Chiel de Jong
Startmotor
Hallo allemaal,
Mijn wisseling van werkgever heeft als gevolg dat ik over een tijdje afscheid moet gaan nemen van mijn leaseauto..
Inmiddels ben ik al enige tijd aan het onderzoeken wat ik wil gaan aanschaffen.., maar zelf kom ik er nog niet helemaal uit.
Wat betreft de eisen en wensen ben ik nog niet eens zo heel moeilijk. Ik ben al jaren gewend aan een SUV en dat vind ik erg prettig., maar het is geen must om weer een SUV te hebben., station of coupe zou ook kunnen.
Apple Carplay en Andriod Auto een must.
Hij moet een caravan van +/-1300kg kunnen trekken.
in ieder geval 150pk, maar liever meer.
Onderstaande auto's staan op mijn lijstje:
Kia Proceed
Mazda CX-5
Skoda Karoq, Kodiaq
Seat Tarraco
Peugeot 3008
DS7
Volvo XC40, V60
Het liefst benzine., mag ook hybride, maar geen plug in...
Wat raden jullie aan en waarom? Ik hoor het graag!
* in alle haast ben ik vergeten heb budget aan te geven., dat ligt rond de 25.000,- mag iets meer, mag iets minder.
Voorkeur gaat wel uit naar een automaat..
Mijn wisseling van werkgever heeft als gevolg dat ik over een tijdje afscheid moet gaan nemen van mijn leaseauto..
Inmiddels ben ik al enige tijd aan het onderzoeken wat ik wil gaan aanschaffen.., maar zelf kom ik er nog niet helemaal uit.
Wat betreft de eisen en wensen ben ik nog niet eens zo heel moeilijk. Ik ben al jaren gewend aan een SUV en dat vind ik erg prettig., maar het is geen must om weer een SUV te hebben., station of coupe zou ook kunnen.
Apple Carplay en Andriod Auto een must.
Hij moet een caravan van +/-1300kg kunnen trekken.
in ieder geval 150pk, maar liever meer.
Onderstaande auto's staan op mijn lijstje:
Kia Proceed
Mazda CX-5
Skoda Karoq, Kodiaq
Seat Tarraco
Peugeot 3008
DS7
Volvo XC40, V60
Het liefst benzine., mag ook hybride, maar geen plug in...
Wat raden jullie aan en waarom? Ik hoor het graag!
* in alle haast ben ik vergeten heb budget aan te geven., dat ligt rond de 25.000,- mag iets meer, mag iets minder.
Voorkeur gaat wel uit naar een automaat..
Laatst bewerkt: