Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Aangezien ik toch de auto wel elke week blijf wassen durf ik de keus voor parelmoer wit (Blanc Nacré) wel aan. Daarnaast vind ik bij een GTline de antraciete accenten vele malen mooier uitkomen bij een witte of blauwe lakkleur.
De donkere ramen, het panoramadak en de zwarte inleg van de xenonkoplampen maken wat mij betreft het contrast verder op en top. Zeker nadat ik vorige week een Estate dCi in Blanc Nacré + mijn gewenste opties binnen zag komen bij pa op het werk. Prachtig, in de zon. En ja, in de schaduw lijkt het vooral gewoon wit.
adinsx zei:Haha, ik ookJe bent lekker bezig trouwens, met dat inwrijven :T
Renault Nederland persbericht zei:Zanger en Popstars-winnaar houdt het binnen de familie
DEAN SAUNDERS KIEST VOOR RENAULT MÉGANE ESTATE GT LINE
.....
![]()
Renault Grand Scenic zei:Exterieur is in deze configuratie opzich een echte eye catcher, jammer dat ik er onderweg naar huis al 1 in dezelfde samenstelling tegenkwam, origineel is dus anders. Toch zou ik voor deze kleur gaan met de 17'' velgen die eronder zaten. Ik heb nog wat foto's gemaakt, maar ik heb geen idee hoe ik die hier krijg en de auto ziet er inderdaad precies zo uit als jij denktmet uitzondering van de dakdoos die erop zat(als je daar maar nooit aan begint, kleredingen
)
Al met al kan ik me de keuze voor de Mégane goed voorstellen, totaalplaatje is gewoon prima, alleen wat de benzinemotoren betreft ben ik het spoort bijster, ik dacht dat de Mégane geleverd werd met een 1.2 TCe met 115 pk, 1.4 TCe met 130 pk en 2.0 TCe met 180 pk maar dat bleek(zoals verkoper vertelde en ik hier inderdaad ook al las) niet meer te kloppen.
Edit:
En voor mijzelf alvast een Scénic TCe 130 Bose met 17'' Sari in Griss Cassopié uitgezocht, voor over 3.5 á 4 jaar haha(Ik plan net zoals jij doet)![]()
Moderator
arosa zei:de zelfdimmende binnenspiegel zou ik er zeker opnemen, ik vind persoonlijk erg prettig.
§anitarium zei:Deze Michelins waren de enige die bij Autobandenmarkt eruit rolden, was even als snelle vergelijking. Wel interessant om te weten dat een nèt iets andere maat meervoorkomend is en goedkoper en prima past. Ga ik even in de gaten houden als er nieuw rubber moet komen.
Adinsx zei:Ik denk dat vooral de niet al te briljante Cw-waarde meespeelt, een wat verouderde automaat (wel 5traps overigens) en veel snelweg meespelen.
adinsx zei:@arosa
Heel irritant, want bij zowel de Mégane was, en Twingo is het gewoon het knopje aan zetten en daar laten staan. Werkt ie altijd, ongeacht of de auto uit is geweest of niet. Blij dat ik het straks op de Estate ook weer heb![]()