Gewoon Dirk
Wegverkenner
Joël D. zei:Heb je een foto van die cleaningkit van K&N?
Zal er vanavond een foto van maken, post ik die morgen hier
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Joël D. zei:Heb je een foto van die cleaningkit van K&N?
rke zei:Goedendag zei:De Fiat 500 komt morgen waarschijnlijk aan bij haar nieuwe trotse eigenaar...
Dat klopt misschien ook wel, maar er ligt een pakketje bij een buurman die zelden thuis is. Heerlijk, zo'n buurman die wel thuis is als de postbode langs komt maar niet thuis is als de buurman zijn pakketje op komt halen.
Nu moet ik daar wel bij vermelden dat ik hier in de buurt degene ben die spulletjes laat bezorgen bij de buren. Tweeverdieners en opsturen is een combinatie die veel sociale druk legt bij de buren.
Janus Diedericus zei:Joël D. zei:Heb je een foto van die cleaningkit van K&N?
.Timo zei:Janus Diedericus zei:Joël D. zei:Heb je een foto van die cleaningkit van K&N?
Mocht Joël de cleaning kit aan zich voorbij laten gaan, dan heb ik daar zeker interesse in! Het luchtfilter in m'n 306 is wel aan een reiniging toe![]()
Rob076 zei:Haha of in Breda als je het die maandag meeneemt.![]()
Alleen de blikken auto's ja.Goedendag zei:Janus, moet ik voor jou alleen die 2 blikken auto's meenemen?
Janus Diedericus zei:Alleen de blikken auto's ja.Goedendag zei:Janus, moet ik voor jou alleen die 2 blikken auto's meenemen?
En kleed je netjes om mijn eeuwige dankbaarheid in ontvangst te nemen.![]()
Ik lees overigens net dat men afvraagt of je nog komt stemmen op je favoriete blog voor 23.00 uur?
Goedendag zei:Janus Diedericus zei:Alleen de blikken auto's ja.Goedendag zei:Janus, moet ik voor jou alleen die 2 blikken auto's meenemen?
En kleed je netjes om mijn eeuwige dankbaarheid in ontvangst te nemen.![]()
Ik lees overigens net dat men afvraagt of je nog komt stemmen op je favoriete blog voor 23.00 uur?
Is goed, ik zal mij netjes kleden
Oops, dat lees ik net te laat
.Timo zei:Ja, gisteren was een geslaagde ruilbijeenkomst. JD, nogmaals bedankt voor de cleaning kit en Rob voor de distributie-ontvangst.
Ook altijd leuk om een gezicht achter de naam te zien![]()
Goedendag zei:@Janus: Zo te horen zijn ze enorm goed terecht gekomen. Bij mij zouden ze alleen maar verder beschadigen. (eerst zat het kleien poppetje nog in de groene)
Ik vind het jammer dat ik Rob niet zelf heb gesproken. (al was de chocola erg lekker:T)
Sluit ik me volledig bij aan!.Timo zei:Mooi te horen dat alles goed is gedaanEen goed herstel gewenst!
.Timo zei:Mooi te horen dat alles goed is gedaanEen goed herstel gewenst!
Rob076 zei:Haha, nou toevallig heb ik nog wel plakband nodig ja. Die houd ik dus van je tegoed.![]()