Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Deze is inmiddels aan Astrawez overgedragen.stoterstangen90 zei:Ik heb hier een 3 maanden gebruikt linker achterlicht van een Opel Kadett E stationcar.
Komt van mijn vaders Kadett, die toch liever 2 achteruitrijlampen had en dus een Vauxhall achterlicht heeft besteld indertijd. Deze zit dus in de doos waarin het Vauxhall achterlicht is gekomen.
Barri zei:Forummer Dizono heeft net zo'n Octavia gekocht. Wellicht is hij geïnteresseerd in die folder?
Mach1 zei:Gratis af te halen: ongeveer 10 jaargangen van autoweek, nagenoeg compleet. Vanaf 1990 tot ergens in de jaren 2000. Partij wordt in 1x weggegeven, wanneer er geen interesse blijkt te zijn gaat het met het oud papier mee!
Pjötr zei:Mach1 zei:Gratis af te halen: ongeveer 10 jaargangen van autoweek, nagenoeg compleet. Vanaf 1990 tot ergens in de jaren 2000. Partij wordt in 1x weggegeven, wanneer er geen interesse blijkt te zijn gaat het met het oud papier mee!
Oh daar heb ik wel belang bij! Ik zal je later pm-en!
FTFYJoël D. zei:Ik denk dat Micha die Pony folders wel wil hebben.![]()
Barri zei:Ik heb nog een set mistlampen liggen voor de eerste generatie Megane...
Jazeker, nummer 1986, 11 heeft een test van de Omega 2.0i GL. 5 pagina's. Helaas (althans dat vind ik) hebben ze wel op alle foto's het kenteken vervangen door een kenteken waar "OMEGA" op staat.opel omega zei:Heb je nummers waar de Opel Omega in staat?
louisz zei:Jazeker, nummer 1986, 11 heeft een test van de Omega 2.0i GL. 5 pagina's. Helaas (althans dat vind ik) hebben ze wel op alle foto's het kenteken vervangen door een kenteken waar "OMEGA" op staat.opel omega zei:Heb je nummers waar de Opel Omega in staat?
Ik heb trouwens niet gezocht naar aankondigingen van het model in de uitgaven van eerder dat jaar. [edit: alsnog even gezocht, en nummer 1986, 10 heeft een aankondiging (van een hele pagina) gewijd aan de Omega.
OK, stuur me aub een PB met je email-adres, dan kunnen we via de mail even afspreken. Alles per PB kan ook als je dat liever hebt, maar de PB-functionaliteit van Autoweek is m.i. bijzonder onhandig en beperkt.opel omega zei:Dan zou ik die wel graag hebben.
louisz zei:OK, stuur me aub een PB met je email-adres, dan kunnen we via de mail even afspreken. Alles per PB kan ook als je dat liever hebt, maar de PB-functionaliteit van Autoweek is m.i. bijzonder onhandig en beperkt.opel omega zei:Dan zou ik die wel graag hebben.
{edit: ik vond ook nog een artikel van 2 pagina's in 1994, 3 waarin de facelift wordt besproken, moet die erbij?]