Micha D
Net ingestapt
Carfanatic zei:kan dit niet per pb?
kan dit niet per pb?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
F Mitsi zei:Wel een flitsende poster van de RTC, nou vraag ik me alleen af waarom Detailbenodigdheden een ander lettertype heeft dan rest![]()
Nico GTR zei:Het is hetzelfde lettertype.....maar ik vind het ook wel wat apart staan nu.
Foie Gras zei:Nico GTR zei:Het is hetzelfde lettertype.....maar ik vind het ook wel wat apart staan nu.
Nee, het is een ander lettertype. Misschien een idee om de poster de volgende keer door een (grafisch) ontwerper te laten maken?
adinsx zei:Was in een half uurtje gepiept.
Damianw26 zei:Toevallig uit wezen eten in Westervoort?? Stond een perfect gepoetste iron bleu GT met R-xxxxx nummer bijna naast de etron bij hugo's
F Mitsi zei:De Wintersets mag een slag groter, maar vind ik wel een erg mooi design. Zomerset erg gaaf, alleen door een opmerking eerder in dit topic stoor ik me toch wel aan het asymmetrische aspect. Waarom moest dat benoemd wordenZe draaien alleen aan de linkerkant van de wagen de goede kant op. Terwijl het zulke mooie velgen zijn
![]()
schumi1986 zei:Ben ook niet echt een fan van de zomervelgen nu ik de auto met de winterset gezien heb.
de winterset zou de huidige zomerset overtreffen indien deze een maatje groter zou zijn
TwinTop zei:Mooie auto heb je weer! Vooral bezien vanuit de achteruitkijkspiegel van mijn zwarte 9-3 cabrio.
Een waardige opvolger van de witte GT-line. Veel stuurplezier.
AlbertsH zei:Volgens mij heb ik je auto wel zien staat bij de Renault-meeting in Kampen vandaag, stond die vlakbij de gifgroene Clio V6? Ik ben een uurtje bij de meeting geweest, het zag er allemaal erg gezellig en goed verzorgd uit en veel pareltjes stond er tussen, zowel oud als nieuw. Het weer speelde ook wel positief mee.![]()
AsconaGT zei:Ik stond helemaal links boven, maar waarschijnlijk was ik nog net niet aanwezig![]()
Nico GTR zei:Maar officieel mogen we die foto niet plaatsen hoor ik net......![]()
zonde! Zo mooie foto!
Ja, dat is ook een manier om te zeggen dat je gewoon veel te hard reed. Met 'niet ver genoeg terug te zakken' geef je aan dat je nog (veel) harder reed dan 80+34? Nogal onverantwoord eerlijk gezegd.Adinsx zei:(...) de 'pech' door na het inhalen van een voorligger provinciaal niet vergenoeg terug te zakken in snelheid. (...)
adinsx zei:Geregistreerde boete
30 of meer te hard proviniaal / 40 of meer te hard op de snelweg (maar minder dan 50 te hard) betekent geen Mulder-boete meer, maar een Strafbeschikking via de officier van justitie. Hij/zij bekijkt of je een verleden hebt (in mijn geval juni 2015, 12 te hard) en kan de straf aanpassen.
Zo'n registratie / kruisje blijft twee jaar staan (ze kijken twee jaar terug).
Carfanatic zei:![]()
En dan klitteband op de achterkant van de dvdmonitor. Maar ja, niet echt echt fraai.
adinsx zei:Hoho, niet meteen oordelen zonder een locatie. Ik reed ongemerkt te hard ja. Normaal doe ik daar (hier om exact te zijn) 100@80. Nu gemeten 118, en ja dat is te hard, maar niet onverantwoord om 20.00 uur zonder verkeer op de weg.
adinsx zei:Hoho, niet meteen oordelen zonder een locatie. Ik reed ongemerkt te hard ja.
(...)