Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
adinsx zei:(...)
Besluit een opa in een Polo om een u-turn te maken. Hij stond dus voor het stoplicht waar je tegenaan kijkt en draait hem om de vluchtheuvel heen.
Dat verwacht je domweg niet. Hij haalde de bocht ook niet, en moest dus ook nog eens steken. En dat allemaal om naar v.d. Valk te gaan in plaats van verderop even draaien.
De ABS en brake-assist werken in ieder geval uitstekend inclusief de alarmlichten die netjes gaan knipperen. :T
Man, man ,man![]()
adinsx zei:Ik gun de huisdealer ook hun reclame omdat ik er onderdelen krijg met korting, dus van die kan is het jammer.
Reclameloos staat ook prima en ik laat het ook zo. De Clio heeft tenslotte ook onlangs een reclameloze houder gekregen achter op mijn wens.
Waar ik over val is dat men het niet even gemeld heeft. Wat natuurlijk kan is dat de houder kapot is gegaan. Dat lijkt me echter minder aannemelijk, want volgens mij heb ik de houder er niet met popnagels op vastgezet.
Ik ben vooral er blij mee dat de auto netjes gerepareerd is.Nu nog de zomerwielen
![]()
adinsx zei:Eens A3-White, ik gebruikte druk omdat ik niet aan de auto wassen toe kom. En inderdaad, 'geen tijd' is geen excuus, want dan is het niet belangrijk genoeg. Dat klopt ook wat het detailen betreft. Werk en zeker thuis gaat voor de auto's.
Andere kant van de sloot dan inderdaad. Als we nog eens de plas overgaan, en dat is zeker de bedoeling, laat ik het weten.
Altai zei:22-09-2014 16:37adinsx zei:.....maar toch hoorde we beiden de deurbel vanmorgen niet toen de kraamverzorgster weer voor de deur stond om 08:00.
Toen eenmaal de huistelefoon ging dacht ik, f*ck, Els staat voor de deur.
Oh, en de auto wassen is uiteraard niet meer gelukt.![]()
Ik zei nog tummy tub en kraamverzorgster...
Welkom nieuwe papa dit is de toekomst.![]()
adinsx zei:Neem alvast een ding aan, als enige auto is het echt niet wat.
adinsx zei:Minder goed gaat het olieverbruik. Bij 47.500k stond ie op minimum (18k na de beurt) en dus laten bijvullen. Inmiddels staat de teller op 59.500 en stond het oliepeil een fractie onder minimum. Begin deze week dus 300ml bijgevuld uit m'n oliebusje.
1L op 12.000 km is niet zorgwekkend, er zijn VAG's die 1L op 1000 km doen, maar altijd goed om verbruik van dergelijke zaken in de gaten te houden.![]()
JW01 (vanaf een Appel) zei:adinsx zei:Neem alvast een ding aan, als enige auto is het echt niet wat.
Lijkt me ook niet, nee. Toch is er een medeforummer die het wel doet. (Opspeed)
TYN zei:adinsx zei:Minder goed gaat het olieverbruik. Bij 47.500k stond ie op minimum (18k na de beurt) en dus laten bijvullen. Inmiddels staat de teller op 59.500 en stond het oliepeil een fractie onder minimum. Begin deze week dus 300ml bijgevuld uit m'n oliebusje.
1L op 12.000 km is niet zorgwekkend, er zijn VAG's die 1L op 1000 km doen, maar altijd goed om verbruik van dergelijke zaken in de gaten te houden.![]()
Dit verbaast me toch wel enigszins. Je noemt het niet zorgwekkend, maar dit zou toch eigenlijk niet mogen? Het olieverbruik van m'n oude diesel bijvoorbeeld is nihil. Als je je Renault-bril even afzet (no offence), denk je dan ook niet dat een dergelijk olieverbruik geen positieve indicatie is voor de duurzaamheid van de TCe130-blokken op de lange termijn?
JW01 (vanaf een Appel) zei:adinsx zei:Neem alvast een ding aan, als enige auto is het echt niet wat.
Lijkt me ook niet, nee. Toch is er een medeforummer die het wel doet. (Opspeed)
Elco zei:De RCZ R vind ik echt leuker. Toch lijkt 't me zeker geen straf om met de 4C die trip te ondernemen, en dan druk ik me mild uit!![]()
Eigenaar zit namelijk al jaren op Aruba maar heeft nog wel een flinke hypotheek op het huis staan. Zes jaar is lang, want zo lang staat het al te koop bij verschillende makelaars.