Guest
Uitzicht op de neus van de C3 is echt geweldig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
A3-White zei:@Nico, nog een maandje en hij is 16, weet niet of enkel het in Amerika zijn van invloed is. De knapheid van de moeder en het goddelijke lichaam van de vader moet je niet vergeten.
Nico GTR zei:Goh en dan is je zoon nu 16 A3?
Want dan zie je toch dat het hele in de USA zijnde toch wel zijn invloed heeft ook als je er als Nederlander gaat wonen. Hij lijkt ouder dan ik mezelf herinner als 16-jarige.
Zevens zei:Nico GTR zei:Goh en dan is je zoon nu 16 A3?
Want dan zie je toch dat het hele in de USA zijnde toch wel zijn invloed heeft ook als je er als Nederlander gaat wonen. Hij lijkt ouder dan ik mezelf herinner als 16-jarige.
Dit valt mij ook altijd op ja. Ik herinner mij meer als een puisterige puber toen ik 15/16 was
@A3 Mooie C3! Leuk cadeau voor je zoon!
A3-White zei:Een plaat kan geen kwaad!
![]()
A3-White zei:Wat plaatjes;
![]()
A3-White zei:Wat plaatjes;
![]()
A3-White zei:@Rob, gisteren waren we op een kleine autoshow, stonden 5 exemplaren, drie maal rood, eenmaal beige, en een barnfind. Allemaal standaard, dat lijkt toch een beetje wat men doet met een C3. De sidepipes vind ik wel wat, maar de vrouw en zoon zijn het er niet mee eens.
A3-White zei:@Rob, gisteren waren we op een kleine autoshow, stonden 5 exemplaren, drie maal rood, eenmaal beige, en een barnfind. Allemaal standaard, dat lijkt toch een beetje wat men doet met een C3. De sidepipes vind ik wel wat, maar de vrouw en zoon zijn het er niet mee eens.
A3-White zei:@Vertmaori - er zijn verschiillende heerlijke reisauto's - zelf ben ik een voorstander van een Charger, deze rijden absoluut heerlijk, grote kofferbak (al zullen drie grote Samsonites niet gaan), en anders een Nissian Altima, is dan geen V6 maar wel relaxed. Op SUV gebied zou ik de Journey laten staan, al het andere is best goed, een Nissan Rogue of Ford Escape / Edge zijn best goed te rijden.
5.000 km is nogal wat, wat staat er op de planning als ik het mag vragen?