Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zadelsnuiver zei:Gefeliciteerd nog met deze heerlijke station! Ik vind de Mégane IV echt een heel geslaagde auto en in deze configuratie echt een lust voor het oog, zal vast subliem rijden ook![]()
Caspian zei:Het zal in ieder geval een van de nettere Meganes zijn die nu te koop staat bij welke leasemaatschappij dan ook.
adinsx zei:Nog aardig wat kilometers mee gereden trouwens.
Eindstand in Doesburg was 135.783 uit mijn hoofd.
Vind ik wel mee vallen, hij zal door een chauffeur opgehaald zijn die ermee naar Moordrecht is gereden. Dan zit je al bijna op dat aantal kilometers.
P. Klieder zei:Wat een motorische malheur als je zo de onderhoudshistorie volgt... Had het al gelezen in topic maar als ik het zo lees in de leaseplan link is het toch best veel.
adinsx zei:P. Klieder zei:Wat een motorische malheur als je zo de onderhoudshistorie volgt... Had het al gelezen in topic maar als ik het zo lees in de leaseplan link is het toch best veel.
Nou, de motorwissel was eigenlijk niet nodig blijf ik bij. Een nieuwe kettingspanner was afdoende denk ik. Die kleppenreiniging is iets van alle direct ingespoten motoren. En daar blijft het dan wel bij denk ik. Maar eens, als particulier wil je dit niet met een auto.
P. Klieder zei:En trouwens over DI motoren. Ik lees er vele over. Zelfs recente BMW's/VW's waarbij bijv, walnut blasting moet worden gebruikt om de boel schoon te krijgen, omslachtige catchcans, dat soort dingen. Is er nou niks wat helpt? Of moeten we er maar mee leren leven dat de boel vroeg of laat gewoon aankoekt?
Over DI diesels hoor je nooit wat trouwens qua carbon aanslag.
P. Klieder zei:Maar bij DI diesels hoor/lees ik niks over bijvoorbeeld walnut blasting. Zit dat dan bij diesel toch anders?
Kristian zei:Nou, bij de meeste auto's vind je wel dat soort dingen hoor. .
kippers zei:Je oude auto op de website leaseplan
Je oude lease auto
ENTE zei:. Inspuitcomputer - Electrische storing - Controleren
Gelukkig, het bleek dus wel een echte Renault:T
Bofkont zei:Ah de opvolger is binnen, even gemist, echt prachtig deze nieuwe megane weer!
Ook een super deluxe top uitvoering zie ik wel echt smullen man.
Ook een puik vermogen met die 205pk.
Nico GTR zei:Hoe houden de verschillende waxen zich Tom?
Gaat wel lekker zo trouwens met de kilometers. Toch geen 160DCi moeten hebben?
adinsx zei:Dag Joel,
Ik begrijp dat je een Iron Blue GT hebt gespot?![]()
Helaas, ik was het niet. Was in de ochtend in Arnhem en 's middags in Doetinchem op kantoor.
Komende week nog veel op pad. Dinsdag Brussel retour, woensdag Overijsel en donderdag Nieuwegein. Mocht je dus die dagen wat spotten, zwaai gerust![]()
Joel 1987 zei:Ik zag inderdaad een Iron Blue GT rijden ja.
Omdat ergens voorbij zag komen dat je in de omgeving Arnhem rond rijdt dacht ik dat jij het misschien kon zijn, niet dus ;-)
Mocht ik nog een keer denken dat ik je spot zal ik zwaaien, zwaait er niemand terug weet ik genoeg ;-)
adinsx zei:Joel 1987 zei:Ik zag inderdaad een Iron Blue GT rijden ja.
Omdat ergens voorbij zag komen dat je in de omgeving Arnhem rond rijdt dacht ik dat jij het misschien kon zijn, niet dus ;-)
Mocht ik nog een keer denken dat ik je spot zal ik zwaaien, zwaait er niemand terug weet ik genoeg ;-)
Als je RN van ReNault aan het begin van het kenteken ziet dan zit je goed. Zijn geen andere Iron Blue GT's met die beginletters als ik de RDW database mag geloven.
adinsx zei:Op normale dagen zwerf ik over de A12 en A18 tussen thuis en kantoor, dagen met afspraken kan het overal zijn.
Liep jij niet enkele jaren terug stage in Doetinchem? Of was het een ander forumlid hier in de buurt?
Over eigenwijs gesproken, dat is Rlink2 ook. De tijd linksboven blijft consequent op de wintertijd staan. Druk je er op, dan komt de analoge klok en die staat op de zomertijd. En de instellingen in Rlink2? Die staat op automatisch én op de zomertijd. Ik begrijp er dus niets van. Vandaag maar eens op zoek naar de oplossing op het www winking smiley
Damianw26 zei:Goede tip van het blikje, die audi is anders zo weg/leeg. Overigens denk ik je steeds te spotten, maar het zijn dan gewone megane's met ouder nummer :T
Damianw26 zei:Wasbox ben ik voorlopig niet, coating moet 2 weken indrogen dus niet wassen![]()
Is er 8 april weer eens een forummeeting?
Nee, ik heb anderhalf jaar geleden stagegelopen in Hengelo en daar ben ik nu ook bezig met mijn afstudeeropdracht.
AsconaGT zei:Nee, ik heb anderhalf jaar geleden stagegelopen in Hengelo en daar ben ik nu ook bezig met mijn afstudeeropdracht.
Vrijwel elke morgen rond 7.50 uur en rond 17.00 uur rij ik daar langs de snelweg af/op. Je moet mij daar dagelijks kunnen spotten. En vanaf mijn werkplek kan ik de Renault dealer bijna zien.
uwbuurman zei:Oh ja, Funf? Hoe weet je dat ze het geprobeerd hebben? Camera's? Ellendelingen. Maar inderdaad, het risico is dat ze de sleutel uit huis halen. Daarom heb ik die, zeker als mijn auto nieuw is, wel op het aanrecht liggen, hoef ik niet net als mijn buurman wakker te worden met een blaffer op de neus. Hij kreeg van de verzekering wel een nieuwe X5 maar wel met de tip om de sleutels vindbaar te plaatsen beneden.
AsconaGT zei:Nee, ik heb anderhalf jaar geleden stagegelopen in Hengelo en daar ben ik nu ook bezig met mijn afstudeeropdracht.
Vrijwel elke morgen rond 7.50 uur en rond 17.00 uur rij ik daar langs de snelweg af/op. Je moet mij daar dagelijks kunnen spotten. En vanaf mijn werkplek kan ik de Renault dealer bijna zien.
Carfanatic zei:kan dit niet per pb?