A
Anoniem
Guest
Hallo. Ik ben mij aan het oriënteren op een andere gezinsauto. We zijn met 4 personen (waarvan 2 kinderen 14 en 16) Rij nu in een Honda Jazz 1.4 comfort uit 2009 en rij er nu ruim 3 jaar in. Kilometerstand is 112.000. Nooit iets mee gehad en de auto is erg praktisch. Betrouwbare en fijne dealer. Door de harde vering raak ik er op uitgekeken. Hij maakt op de snelweg ook veel herrie door wind en bandengeruis.
Ben op zoek naar een auto van maximaal 4 a 5 jaar oud. Kilometerstand maximaal 80.000, zodat ik er zeker 5 jaar mee kan rijden. En zoek iets meer comfort dan m’n Jazz. Prijs ongeveer €10.000.
Honda’s zie je haast niet meer en zoek een ander merk. Heb nog geen idee welke.
Heb eens een Toyota Yaris gehuurd om te kijken of dat bevalt (vergelijkbare betrouwbaarheid als m’n Honda). Verrassend ruim maar ik vind de zitpositie niet fijn.
Verder ben ik eens gaan kijken naar een Ford Fiesta. De ruimte achterin viel erg mee en qua bouwjaar zou ik een flinke sprong kunnen maken. Auto vind ik ook goed in elkaar zitten.
Wie heeft een idee? Alvast bedankt .
Ben op zoek naar een auto van maximaal 4 a 5 jaar oud. Kilometerstand maximaal 80.000, zodat ik er zeker 5 jaar mee kan rijden. En zoek iets meer comfort dan m’n Jazz. Prijs ongeveer €10.000.
Honda’s zie je haast niet meer en zoek een ander merk. Heb nog geen idee welke.
Heb eens een Toyota Yaris gehuurd om te kijken of dat bevalt (vergelijkbare betrouwbaarheid als m’n Honda). Verrassend ruim maar ik vind de zitpositie niet fijn.
Verder ben ik eens gaan kijken naar een Ford Fiesta. De ruimte achterin viel erg mee en qua bouwjaar zou ik een flinke sprong kunnen maken. Auto vind ik ook goed in elkaar zitten.
Wie heeft een idee? Alvast bedankt .