Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
vertmaori zei:Onze buuf klaagt steen en been over het in de Clio wurmen van de MaxiCosi.
PauseBreak zei:De buurvrouw hier verderop zie ik ook regelmatig klooien met kinderzitjes enzo in haar lease-Clio Estate. Dat heb je in een Captur niet.
s velthuis zei:En waarom niet gewoon een Megane er bij?
https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/renault/m861601631-renault-megane-1-6-16v-110pk-dynamique-bj-2010.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr
Doet qua ruimte niet heel veel onder voor een Clio.
PauseBreak zei:Haha, dat betwijfel ik. Tenzij vertmaori is verhuisd naar Groningen![]()
Barri zei:Van het prijsverschil kan je nog héél wat maandjes hsb betalen. Een goedkope Megane of Laguna dus![]()
adinsx zei:Concreet heb ik nu onder de 'bladwijzers' opgeslagen.
https://herwers.nl/renault/clio/estate-tce-90-dynamique/occasions/979175/overzicht
Opvallend is dat veel rode Clio Estate's vaak een demo auto zijn van begin dit jaar. Vermoedelijk allemaal min of meer verplicht afgenomen.
Daar ben ik niet zo happig op, maar aan de andere kant scheelt het heel wat euro's. De waardeloze rijklaarmaakkosten ( "hij rijdt toch al" :T ) liggen overal belachelijk hoog op een 800,- o.i.d. Gaat natuurlijk nergens over.
Wybe zei:Kijk eens bij De Haar in Rijssen, die hebben een rode Estate staan met 14 km voor dezelfde prijs. Ik lease zakelijk m'n auto's bij De Haar, garage die ik je kan aanbevelen. Aardige mensen en altijd in voor een goede deal.
goirke zei:Outsider?
https://www.alphabetoccasions.nl/aanbod/renault/renault-megane-2.0-tce-180pk-estate-gt-28nsn7/
BMW Power zei:Ex demo lijken me nou niet de auto's waar t meest zuinig zijn omgegaan..
Die GT is wel érg lkkr![]()
Bofkont zei:Trouwens erg gaaf die I8
Heb hem vorig jaar al in het echt gezien in Munchen bij BMW Welt.
Hoe rijdt dat nu?? lijkt me een zeer bijzondere ervaring.
Elco zei:Niks mis met zo'n TCe 90, en met een Clio Estate hoef je je om dat autohart ook geen zorgen te maken. Het is gewoon een fraai ding, in mijn ogen zelfs opgewassen tegen Italiaanse designtoppers als de Alfa 156 Sportwagon...
De uitvoering in Kollum is heel gaaf, maar ik vind dat de Clio zulke details als rode velgen eigenlijk helemaal niet nodig heeft. Het velgontwerp zelf is wel helemaal top natuurlijk!
BMW Power zei:Voor 20k koop ik in jou geval toch liever een Megane GT of dikke Laguna en haal de huidige Megane uit de bijtelling. Ben je onderaan de streep nog goedkoper uit.
vertmaori zei:Heb je de MaxiCosi en een opvolgstoel gepast in de Clio? Dat zou ik even doen voordat jullie een Clio kopen. Ik weet dat jullie allebei niet de langsten zijn. Buuf hier haat inmiddels de Clio omdat de passagier met de knieën in het dashboard mag zitten of trappelende voetjes in de rug heeft. Aan beenruimte heb je meer dan aan kofferbak!
Wouter82 zei:^^ Had ik ook al voorgesteld.
Carfanatic zei:in kollum staat ook nog die overjarige megane.![]()
adinsx zei:Daar denkt de wederhelft anders over. Ik vind hem ook niet zo verkeerd op de foto's hoor, alleen die wielen moet ik in het echt zien.
MediaNav is meer dan prima. R-link is nog altijd niet storingsvrij volgens mij. Ja, het werkt wel erg mooi![]()
Poetsen die ook net zo hard PauseBreak? Of doet wellicht de krasstraat hier ook nog zijn werk in![]()
adinsx zei:er komt hier echt geen Dacia op de stoep. Ja, betrouwbare Renault-techniek, maar kom op, het oog wil ook wat. Emotie inderdaad. :T
Inmiddels twee serieus geïnteresseerden voor de Twingo. Planning is verder zaterdagochtend lekker op de tijd de auto in te stappen voor een nagenoeg 400km lange rit in totaal. Arnhem -> Leeuwarden -> Kollum -> Arnhem.
Kijken, rondje sturen en wellicht nog even aan de onderhandelingstafel plaatsnemen.
Die in Kollum krijg ik overigens wat meer twijfels bij. Er is geen kenteken bij de advertentie gezet, en als ik die reclameplaten zo zie heeft de auto wellicht nog helemaal geen kenteken. Is het dan een import? Wat is er mis mee? Of is er wellicht niets aan het handje. Lastig te beoordelen op afstand.
We gaan het zien.![]()