee, ook met die vele kilometers die ik maak.

Wat goed Verlichting!! Van inruil is geen sprake meer? Inderdaad, best ruim zo'n Getz! De auto rijdt inderdaad zeker goed, al vind ik de Punto van Lars iets lekkerder rijden.
25432437672_e5115ef47b_c.jpg

Ik heb pas m'n rommelhok opgeruimd, en een grote donatie aan de kringloopwinkel gedaan..

Afgelopen week was het tijd voor de APK... Altijd spannend...
Dinsdag was het dan zover, de auto naar m'n tovenaar gebracht. Met de melding dat ie even moest kijken naar de uitlaat, die maakte toch nog best veel lawaai. En ook naar het trillen. Verder was er volgens mij niets aan de hand.
Helaas gooide een Citroën Picasso waar m'n tovenaar nog aan bezig was, een beetje roet in het eten, die was nog niet af.

Afgelopen jaar heb ik erg weinig gereden, nog geen 6000 kilometer, dus de vraag was eigenlijk of er ook een beurt moest komen of niet. Dat liet ik aan m'n tovenaar over.... Persoonlijk heb ik niet al te veel zin om (veel) geld in de Getz te pompen, de aangepakte roest is dubbel zo hard teruggekomen namelijk.

Woensdag kwam dus het verlossende telefoontje, de auto was weer klaar.. EN goedgekeurd!!
Het trillen leek te komen uit de wielen... Die zou ik dus moeten laten uitbalanseren. (Wel is het zo dat ie dat doet op zomer en wintervelgen).
De hoes(?) van de stuurkogel had de tovenaar vorig jaar geplakt, en dit was nog steeds goed, en was dus niet de oorzaak van de problemen.

De voorste uitlaatklem was niet meer goed, daardoor sloot de uitlaat niet helemaal goed aan, het flexibele stuk, en ook achter was een klemmetje vervangen. Bovendien is de achterste schokbreker rechts vervangen, dit zorgde voor "klappen" op oneffenheden. Waar ik dus dacht dat dit kwam door de uitlaat.

Daarbovenop is de olie vervangen EN heb ik nieuwe vloeistoffen, ruitenwisser EN koelwater. En dat allemaal voor een schijntje! (70 euro)

Uiteraard was dinsdag toch wel weer de dag dat ik even op Marktplaats heb gekeken, "wat als de auto veel op de kop moet hebben?"
Ik ben bij A begonnen en zo bij elk merk gekeken wat me wat leek. Ik kwam tot een opmerkelijk rijtje..
Zo vind ik een Audi A3 erg mooi, zeker de eerste generatie. Tijdloos mooi, lekker luxe in uitvoering. Voor mijn budget zijn er helaas niet veel met weinig kilometers.
Een "nuovo Panda" vind ik ook erg leuk, er is een erg dikke uitvoering met alles erop en eraan, maar ik vraag me wel af of deze net zo comfortabel is als de Getz (die vind ik ook niet echt uitnodigen om lange stukken mee te rijden)
Grande Punto is nog te duur, maar een "gewone" Punto met weinig kilometers en een mooie uitrusting is wel goed te vinden!
Ford Focus is ineens wel erg oud geworden, zeker het binnenste!
Ypsilon 2004 en nieuwer is ook nog steeds schaars in mijn budget.
Mercedes A-klasse is ook leuk!!
Van de 2e generatie Renault Megané zijn ook erg veel mooie exemplaren te koop, met mooie uitrusting EN weinig kilometers EN mooie uitrusting.
Een Rover 25/200 blijft ook nog steeds schitterend.
En tot slot een Golf 4, in een 5deurs uitvoering in bepaalde kleuren (donkergrijs vooral) vind ik erg mooi,maar ook hier weer veel wagens met een hoge kilometerstand.

Megane 2 voor oppassen Peter. Beste is een laat exemplaar te kopen, dus 2005 of later. Dan kan er niet veel misgaan.

Maar is een Clio 3 1.4 niet iets voor je?

Overigens is een hoge km-stand niet altijd erg. Maar ik snap tegenwoordig de angsten een dergelijke auto te kopen ;)

Ja die vind ik ook wel leuk ja Nico! Maar ik heb daar eigenlijk niet naar gekeken :cry: Vind zo'n model wel erg leuk in het rood, EN in 3deurs..
Wat je van de Megané zegt klopt denk ik wel...

Tja, wat betreft de kilometerstanden.. de Getz heeft nu ruim 196.K gedraaid. Dat vind ik vind ik ook best veel, maar goed. Een opvolger zou toch liever wel minder op de teller moeten hebben staan. Nu weet ik dat een auto uit .... met 20K op de teller niet de allerbeste koop is, maar een zelfde auto met meer dan 240K op de teller vind ik eerlijk gezegd ook niet heel erg uitnodigend.

En ondanks dat iedereen roept, "auto's kunnen dat, dat is niets..." en dat soort adviezen, dat is ongetwijfeld zo, maar persoonlijk heb ik toch liever minder kilometers op de teller..

Moet te vinden zijn.

Ja ik weet het, ik hoor daar ook bij. Maar zelf kopen op een budget met 250.000 vond ik ook veel. Al was die met 113.000 ook niet goed. Nu staat er 172000 op. Is nette stand en nog goed voor veel jaren plezier.

Goed, rood, 3deurs staat genoteerd ;)

@Peter: Lange stukken rijden met een Getz gaat in mijn ogen best aardig al weet ik natuurlijk dat er comfortabeler auto's zijn. Ik ben zelf ook wel aan het rondkijken wat de opvolger van de Getz moet worden maar ik ga in elk geval nog een jaartje met de Getz door. Tegen het voorjaar van 2017 moet er iets nieuwers komen. Het is echter feit dat er ook meubels hard aan vervanging toe zijn in ons huis. Daarom denk ik het weer net zoals met de huidige auto te doen: iets kopen van 7 tot 9 jaar oud met een relatief lage kilometerstand en dat wagentje dan weer op te rijden. Bevalt prima. Laat de eerste eigenaren maar de afschrijving doen, doe ik het onderhoud!

Het liefste zou ik een gloednieuwe Mazda 2 voor de deur zetten maar dat is een utopie. Keuzes maken is leuk maar soms ook lastig.

De mogelijke auto's die je aanhaalt als opvolger van je Getz zijn behoorlijk divers: De Audi A3 is een echte C-segmenter terwijl de Panda een A-segment autootje is. Je geeft aan dat je zelf het laatste jaar weinig hebt gereden. Een A of B segment auto is dan voldoende. Omdat je de klassieke Ypsilon hebt lijkt mij de nieuwe Ypsilon (vanaf 2004) een logische keuze voor je. De auto is grotendeels gebaseerd op de Punto, dus je hebt meer comfort dan in de Panda. Leuke auto, met Italiaanse flair. De mooiste keuze uit je rij mogelijke opvolgers!

Ik heb deze advertentie op AutoScout24 gevonden. Renault Clio 1.4-16V Dynamique Luxe - Verkoopprijs: € 3.999,-

klik

Dit zijn de meest luxe, had pa ook als laatste clio. Echt een aanrader!

Ik zal straks uitgebreider reageren, op de telefoon gaat dat toch minder makkelijk dan via de laptop!

Ga nu eerst even een roadtrip doen!:T Helaas heb ik geen dashboard-camera, dus mijn avonturen zijn niet zo spannend, en ook zal ik misschien niet de juiste hoeveelheid kilometers maken, maar ik ga wel voor de fun EN neem m'n camera('s) mee!

To be continued!!

Is de INITIALE uitvoering niet de meeste luxe van Renault clio ??

Veel plezier Peter met je roadtrip (y)
Jammer trouwens dat de roest is teruggekomen bij de Getz.

Ehm, ja die is luxer. Maar niet qua uitrusting eerder omdat er hout en leer en xenon standaard was.

Ik heb persoonlijk liever een dynamique luxe ;)

De roadtrip zit er weer op, al een tijdje, maar toen ik een bericht aan het typen was, en ik toen even Ayo de Poes aandacht moest geven, besloot m'n laptop dat het tijd is om een update uit te voeren, en weg bericht...

Verlichting
Mooi dat die Getz nog een jaar blijft, alles kost geld en soms moet je prioriteiten stellen. Een Getz is inderdaad niet een dure kostganger, en inderdaad best wel comfortabel, maar er zijn wel betere auto's. Zeker als ik hem vergelijk met de Ypsilon. Daaraan kon je merken dat die toch hoger in de markt stond, die zat net wat lekkerder.
Maar je 7-9 jaar oud vind ik best wel een goede, auto is dan inderdaad best wel "afgeschreven", maar behouwt daarna een bepaalde waarde wel (1000 euro is toch echt wel een bodem, voor gangbare auto's zoals een Getz)

Nico
Ja dat klopt zeker, maar dat zit denk ik tussen de oren. Ik vind gewoon een auto kopen met zoveel KM, 250k, niet echt een aanrader. Los van wat iedereen zegt. Dat is mijn gevoel een beetje. Misschien komt dat omdat ik een vader heb die van de generatie is, dat een auto bij 100k weg moet. Die gedachte is overigens nu wel weg, maar toch. Liefst een auto met 80.000 tot 150.000 op de teller. Te weinig is inderdaad ook niet goed.

Die rode Clio is leuk!

Escher
Haha nou nee half nog niet misschien waarschijnlijk niet (*bedenkt dat wij onze agenda's nog moeten leggen, en dat ik nodig in jouw topic moet reageren)

René
Ja inderdaad, f#cking irritant, maar ik heb de oorzaak ook ontdekt.
Marc, inderdaad van de prachtige Rover 800 vertelde me dat "plamuren buiten" dit soort dingen veroorzaakt, dus ja toch maar weer eens aanpakken, of in de zomer, OF in een garage..
De roadtrip was tof, na ons contact heb ik nog een paar uiterst toffe dingen gezien!

En dan toch nog even de opvolger..

Afgelopen jaar inderdaad niet zoveel gereden, maar dat komt ook omdat ik niet met de auto op vakantie ben geweest, en weinig Roadtrips heb gedaan. EN wat ritten in de Y10 natuurlijk!

Ik heb gekeken op marktplaats naar auto's die ik mooi vind, en betaalbaar zijn voor me. Mijn budget is op dit moment niet hoog, en gezien alles, is er niet echt vooruitzicht om dit binnen afzienbare tijd te verhogen. Misschien komt het beloofde voorschot uit Frankrijk dit jaar, maar ach daar wacht ik al sinds mei op...
Maar ik wil graag een auto die ik tof vind, ik vind veel dingen mooi, maar niet alles vind ik mooi voor mij. Net als een tattoo, en de plaatsing daarvan. Misschien bij Pietje is het op het been mooi, maar bij niet.
Zo vind ik een Focus een mooie auto, maar toen ik eens goed keek naar het interieur schrok ik daarvan, zo verouderd ineens.. Zo niet meer fraai.
Daarnaast, ondanks dat ik misschien een haat/liefde verhouding met de Getz heb.
Hij is niet wauw, maar aan de andere kant wel redelijk degelijk. Het beeld dat ik in begin had, dat het allemaal tegenvalt, maakt wel langzaam plaats voor "moah valt toch wel mee".
Mede daardoor heeft ie de lat wel wat hoger gelegd.. Hoe tof mijn Yp ook was, hij is redelijk prijzig in onderhoud geweest. Daarintegen, ik heb nu een tovenaar, dus wat dat betreft durf ik ook wel een iets onbetrouwbaardere auto aan.
Maar er zijn wel grenzen, ik bedoel hij moet het eigenlijk gewoon altijd doen, daar wil ik eigenlijk geen verrassingen in hebben.

Daarnaast, ik heb gereden in de C70 van Rob, de 45 van m'n vader. Met Lars gereden in een S60 , met Ewoud (een andere vriend van me) in een S70, en 2 maal een 850. Met Lars & Ewoud ook een paar stukkies zelf, de rest als passagier. Ik merk dat ik een iets grotere auto, maar vooral een luxe auto, wel erg tof vind. Iets meer comfort, maar vooral dingetjes. Ewoud heeft stoelverwarming, nou ik ben verliefd! En climate control, prachtig!
Pap heeft cruise control (net als de Caddy van werk), heerlijk omdat in mijn eigen auto te hebben.
De Getz heeft airco, meer niet. Ik mis het niet, want ik heb het niet, maar het lijkt me wel tof om als volgende auto, een beetje een luxe te hebben.
Ik ben op dat punt niet echt materialistisch, maar het lijkt me gewoon fijn.

Maar ondanks dat ik de grotere auto's erg leuk vind, hoef ik ook weer niet zo'n grote auto, dus een A3 of Golf is toch de max qua grote. Ik ben bang dat anders m'n maandlasten wel heel erg veel hoger gaan worden.

Maar aan de andere kant, misschien moet ik gewoon doorrijden in de Getz, de roest aanpakken en dan een jaar budget rijden, maar aan weer een andere kant, m'n autohart wil ook wat...

Ziedaar de Clio, betrouwbaar, cruisecontrol, climate control, Frans en rijd goed.

Ik zeg je Peter, grijp deze kans ;)

Die Clio is wel n beetje boven budget trouwens Nico :(

Maar, eerlijk is eerlijk, zo moet een Clio zijn in mijn ogen, een plaatje! (y)

Niet die van mij kopen ;)

Dus nog een jaartje goedkoop rijden, maak je niet druk over de roest. En als je dan tegen de 6000 kunt sparen?

Ja nou ehm nee dat gaat niet lukken, OF ik moet de lottoprijs winnen, OF de prins op het witte paard moet me sponsoren... :T

Omlaag naar een Clio 2 dan? Maar dan heeft de 1.2 en 1.4 16V wat distributie eigenaardigheden en is de 1.2 8V en 1.5Dci of 1.6 16V te langzaam of te duur.

Tenzij je het kunt handelen natuurlijk ;)

6000 zeg ik trouwens om voor 4 tot 5 de auto te kopen en dan kun je wat achterstallig weg laten werken. En heb je een prima auto.

Gefeliciteerd met de nieuwe APK!

Wat betreft je mogelijke keuzes, de Baby Benz zou ik laten, kan je weer met roestpreventie bezig...
Focus en soms Punto hebben daar dacht ik ook aardig last van.
Een Golf 4 kan heel saai zijn bijvoorbeeld in het zwart op de standaard VW dopjes, maar de Pacific of de Ocean uitvoering in het lichtblauw is in mijn ogen een prachtwagen:
$_85.JPG

https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volkswagen/m1021244993-volkswagen-golf-1-6-16v-sportline.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr
En de Audi, ik vind zelf de tweede generatie en dan de driedeurs geweldig mooi, alleen het interieur vindt ik daarbij wat verouderd lijken, als je voor de eerste generatie gaat, dan wel zo'n versie met lederen bekleding:
$_85.JPG

https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/audi/m1028373859-audi-a3-1-6-ambiente-airco-leer-velgen.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr
En om af te sluiten ook nog een leuke Rover:
$_85.JPG

https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/rover/m1024632922-rover-25-1-6-spirit-met-leer-apk-01-2017-nette-auto-inruil.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr

Danny,

jij hebt een verbod om opvolgers te plaatsen!

Die A3 is vet zeg! De buitenkleur zou niet mijn keuze zijn, maar met die binnenkant, WOW!

Gelukkig is de Golf boven budget, maar deze kleur vind ik ook erg mooi! Mooie velgen ook. Ik struikel alleen over de achterlichten... Hoort dat?

Die Rover, mooi prijsje zeg... Pff, ik zou daar m'n Getz bijna met gesloten beurs op inruilen, mits ie zo fraai is als ik denk.

Ligt de Getz bij van Olst al klaar voor onderdelen trouwens?

:)
Die achterlichten bij de Golf horen bij deze uitvoering, staat erg gaaf vind ik (y)
De Audi kan ik in meekomen, al zou ik zelf nog kiezen voor de beige kleur interieur ipv caramel, maar deze combi van goud met caramelkleurig interieur had ik nog niet eerder gezien en staat wel lekker bij elkaar.
De Rover, tja erg goedkoop idd, terwijl hij best wel interessant lijkt.

Enne, de Getz is dacht ik nog niet zover, de Matiz en de Arosa die ervoor stonden liggen er al wel, maar dat is ook al weer een paar weken terug gedaan. Ik ga het nog eens navragen voor je.

Als je zou willen heel erg graag Danny(y)

Pas kwam ik onderstaande Getz tegen, eindelijk eentje met zoals het lijkt originele lichtmetalen velgen:

Nog een vraagje, weet iemand hoe ik achter bandmaten van een auto kan komen? Nouja of velg maten..
Hier op de sloop staat een Atoz, met volgens mij de zelfde wieldooppen als dat ik heb heb, dus dat was misschien nog een optie.

Heb gisteren tijdens m'n roadtrip ook nog een paar foto's van de Getz gemaakt, naast een paar leuke spots.. Mochten er liefhebbers zijn kan ik ze hier plaatsen (de spots dan :) )

Hier is de roest wel aardig te zien :(

En het mooiste plaatje, zeker de voorkant van de Getz vind ik nog altijd het mooiste van de auto.

Als ik dan zo bezig ben met de auto, dan denk ik meteen ook wel weer "je bent gek om hem te gaan verkopen" .
Twijfel hoort nu eenmaal bij me, naar het schijnt. Ik wil deze foto's nog wel eens overdoen, maar dan met de doppen erop. Zo staat het toch wel net niet, EN de auto moet dan ook gewassen zijn :)

Nette auto hoor. Heb ik ook trouwens dat als je mooie plaatjes schiet voor de advertentie de twijfel toeslaat. De gedachte doe jij beschrijft is heel herkenbaar. Maar achteraf heb ik er tot op heden nog geen spijt van gehad.

Voor de wieldoppen moet je waarschijnlijk de inchmaat weten. Dat is het getal achter de R op de band. De complete bandenmaat is bijvoorbeeld 195/65 R15. Dat staat voor 195 in breedte, 65 in hoogte en 15 inch diameter 'opening' , oftewel velgdiameter.

Bedankt JW01, ik zal me daar eens in gaan verdiepen!

Bedankt Sketcher!

De Getz is absoluut geen schoonheid, maar eerlijk is eerlijk, wel een leuk ding om te zien. Hij is een allemansvriend. Blinkt niet uit, maar gaat op in het menigte, EN laat nergens steken vallen. Beetje "zalm bestellen tijdens het uiteten" of het nieuwste album van Coldplay. Je weet dat het goed is, maar spannend, neeuh niet echt.

Ik ben er nog niet over uit of ie dit jaar weggaat of niet, mijn hart zegt ja...Mijn verstand (en portemonnee) zegt nee. Daarnaast is de Y10 er ook nog, en geef ik (lees m'n vader en ik) mijn geld liever daar aan uit.

Ik zou de auto wel graag wat meer "persoonlijker" willen maken, zoals forummer Zevens deed met z'n Clio en Astra. Maar goed, aan de andere kant, om te gaan investeren in een roestende Getz is ook weer wat. EN om de Getz te laten opvolgen door een roestvrije vind ik ook niet echt een goed plan, alhoewel een Getz 1.6....

Bovenstaande foto kwam ik tegen, dit is in de Filipijnen, misschien moet ik maar wat gaan bijbeunen ;)

(Die tochtstrips vind ik overigens wel erg leuk, ookal vinden sommige forummers dat daar de doodstraf op hoort te staan)

@Pjotr, bijbeunen.....

Even aanmelden:
https://partners.uber.com/join/
:cool:

Altai zei:
@Pjotr, bijbeunen.....

Even aanmelden:
https://partners.uber.com/join/
:cool:

Bedankt voor de tip Altai! (y)

En anders kan ik nog altijd gaan racen met de Getz, gelukkig is het circuit dichtbij:

Er bestaat/bestond dus een Hyundai Getz Cup.

Ook leuk om rally's te gaan rijden:

Waar ik de Getz eerder niet stoer noemde... Neem ik de woorden maar terug, nooit geweten dat ie zoveel potenties had!

Hebbuh!! Dit is wel heel erg tof!! Leer op een Getz! :eek:

@Pjötr, bijbeunen en racen? Kan beide...

https://www.dumpert.nl/mediabase/837841/024adff9/taxi_.html

Op 00:35 ok back there? You look a little sick….
:)

Mach1 zei:
Gefeliciteerd met de nieuwe APK!

Bedankt!

Altai, bedankt voor de tip... Ik zie het al helemaal voor me, taxi-racer in m'n Getz! Ik baal overigens dat ie niet tussen de auto's van GrandTrourismo staat op de playstation.. Anders was ie mijn vaste auto geworden ;)

Men, women, flamboyant men & children of all ages, was getekend door ons allerheilige Cher...

Sinds ongeveer een maand heb ik startproblemen met de Getz! :eek:
Elke ochtend lijkt de auto niet aan te slaan, en moet ik echt meerdere malen starten, na een dag hard werken lijkt de Getz er ook moeite mee te hebben.
Kortom een koude start is niet echt gewenst.

Accu is niet leeg, en de Steenmarter is ook niet langs geweest.
Iemand een idee wat het wel zou kunnen zijn?

Kan, maar er zijn nog meer opties. Ik zou 'm even laten uitlezen, dan weet je waarschijnlijk meer :). Heb zelf ook een tijdje met vage startproblemen gezeten, dat bleek uiteindelijk een overleden brandstofpomp.

Het is overigens 'den Getz', met één 'n' :D

Roest is een ontzettend vervelende kwaal, echter gezien je portemonnee het niet toelaat eigenlijk voor iets anders te kijken en je wel weet wat je nu hebt (en er toch tevreden over bent), kan je beter de roest aanpakken. Dan de auto opleuken is een goed idee. Ik heb erg genoten van het personaliseren van mijn auto's. Je bent er lekker mee bezig, leert er erg veel van en je hebt toch een auto die er voor jou wat unieker uitziet.

Mijn Clio zag er ontzettend saai en dertien in een dozijn uit, maar na al mijn aanpassingen viel hij toch wat meer op. Voor mij dan en dat is wat telt. Nu weet ik niet precies hoe je Getz eruit ziet van binnen en buiten (even te lui de foto's op te zoeken, goed moment even een paar recente foto's van je Getz te maken haha), maar er zullen vast wel leuke OEM accessoires op te bouwen zijn.

Volgens mij had je het een tijd terug nog over mistlampen. Dat heb ik altijd een uitdaging gevonden, op zowel de Clio als de Astra. Beide niet helemaal voorbereid en met de Clio er nog aan toegekomen het helemaal in te bouwen. Kostte wat moeite, maar was er erg blij mee. Daar wil ik je desnoods ook nog wel mee helpen. Nu zo zonder auto, mis ik dat geklus toch wel.

Pjötr zei:
Ik baal overigens dat ie niet tussen de auto's van GrandTrourismo staat op de playstation.. Anders was ie mijn vaste auto geworden ;)

GT6? Want daar zit wel degelijk een Getz (al heet hij dan Click) in:

ruo0fq.jpg

Bedankt voor de tips! Vandaag deed de Getz weer niets raars.. En startte in één keer, naar werk en terug ook, zou ie dan toch "Karakter" hebben?

Zevens, ik heb het aangepast!
Je hebt zeker een punt, daarom genoot ik ook zo van jouw topic. Net als die van Sketcher.
m1dyxe6bkx9g_800.jpg

Dit is m'n dashboard, alleen met handbediende spiegels dus.

Eerst de roest aanpakken, en dan zie ik wel weer. Eerst moet het een beetje warmer worden, En dan ook weer met de Y10 bezig, die is toch leuker.
Heb van iemand van de Lancia-club als het goed is spiegels gekregen, gratisch en nieuw! Jeej!

Zevens, jij woont toch in Groningen? Misschien kunnen we ns een klusdagje doen... (win-win, jij kan klussen en ik ook)

Echt Dennis? Tof!! Is die ook nog op de PS3? Ik heb GT5, maar dan toch maar eens opzoek naar 6!

Ja, precies Nico, dat leren interieur is tof he? Met dan de "houten-accenten" erbij, dan wordt ie bijna net zo sjiek als m'n Lancia! :)

Hout ben ik geen fan van, leer wel!

Ik vind het veel mooier als er een echte strip aluminium in verwerkt zit. Maar goed.... ;) Leer is goed (y) :p

Klopt ik woon in Groningen, Assen is dus niet zo ver weg. Een klusdagje doen lijkt me wel leuk ja! Moeten we even kijken wanneer het inderdaad wat warmer is buiten en wanneer we tijd hebben.

Kunnen we mooi mistlampen inbouwen en elektrische spiegels. Zijn er chromen deurhendels voor de Getz geleverd? Vind dat altijd een erg prettige toevoeging. En ja, wat voor opties kan je verder nog in of op zo'n Getz krijgen. Facelift materiaal wellicht?

Tof Zevens!, ik woon vlak bij het station, dus als je treint, kunnen we ook nog een biertje doen, volgens welingelichte bronnen hoort dat bij "prutsen aan auto's"

Je hebt aan de binnenkant "chromen"-deurhendels. Het leren-bekleding-verhaal gaat denk ik lastig worden, dat is volgens mij niet hier geleverd. Net als de "houten-strips"

De facelift-achterlichten zijn anders, de neus ook, maar dat past niet.

Ik zou nog eens het rechter-achterportier moeten vervangen, dat wil zeggen daar moet elektrische raambediening in.

Ik heb ergens nog een folder liggen, volgens mij staat daar in wat er allemaal is denk ik.

Inderdaad, de mistlampen zijn leuk, net als elektrische spiegels , maar komt goed! Eerst een beetje warmer weer! :)

Haha, :T niet Zevens dronken voeren he Peter, hij is tenslotte al student ;)

Maar ehm, is het ergens in onze buurlanden geleverd?

Terug
Bovenaan