Onder de motorkap had ik voor de foto ook even gepoetst

mooie advertentie verder
Nou, daar hou ik dus zelf nooit zo van. Wel van een schone plek onder de motorkap, maar een gepoetste voor de foto's... Dat geeft me vaak juist wat argwaan. Ik zie wel dat de foto met ingevuld onderhoudsboekje niet meegekomen is. Die maar eens toevoegen...
Ontopic dan maar, maar ook nu ga ik het niet lang maken want het blijft een openbaar forum hè.
Kortgezegd: De GT is te duur om naast de EV erbij te houden in de vaste lasten. 75,- wegenbelasting in de maand, 80,- verzekering. Gemiddeld 1:10,8 qua verbruik (door relatief korte afstanden). Ik had het er al vaker over, best een prijzige tweede auto. Maar ach, het kon er ook prima vanaf. Tot... de situatie verandert.
Geluk kan je namelijk niet kopen, het is onbetaalbaar... En dan moeten er harde keuzes gemaakt worden. Ja, de GT verkopen doet pijn, maar veel andere dingen meer. Ondanks een gezamenlijke keuze maar ook ambitie: het beste voor de kinderen.
Materialistisch: Huis en caravan behouden is het plan. Met de huidige woningprijzen (ook hier in het oosten) al een hele uitdaging. Een trekauto komt wel weer t.z.t., maar het kan zo maar de Talisman Estate TCe200 worden dit jaar van een familielid. Of toch de benzine-leaseauto van een collega. De vrouw gaat voor een 'normalere' vierwieler die lichter, praktischer en zuiniger is.
Alle scenario's en positieve wensen ten spijt, it is, what it is...
PS: Mee helpen dé liefhebber te vinden door de ad. te delen zou zeer prettig zijn