A3-White: C3 ‘79, Clio ‘99, CX-5 ‘19, M3 ‘19

een biertje of drie en drie KM rijden is OK

Dat is het helemaal niet. Of had je ook een 'biertje of drie' op toen je je velg aan gort reed en het pas in de gaten had toen de klap al geweest was?

Tjongejonge. Het is 2009 hoor(n) Dan kan dat niet meer.

Waarom persé zo nodig "moeten" drinken of de grens opzoeken? Ik snap dat nooit, maar misschien word ik wel oud ofzo. Ik heb dat overigens nooit gedaan. Zo stom, zo egoistisch en zo zwak. Maar goed, eindeloze discussie...

Wel balen van je plaat White. Hoe gaat zoiets in zijn werk met Duitse platen? Krijg je dan andere, tijdelijke, aantekening, hoe doen ze dat? Zou serieus kl0te zijn als ze met die plaat een misdrijf plegen. Gelukkig heb je meteen aangifte gedaan, zodat je altijd een alibi hebt (zoals Peter Rambo de Vries zou zeggen).

Ferraghini zei:
Altijd vervelend als dit gebeurt. Bij ons hebben ze ook alleen achter de kentekenplaten gejat. Je maakt onnodige kosten en je zit nu voor altijd met die '1'.

Die "1" is al een aantal maanden geleden afgeschaft!!!!

De Student zei:
Ferraghini zei:
je zit nu voor altijd met die '1'.
A3-White zei:
de A4 is met duits kenteken

:rolleyes:

Ja, dat had ik gelezen.

isla zei:
Ferraghini zei:
Altijd vervelend als dit gebeurt. Bij ons hebben ze ook alleen achter de kentekenplaten gejat. Je maakt onnodige kosten en je zit nu voor altijd met die '1'.

Die "1" is al een aantal maanden geleden afgeschaft!!!!

Geldt alleen bij het kwijtraken van je kentekenbewijs!

Ik word niet goed van al dat gejat.

Hier al een x-aantal jassen en fietsen kwijt van de kinderen.

Vannacht weer raak. Wordt een mooie jas van Meeuw jr. in Haarlem gestolen, met daarin zn fietssleutel (sukkel) waarvan er geen reserve is.

Kon ik vandaag met een tas vol gereedschap naar Haarelm om het slot te slopen (degelijk gecertificeerd vast slot). Kostte me meer dan een kwatier om het ding open te breken. o_O

meeuw zei:

Vannacht weer raak. Wordt een mooie jas van Meeuw jr. in Haarlem gestolen, met daarin zn fietssleutel (sukkel) waarvan er geen reserve is.

Kon ik vandaag met een tas vol gereedschap naar Haarelm om het slot te slopen (degelijk gecertificeerd vast slot). Kostte me meer dan een kwatier om het ding open te breken. o_O

Gewoon slijptol mee nemen. Heb je hem zo open. Maar de fietssleutel in de jaszak laten zitten is idd oerdom. Vriendin van me was met oud en nieuw de huissleutel kwijtgeraakt die in haar jaszak zat (jas lag uiteraard eind van de avond op de grond). Gelukkig had ik haar fietssleutel al wel geconfisqueerd dus kon ze nog wel fietsen.

Het nieuws van de gestolen plaat:
1) aangifte in nederland
2) aangifte in duitsland
3) naar het bundesambt, met de overgebleven plaat waarop een sticker zit mbt uitlaatgassen!!, plaat inleveren, en wat denk je: Je krijgt nieuwe platen, met een compleet nieuw kenteken!! Was OS AR 735 nu OS AR 945.

Plaatjes gemonteerd en rijden maar weer.

En dat alles in een dag geregeld: Zou het RDW dit ook kunnen??

A3-White zei:
1) aangifte in nederland
2) aangifte in duitsland
3) naar het bundesambt, met de overgebleven plaat waarop een sticker zit mbt uitlaatgassen!!, plaat inleveren, en wat denk je: Je krijgt nieuwe platen, met een compleet nieuw kenteken!! Was OS AR 735 nu OS AR 945.

Voordeel van de missende koppeling tussen kentekenplaten en auto.

Ga er maar van uit van niet.

A3-White zei:
1) aangifte in nederland
2) aangifte in duitsland

In tegenstelling tot het Bundesambt is de RDW mogelijk een log apparaat....................(y)

@bbg: maar zonder auto papieren geen nieuwe platen, dus weldegelijk een koppeling.

overigens; Filmpje; Autorijden in Schotland
GertS1968

https://s304.photobucket.com/albums/nn164/GertS1968/?action=view&current=MOV01797.flv

Het lijkt wel een rit door no mans' land, echt totaal uitgestorven. Je zult daar 's nachts een keer met pech langs de weg staan.:rolleyes:

Gelukt: teller staat op 250.000 km

Gekregen met 217.000 begin mei 2008, en nu na eigenlijk onbezorgde kmtjes (lekke band en ketekenplaat) gereden het kwart miljoen vol.

Mijn gevoel bij de auto: Wie deze hierna berijd zal veel plezier beleven.

Fototje gemaakt maar tweemail naar mijn hotmail gestuurd en nog niet ontvangen.

Kwart miljoen kilometers, proficiat :D

250.000-217.000 = 33.000 km in 9 maanden.

Is wel afkicken voor je.
Met White deed je toch iets van 6.000-7.000 per maand ?

Ja, met White ging het snel. Zal White overigens ergens volgende week nog wel treffen. Mis ik de KM?? NEE!!

Red, ga jij overigens nog naar de bouwbeurs?? Ik ben daar vrijdag.

Had gisteren willen gaan maar druk, druk, druk.
Vrijdag he, ff wachten

Ben ik weer :D

ff ingelogd op kantoor.
Denk dat ik er om een uurtje of 14.00 zal zijn.

Bellen ??

After months of anticipation, Audi has finally announced its U.S. pricing for the new Q5 mid-sized crossover. For America, we are told that only one powertrain will be available,
a 3.2-liter FSI V6 with quattro all-wheel drive, and that comes with a starting price of $37,200.

Just as Starbucks calls a small coffee “Tall”, Audi’s entry level Q5 is labeled as Premium. From there, you can go to Premium Plus specification or Prestige at $41,500 and a lofty $48,200 respectively. Add the $825 delivery charge, taxes, and other ancillary fees, and it should be easy to go well north of 50 grand.

The Q5 comes standard with Audi’s third generation MMI system that adds three-dimensional rendering to the nav display, as well as a 4,400-pound towing capacity. Q5s are expected to start arriving at dealers next week and the vehicle officially goes on sale in March.

With the way manufacturers are pushing towards “greener” vehicles, Tuned expects Audi to offer the highly economical four cylinder 2.0T powerplant to follow suit shortly after its initial release.
Audi’s official press release on the Q5 will arrive soon.

Ben van 21 april tot 4 mei in de US: gaan we toch maar de dealer bezoeken en kijken wat de Toyota doet.

Huis wordt verkocht! Bord staat hopelijk over twee weken in de tuin.

De locale dealer heeft plannen tot nieuwbouw: hij koopt bij mij, ik bij hem.

Ow, ik wist helemaal niet dat je huis te koop stond, was een grapje met in het achterhoofd de Amerikaanse "neemjeoverwaardeopjehuisop"- mentaliteit. :)

Mijn huis in Nl staat te koop: de dealer in de US mag de deur open doen. Heb mijn contract gekregen en heb wat mogelijkheden, dus: voor Euro 25.000 een nieuwe Q5 rijden is niets mis mee denk ik zo.

Q5 he.....ach een fully loaded Q'je is nu ook niet echt verkeerd hoor :LOL:
Zat gisteren nog heel even achter een Q5, rest van de weg naar huis zat de Q5 achter mij :D

Ziet er heel goed uit, eerlijk gezegd beter dan de Q7, is in mijn ogen eigenlijk net ff te lomp/grof.
En de Q5 is gewoon een volwassen auto met een eigen looks en niet zo slap aftreksel als de X3

Enige wat me opviel is wat jij ook al vermelde bij de nieuwe A6 dat de ledverlichting deels uitgaat als je je knipperlicht gebruikt.
Snap dat dat de veiligheid ten goede komt maar blijft een een heel vreemd gezicht.

Dat de LED-verlichting uitgaat is ook bij de A4, ik kan me daar heel erg aan irriteren, het ziet er niet uit vind ik!

Toch maar even een update hier plaatsen.

Na op 23 april vanuit Amsterdam naar Chicago te zijn gevlogen en aldaar de eerste twee nachten te hebben doorgebracht op 25 april door naar de volgende bestemming:

Parijs??
DSC01951.jpg

Nee,

New York??
DSC01975.jpg

Nee,

Venetie??
DSC01955.jpg

Nee,

Las Vegas??
DSC01961.jpg

Ja, maar goed hier kwamen we niet alleen voor, we kwamen voor de BMW National After Sales meeting, met zeer mooi aangeklede wagens, waarbij de accesoirres minimaal 40% van de waarde van de auto waren. Helemaal in in Amerika:
1) Volledig verchroomde velgen.
DSC01977.jpg

2) Veel keflar
DSC01980.jpg

Het gaat er hier natuurlijk ook om het motorvermogen: wat liet men zien, 135I, 135I Cabrio, 335I, Z4, X5 3.5 x drive, en jawel de X6 Hybrid drive, nog minimaal gecamoufleerd, met een en ander aan schade dus zal zeker in dead valley hebben rondgereden. Naast BMW ook een Rolls Royce, met de voor Amerikanen de suicide deuren, en warempel een sterren hemel: kleur van de auto : beige: ja, de duitse kleur voor de taxi!

Ook enige Mini's, waarbij een zeer compete Cooper Works, de station, en de Mini E (201 PK ( 13.500 rpm).

Goede beurs gehad met enige projecten welke zijn vertraagd echter ook vele nieuwbouw / renovatie.

En vreselijk het hotel, voor het luttige bedrag van $55.00, Excaliber, tegenover New York New York, schuin tegenover het MGM, en naast Luxor (waar het totaal niet druk was)
DSC01963.jpg

Tja, en wat is een Las Vegas zonder limo?? Hhhhhhhhhhhhummmmmmmmmmerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
DSC01959.jpg

Binnen of Buiten?
DSC01956.jpg

Ja, en er wordt ook nog volop gebouwd!!
DSC01950.jpg

Op 29 april naar Washington DC gevlogen om aldaar enige afspraken te hebben gehad, en even door Obama: Helaas veel politie op de been en kon niet al te dicht bij komen (heeft ook te maken met de eerste 100 dagen van zijn presidentschap). Ben al in veel steden geweest maar wat een slecht onderhoud van de looppaden, het grasveld, en al die vreselijke marktwagens van waaruit men de prullarie verkopen.

DSC01988.jpg

In ieder geval is de reis tot nu toe erg goed bevallen, veel uurtjes gewerkt, veel uurtjes feest, en minder geslapen.

leuk White (y) voor $55 een hotel in Las Vegas :confused: dan moet het wel vreselijk zijn! zelfs al is het nu nog semi-laagseizoen...

je hebt iets minder mooi weer in DC dan toen ik er vorige week was:
NYC2009074.jpg

constatering over staat van onderhoud deel ik wel, met name The National Mall takelt af.

He USA-White

Lekker bezig geweest daar maar waar blijven de foto's van het eten :D

By the way, weet nu meteen waar mijn jumbo sleutelbos is gebleven :D

DSC01961.jpg

En dat noemt hij nou werken, moet je die grijns eens zien (zoe mevr. White het forum lezen?).

valt jullie trouwens ook de subtiele kleurstelling van die foto op :confused:

in White's tijdzone was het nog Koninginnedag, dus hoe toepasselijk die verentooien rood links en blauw rechts, met white in het midden (y)

en white heeft zijn shirt al uit zijn broek getrokken :eek: of is dat om Red's sleutelbos te camoufleren :eek:
ik ga wel steeds beter begrijpen waarom white zo staat te popelen om in de USA aan de slag te gaan... onze plaatselijke tegelhandel heeft toch een ander leven :)

volgens mij moet dat hotel voor 55 dollar wel meevallen, las vegas moet het toch hebben van het gokken...

meeuw zei:
Dacht eerst dat je de rode wangetjes boven de grijns bedoelde

Dat is van het eten.

White---> harde werkerrrr:D

Enige vorm van: White je verdient het!! Dank jullie wel.

Heb nog wel een ander paaltje gezien.
DSC01983.jpg

Gisteren eea gehoord over onze koninginnedag: Ook hier zijn de festiviteiten bij het consulaat afgelast.

ps: vrouwlief leest niet op het forum - zoonlief van 8 wel.

hey white, natuurlijk verdien je het (y)

National Monument on a sunny day (ketelapper was er 18-04-2009):
NYC2009069.jpg

neem het er nog even van, werk ze & geniet ze :rolleyes:

Tje Ketel, heb een uurtje daar rond gelopen en toen door naar het vliegveld. Reden in een knal rode Dodge Magnum: niet vooruit te branden in vergelijking tot de Toyota die ik nu tot mijn beschikking heb. Als het goed is rij ik straks naar down town chicago, zal proberen nog wat fotos te maken, maar ook hier is het weer nu bewolkt en tegen de regen aan.

Heb een hele goede tijd en gisteren zeer goede afspraken gehad, met toezegging tot opdrachten,..........................$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$!!!!!

Goed, ik ben dus weer een paar dagen terug in Nederland. Ondanks de 7 uurtjes tijdverschil geen problem gehad met "jetlag". Mijn motto: Als je thuis komt, val in het ritme, ga iets eerder dan normaal na bed, blijf liggen tot je normaal zou opstaan, stap uit ben en pak de boel weer op.

Tja, en dan denk je: waar is mijn huisje, boompje, beestje:
DSC01993.jpg

DSC01992.jpg

Op weg naar down town Chicago
DSC01994.jpg

DSC01995.jpg

Tja, kan eigenlijk niet wachten om weer terug te gaan, maar dan wel met vrouw- en zoonlief!

He White, welcome back !

Leuk stulpje (y)

Wanneer is de grote verhuizing gepland ?

Dom, dom, dom, beestje vergeten!!
DSC01758.jpg

(ja, ik weet het, rookt sigaren)

Vertrek datum medio juli (hopelijk eerder, maar ja)

Zie je de tegels in de garage, Fast krijgt ook zoiets!

A3-White.....
We gaan die meeting in the US of A regelen...

ps: vet beestje-----> zelf 2 van die katten rondlopen, 1 lijkt veel op het boven afgebeeld beestje alleen wat jonger.

Picture236A.jpg

wanneer doen we afscheidsmeeting :confused:
chicago is prima bezoekplaats, dus houd de logeerkamer paraat :) en mooie tegels verdienen een mooie(-re) auto :p hoewel een T tov de USA-barrels al snel beter is!

Hier de foto's van de kelder:
Slaap plaatsen voor 5 personen!
Eigen badkamer met toilet,
internet aansluiting (draadloos), en TV.
Trap op en je staat in de keuken met je snufferd tegen de koelkast. Altijd Coors Light aanwezig, heerlijk fris en fruitig, met super"koelte" etiket, en best te drinken als fruitsapje bij het onbijt:). Met uitzicht op het heuvelachtige park van ca. 2.5 km2!!
DSC01446.jpg

DSC01445.jpg

tja, de T, 268 pk op de voorwielen zonder traction control,................................; wel een zee van ruimte.

meeuw zei:

Wij moesten een keer de brandweer erbij roepen omdat m'n pa z'n beugelslot niet doorkreeg: daar zijn ze met de professionele slijptol ook nog 20 minuten mee bezig geweest! Kostte ons verder niets, de brandbestrijders waren blij met hun gratis 'oefening' :) Uiteraard nog wel even een taart gebakken voor de heren.

Terug
Bovenaan