Aangeboden: gratis... van gevarendriehoek tot jaarboek (update p.6)

Op de fiets meeslepen lukt wel :D
Wat moet ik allemaal meenemen? Alleen de MB W204 en de 2 blikken auto's? Of ook de ferrari?

rke zei:
Goedendag zei:
De Fiat 500 komt morgen waarschijnlijk aan bij haar nieuwe trotse eigenaar:D...

Dat klopt misschien ook wel, maar er ligt een pakketje bij een buurman die zelden thuis is. Heerlijk, zo'n buurman die wel thuis is als de postbode langs komt maar niet thuis is als de buurman zijn pakketje op komt halen.

Nu moet ik daar wel bij vermelden dat ik hier in de buurt degene ben die spulletjes laat bezorgen bij de buren. Tweeverdieners en opsturen is een combinatie die veel sociale druk legt bij de buren.

Oei dat is vervelend, Maar daar gebeurt er gelukkig niets mee. (wel eens gehad dat een pakketje 1.5 maand onderweg was.

Janus Diedericus zei:
Joël D. zei:
Heb je een foto van die cleaningkit van K&N?

Zal er vanavond een foto van maken, post ik die morgen hier

Mocht Joël de cleaning kit aan zich voorbij laten gaan, dan heb ik daar zeker interesse in! Het luchtfilter in m'n 306 is wel aan een reiniging toe :)

.Timo zei:
Janus Diedericus zei:
Joël D. zei:
Heb je een foto van die cleaningkit van K&N?

Zal er vanavond een foto van maken, post ik die morgen hier

Mocht Joël de cleaning kit aan zich voorbij laten gaan, dan heb ik daar zeker interesse in! Het luchtfilter in m'n 306 is wel aan een reiniging toe :)

Kijk eens aan, mooi dat ik niets zomaar weggooi dan.
Wat misschien (zowel voor jou als Joël) goed is om te weten, het spul kan afgehaald worden in Bergen op Zoom.

Rob076 zei:
Haha of in Breda als je het die maandag meeneemt. :D

Gaan we de ruilhandelcontacten zo ver mogelijk benutten?
Zou wel mooi zijn, met slechts vier of vijf bewegingen voor wel tien mensen spullen regelen :D

Haal jij het dan maar op Timo. Misschien zie ik je nog wel een keer op een meeting en neem ik het dan van je over. :)

In dat geval, kom je de 9e naar Rob, Timo? Of wil je zo snel mogelijk een schoon luchtfilter en sta je vanavond al aan mijn deurtje te bellen?

Haha, zoveel haast zit er ook niet bij :D De 9e ook bij Rob langskomen vind ik prima, als hij het er ook mee eens is natuurlijk! Ik hoor lees het wel als er een concretere afspraak is.

Joël, is goed, ik zorg ervoor dat het bij een meeting alsnog bij jou terecht komt :)

Casa del Rob lijkt wel een distributiecentrum te worden!

Maar uiteraard is dat prima, gezellig! Morgen weet ik meer met betrekking tot een mogelijk tijdstip, dus ik zal dan wel even een PM sturen naar jullie.

Misschien dat het helpt als je wat specifieker bent in het aangebodene, Justin.

Nog even een fototje van de filtercleaner:
99-5003.jpg

Enige verschil met de mijne (dit komt van t www) is dat deze een 99-5000 is en de mijne 99-5003EU

Goedendag zei:
Janus, moet ik voor jou alleen die 2 blikken auto's meenemen?
Alleen de blikken auto's ja.
En kleed je netjes om mijn eeuwige dankbaarheid in ontvangst te nemen.:p :)

Ik lees overigens net dat men afvraagt of je nog komt stemmen op je favoriete blog voor 23.00 uur?

Janus Diedericus zei:
Goedendag zei:

Ik lees overigens net dat men afvraagt of je nog komt stemmen op je favoriete blog voor 23.00 uur?

Is goed, ik zal mij netjes kleden :D
Oops, dat lees ik net te laat

Goedendag zei:
Janus Diedericus zei:
Goedendag zei:

Is goed, ik zal mij netjes kleden :D
Oops, dat lees ik net te laat

Geen ramp, ik had er toch niet meer mee gewonnen... :p

@Goedendag,

Gisteren ben ik bij Rob geweest, nogmaals bedankt voor de blikken auto's.
Ze zien er prachtig oud uit, voor nu staan ze op het dressoir. Binnekort verhuizen ze naar een plekje in de antieke Engelse boekenkast.

Foto650-63KHMBJR.jpg

Ja, gisteren was een geslaagde ruilbijeenkomst. JD, nogmaals bedankt voor de cleaning kit en Rob voor de distributie-ontvangst.

Ook altijd leuk om een gezicht achter de naam te zien :)

.Timo zei:
Ja, gisteren was een geslaagde ruilbijeenkomst. JD, nogmaals bedankt voor de cleaning kit en Rob voor de distributie-ontvangst.

Ook altijd leuk om een gezicht achter de naam te zien :)

Het is inderdaad leuk om eens te zien met wie je kletst.
Wie weet loopt dit topic zo goed dat we over een half jaar een swapmeet houden, alleen dan niet met 20 man bij Rob, daarvoor is het iets te krap...

@Janus: Zo te horen zijn ze enorm goed terecht gekomen(y). Bij mij zouden ze alleen maar verder beschadigen. (eerst zat het kleien poppetje nog in de groene)
Ik vind het jammer dat ik Rob niet zelf heb gesproken. (al was de chocola erg lekker:T)

Goedendag zei:
@Janus: Zo te horen zijn ze enorm goed terecht gekomen(y). Bij mij zouden ze alleen maar verder beschadigen. (eerst zat het kleien poppetje nog in de groene)
Ik vind het jammer dat ik Rob niet zelf heb gesproken. (al was de chocola erg lekker:T)

Aaaargh, zeg dat niet....
Zo zonde, maar geheel begrijpelijk. :) [size=x-small](kleine priegelzooi)[/size]
Mocht je ooit nog eens van dat mooie blikken speelgoed hebben (echte oude, niets nieuws) dan hou ik mij zeker aanbevolen.

Was inderdaad leuk om elkaar eens te ontmoeten. Nogmaals mijn excuses dat ik jullie zo bruut uit m'n paleisje moest gooien, maar helaas was m'n planning voor die dag iets te krap. Hopelijk komt er nog een herkansing. En Goedendag, inderdaad jammer dat het via Tom ging. Wel goed dat de chocolade je goed smaakte. ;)

Rob, wil je nog een rolletje plakband?
Gratis af te halen in Bergen op Zoom.

Moet je alleen wel even blijven om een glaasje koffie/fris/bier/wijn/gedestilleerd te drinken.
Hebben we direct de herkansing gehad. :p

*Edit- Hoe gaat het nu Rob? Is de operatie goed gegaan?

Haha, nou toevallig heb ik nog wel plakband nodig ja. Die houd ik dus van je tegoed. ;)

Operatie is goed gegaan. Wel erg veel pijn nog, maar het gaat al beter dan gisteren. Gelukkig heeft dit ziekenhuis overal wifi, zodat ik m'n digitale leven nog enigszins kan voortzetten. Hopelijk word ik vrijdag ontslagen.

Dat is ook de enige keer dat je hoopt ontslagen te worden, wanneer je in het ziekenhuis ligt.

Of je moet echt een hekel aan je werk hebben en niet willen vertrekken zonder recht op uitkering.

Haha bedankt mannen. Vandaag kon ik al eventjes rechtop zitten zelfs!

Inmiddels ook al een tijdje het stuur van Guus binnen voor Micha's Panda. Nogmaals bedankt, Guus. (y)

Helaas zat er geen naafkapje bij, maar dat is ook opgelost:

;)

Ik heb nog deze premium ijskrabber in de aanbieding:

5815-01_foto-1-ijskrabber-low-resolution.jpg

(plaatje van internet)

Ongebruikt en nieuw gekocht voor €1,50 bij Heron. Was mijn oude kwijt maar die heb ik weer terug gevonden. Heeft op marktplaats gestaan voor €1,- en dat is maar liefst 33% korting! Maar helaas geen enkele reactie.

Verder nog een gebruikte H1 lamp in de aanbieding:

lampH112V55W.jpg

Onbeschadigd met slechts een licht defect...

Nog wat spulletjes voor de liefhebbers:

1. Twee dumbphones, de Alcatel is netjes, de Samsung is flink bekrast. Beide telefoons werken. (Incl. adapter)

2. Een mooie lederen herenportemonnee (flink formaat).

3. Een setje spoeiers (Dellorto groot, maat 60 t/m 82).

4. Logo, merk lijkt me duidelijk.

5. Een Philips koptelefoon. Werkt volgens mij nog naar behoren.

6. Een ongebruikte 12v-aansluiting incl. aansteker.

7. Een goed gebruikt Pulsar herenhorloge. Werkt nog wel (misschien moet er een nieuwe batterij in, ligt al lang in de kast).

8. Een wekkerradio van een of ander gaar merk. Werkt wel, maar ik zou er niet teveel vertrouwen in hebben dat 'ie je op de juiste tijd wekt... o_O

En je kan je rijbewijs erin opbergen. Telefoon kan je gebruiken om de ANWB te bellen bij pech, enz.

Iemand wellicht interesse in oude- en recente autobladen van tussen 1979 en 2008? Ik heb een hoop Alfa Romeo Clubladen (Quadrifoglio) uit de jaren 80 en 90 liggen, Autokampioens uit begin jaren 80 en de nodige Autoweeks. Het kan gratis worden afgehaald in Sneek.

Ik heb nog een 'cadeaubon' van Coolblue (5 euro), alleen vandaag nog geldig, maar ik weet niet wat ik ermee moet. Voor wie nog een autoradio of hardloopschoenen wil kan het net handig zijn. De code is ZDRZ-RJNH-9WXZ.

Rob076 zei:
Haha, nou toevallig heb ik nog wel plakband nodig ja. Die houd ik dus van je tegoed. ;)

Weet je al wanneer je het plakband nodig gaat hebben Rob? Voordat je het weet is er alweer een jaarwisseling geweest. :p

Afgelopen week hebben we de zolder in mijn ouderlijk huis opgeruimd en daar vond ik nog een verrassing die mijn pa heeft achtergelaten. Ik kwam 5 nieuwe dakspoilers voor een Fiat Uno 90 tegen. Lineaaccessori nr. 46218217 staat er op de doos. Handleiding en gebruiksaanwijzingen zitten er ook bij. Ik heb geen idee of er animo voor is, maar als iemand er eentje wil kun je hem komen halen. Ze liggen toch maar in de weg.

@Mechanix, Kun je die portomonnee verzenden? Er beginnen gaten in die van mij te vallen:cry:
Ook niet geheel onbelangrijk, heb jij hem nog? :p

Ik kom ook weer eens met een Ebay linkje. iemand interesse?
Een 1:18 Ford T bestellertje. Gratis ophalen, hij ligt mij in de weg [size=x-small]vergeet niet bij andere advertenties te kijken[/size]

@Goedendag,
Ik zou het haast jammer gaan vinden dat ik geen modelauto's meer spaar, je hebt echt hele leuke modellen er tussen zitten. (y)

Het is nooit te laat, Janus. ;)

In je rommelkamer zag ik nog best wel wat plekjes voor een paar leuke modellen. ;)

Terug
Bovenaan