Pink Panther
Kilometervreter
Lastig stemmen omdat ik qua muziekvoorkeur een echte ouwe løl ben en de meeste nummers van de inzendingen gewoon helemaal niet ken...
Is een song uit 1970 voor je te jong?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Lastig stemmen omdat ik qua muziekvoorkeur een echte ouwe løl ben en de meeste nummers van de inzendingen gewoon helemaal niet ken...
Thx. De prijzen van „normale" 356 stijgen niet meer, zoals alle auto’s van voor 1970 wordt die markt kleiner. Mensen kopen auto’s uit hun jeugd.1. P.P. en de paffende hippies; cool, 356s gaan trouwens een fortuin tegenwoordig, toen ik jong was 10K €
Normale 356’s vallen mij op zich nog mee. De originele Speedsters daarentegen…Thx. De prijzen van „normale" 356 stijgen niet meer, zoals alle auto’s van voor 1970 wordt die markt kleiner. Mensen kopen auto’s uit hun jeugd.
Absoluut, jij hebt de beste middelen in huis om dat te doen.(ik tel vrijdag als OK Dennis?)
Daar gaat het dus mis. Het enige wat ik heb is een tablet/iPad. Dan heb ik die opties niet.@Jay DoubleYou, Super bedankt voor het plaatsen van de OER. Toen jij hem plaatste reed ik nog in de buurt van Kampen.
Voor de foto van Superformer kun je zoals gezegd met de rechtermuis op de foto klikken en kiezen voor 'Koppeling Afbeelding Kopiëren'. Dan krijg je wel de JPG: https://live.staticflickr.com/65535/54711310226_c37abe2d0b_b.jpg
Op-een-rijtje…
929V6 - ‘Busje komt zo!’
![]()
Zadelsnuiver - ‘Precious and Grace’
![]()
StenilsoN - ‘Little Red Corvette’
![]()
Niseko - ‘Lil Nas - Old Town Road’
![]()
Jay DoubleYou - ‘Chris Rea - Daytona’
![]()
Pink Panther - ‘Joplin - Mercedes-Benz’
![]()
D E N N I S - ‘André van Duin - File’
![]()
Zonder BMW, met Skoda - ‘2Pac - Picture me Rollin’’
![]()
superformer - ‘The Cars - Drive’
![]()
JL86 - ‘Low Rider by War’
![]()
Okmoi - ‘Volbeat - Guitar Gangsters and Cadillac Blood’
![]()
V70man - ‘Douwe Bob - Nothing to Lose’
![]()
Roadracer - ‘Rick Ross - Aston Martin Music ft. Drake, Chrisette Michele’
![]()
2CV Lover - ‘Born to be Wild’
![]()
OPMERKING:
We hadden het tussendoor even over het toevoegen over een extra regel. Graag wil ik daar wel iets aan toevoegen en horen wat jullie ervan vinden. Tijdens het maken van een rijtje is het me al vaker opgevallen dat het kopiëren van bepaalde links naar afbeeldingen niet goed werkt omdat het geplaatste bestand dan geen .jpg of .png is. Dan is de link niet bruikbaar om het op de manier te plaatsen zoals voor dit forum is bedacht.
Een ander ding is dat je bij bv. Flickr je foto’s kan beschermen tegen hergebruik, hierdoor kon ik de foto van @superformer niet in het rijtje krijgen. Is het een idee dat we bij onze inzendingen zelf controleren en verantwoordelijk zijn dat alle links en foto’s goed werken? Anders moet ik van bepaalde afbeeldingen eerst een screenshot maken en die zelf uploaden. Kan wel, en wil ik wel, maar het kost wel meer tijd en handelingen.
Stemmen kan tot vrijdag 15 augustus, 20.00 uur.
Oke, dat is de reden.Daar gaat het dus mis. Het enige wat ik heb is een tablet/iPad. Dan heb ik die opties niet.Klinkt misschien een beetje zuunig, maar heb verder nooit een laptop nodig dus heb ik die niet meer.
Ik heb dit in het AI Car Creations-topic opgepakt...Volledig off topic, maar de BMW G-klasse concurrent die autoweek presenteerde via AI sloeg natuurlijk helemaal nergens op. Dit lijkt er meer op:
![]()
Zeg, het is voor mij ook warm - Volbeat = inzender Okmoi beste Mazda vriend1. superformer - ‘The Cars - Drive’
2. D E N N I S - ‘André van Duin - File’
3. Volbeat - Guitar Gangsters and Cadillac Blood
Zeg, ik ga hier als officieel EN beëdigd wedstrijdteller met strafpunten beginnen zwieren, Douwe Bob is geen inzender voor zover ik weet1. 929V6 - ‘Busje komt zo!’
2. Pink Panther - ‘Joplin - Mercedes-Benz’
3. Douwe Bob - Nothing to Lose
Voor de rest wil ik iedereen bedanken voor de 14 hoogwaardige inzendingen.
Kunnen betrokkenen die eventueel nog ingeven voor vrijdagavond? Dan kan het in ieder geval in de statistieken worden meegenomen.OT jammer dat er toch wel wat inzendingen zijn zonder de engine even te vermelden.
Had ik gedaan bij mijn oorspronkelijke inzending maar vergeten bij de nieuwe te zetten. Bij dezen alsnog gedaan.OT jammer dat er toch wel wat inzendingen zijn zonder de engine even te vermelden
Misschien heb ik wel andere informatie dan jij...Zeg, ik ga hier als officieel EN beëdigd wedstrijdteller met strafpunten beginnen zwieren, Douwe Bob is geen inzender voor zover ik weet
OT jammer dat er toch wel wat inzendingen zijn zonder de engine even te vermelden.
Elke AI-app is in de basis hetzelfde. Of je nu ChatGPT, Copilot of Gemini hebt, je voert een prompt in en de software maakt de afbeelding. Dat zouden ze in ieder geval moeten doen, laten we het daarop houden.Sorry, die van mij zijn altijd gemaakt met ChatGPT. Ik kan niks anders...![]()
Ja, alleen moet je voor ChatGPT te werk gaan zoals ik vermoed DENNIS dat doet; goed nadenken over je gedetailleerde prompt, die uitschrijven en ingeven. Je hebt maar een paar pogingen per dag in de gratis versie, 3 dacht ik.Elke AI-app is in de basis hetzelfde. Of je nu ChatGPT, Copilot of Gemini hebt, je voert een prompt in en de software maakt de afbeelding. Dat zouden ze in ieder geval moeten doen![]()
Zoals jij dat doet doe ik het ook. En dan vind ik dat ChatGPT nog het beste aansluit zonder gezeur bij wat ik vraag.Ja, alleen moet je voor ChatGPT te werk gaan zoals ik vermoed DENNIS dat doet; goed nadenken over je gedetailleerde prompt, die uitschrijven en ingeven. Je hebt maar een paar pogingen per dag in de gratis versie, 3 dacht ik.
Gemini is daarin veel vrijer, ik ben nog nooit op de limiet qua gebruik gebotst. Ik begin met een korte prompt en ga die dan vervolgens verfijnen en tweaken tot ik iets heb dat grappig, maf of weet ik het genoeg is.
Nee, ik doe het als volgt: KLIK HIERJa, alleen moet je voor ChatGPT te werk gaan zoals ik vermoed DENNIS dat doet; goed nadenken over je gedetailleerde prompt, die uitschrijven en ingeven. Je hebt maar een paar pogingen per dag in de gratis versie, 3 dacht ik.
Gemini is daarin veel vrijer, ik ben nog nooit op de limiet qua gebruik gebotst. Ik begin met een korte prompt en ga die dan vervolgens verfijnen en tweaken tot ik iets heb dat grappig, maf of weet ik het genoeg is.
WIE | ENGINE | PNTN | 1STE | 2DE | 3DE | STEMMEN |
929V6 | 0 | 22 | 5 | 2 | 3 | 10 |
Pink Panther | Gemini | 14 | 4 | 1 | 3 | 8 |
superformer | ChatGPT | 9 | 2 | 1 | 1 | 4 |
Okmoi | Gemini | 9 | 0 | 3 | 3 | 6 |
Niseko | Gemini | 8 | 2 | 1 | 0 | 3 |
DENNIS | ChatGPT | 8 | 0 | 4 | 0 | 4 |
2CV Lover | Gemini | 6 | 1 | 1 | 1 | 3 |
Zadelsnuiver | Gemini | 3 | 1 | 0 | 0 | 1 |
Zonder BMW | Gemini | 3 | 0 | 1 | 1 | 2 |
V70man | 0 | 3 | 0 | 1 | 1 | 2 |
Roadracer | Gemini | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 |
StenilsoN | ChatGPT | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 |
Jay W | ChatGPT | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
JL86 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
WIE | ENGINE | PNTN | 1STE | 2DE | 3DE | STEMMEN |
JL86 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Jay W | ChatGPT | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
StenilsoN | ChatGPT | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 |
Roadracer | Gemini | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 |
Zonder BMW | Gemini | 3 | 0 | 1 | 1 | 2 |
V70man | 0 | 3 | 0 | 1 | 1 | 2 |
Zadelsnuiver | Gemini | 3 | 1 | 0 | 0 | 1 |
2CV Lover | Gemini | 6 | 1 | 1 | 1 | 3 |
DENNIS | ChatGPT | 8 | 0 | 4 | 0 | 4 |
Niseko | Gemini | 8 | 2 | 1 | 0 | 3 |
Okmoi | Gemini | 9 | 0 | 3 | 3 | 6 |
superformer | ChatGPT | 9 | 2 | 1 | 1 | 4 |
Pink Panther | Gemini | 14 | 4 | 1 | 3 | 8 |
929V6 | 0 | 22 | 5 | 2 | 3 | 10 |
Van harte!Leuk! Ik ga aan de slag voor de nieuwe wedstrijd.
Om eerlijk te zijn kon ik weinig met dit onderwerp. Dat heb je soms.hey Twix, zend eens wat meer in Jom haha