ErikAD 9016867
Net ingestapt
Dag Allemaal,
Ik ben op zoek naar een ocassion als 2e auto (dus niet mee op vakantie, hoeft geen aanhanger te trekken, er hoeft niet een heel gezin in voor een grotere afstand)
Ik heb zelf niet echte sterke voorkeuren al lijkt electrisch rijden me wel prettig.
Alvast super bedankt voor jullie hulp om in ieder geval een richting te bepalen om in te denken zonder mezelf blind te staren op 1 optie.
Ik ben op zoek naar een ocassion als 2e auto (dus niet mee op vakantie, hoeft geen aanhanger te trekken, er hoeft niet een heel gezin in voor een grotere afstand)
Ik heb zelf niet echte sterke voorkeuren al lijkt electrisch rijden me wel prettig.
- Ik rijd op dit moment makkelijk 20.000 km per jaar
- Meeste snelweg kilometers - woon/werk
- tweemaal per week 50 km enkele reis, eenmaal per week 85 km enkele reis (mogelijkheid tot laden indien nodig)
- Laadpaal is mogelijk op eigen inrit
- Geen stroom over van zonnepanelen en komende 2 jaar geen terugleverkosten
- Liefst wel met de mogelijkheid voor een korte rit met een tiener (of 2 ) op de achterbank
- Android auto is een pre
- Ik tank in Belgie dus benzine is daar 30-40 cent goedkoper dan in Nederland, Diesel niet.
- Budget, lastig. Ik heb tot nu toe prima 8 jaar gereden in een simpele benzine auto van 3.000 euro. Nu begrijp ik dat ik daar nu niet mee weg kom maar laat ik stellen dat mijn budget tussen de 5.000 en 13.000 euro ligt waarbij de hogere uitgave terugverdiend wordt met zuinigheid.
Alvast super bedankt voor jullie hulp om in ieder geval een richting te bepalen om in te denken zonder mezelf blind te staren op 1 optie.