A3-White: C3 ‘79, Clio ‘99, CX-5 ‘19, M3 ‘19

@A6-Red,
Rem met links, het gaspedaal vast gezet met een stok onder de stoelverstelling, ASR uit. kan het iedereen aanraden.:)

@bandensmoker,
kan je iets geheims vertellen, hij is al klaar en staat in Zwolle.

Aha....goed dat ik het weet.

Heb nog ergens een goede roestige spijker liggen waarmee ik vroeger witte auto's bekraste.
Is een fobie, ben in behandeling geweest maar soms heb ik nog steeds die neiging :)

Heb trouwens nog een heel erg ingezoomd op mijn foto's van het leder maar voor zover ik kan zien gaat het qua draad kleur goed. Of zeg ik dit om mezelf gerust te stellen ????

Re: Heb nog ergens een goede roestige spijker liggen waarmee ik vroeger witte auto's bekraste.
Was het niet zo dat je met donkerkleurige auto's meer risico van bekrassing liep?

Ik hoorde dat de laatste tijd vooral witte A3's de klos zijn

spijkers.jpg

Vond nog een hele voorraad :)

Heb het geprobeerd, maar het is verdomd moeilijk om een MB E220 op zo'n hoogte te laten balanceren.

Morgen naar Zwolle, even kijken en fototjes nemen. Ik zal proberen ze hier te posten.

en als de foto's er zijn, dan wordt het topic echt gaaf ;) alleen een kentekenplaat zal het dan voor A3-w-i-s nog mooier kunnen maken...

Even de spec naar voren ;

Motor : 1.9 TDI S-tronic, Attraction Pro Line business

Opties :

Velgen 16 inch, ATP Type 3 / Bi-colour

Automatisch dimmende binnenspiegel
Radio/cd navigatiesysteem
Opbergpakket interieur en kofferbak
Lichtpakket
Licht- en regensensor
Hemel in stof zwart
Airconditioning, volautomatisch
Wit
Lederen bekleding Amaretto
Mistlampen
Mechanische zonwering
Spiegels electrisch verstelbaar en verwarmbaar
Hill Hold functie

Kenteken ??-ZB-??

De ATP's type 3 vond ik mooi, en niet in 17" te krijgen, type S6 iets minder mooi (sorry A6-red), en neem nog wel eens een stoeprand met parkeren. Comfort ben ik ook nog niet zeker van, heb in een ambition gereden, en was wel wat harder dan de Golf, waar ik na 6 uurtjes 750 km lekker uitstap, en de hele dag nog fris en fruitig ben voor een inhoudelijk goed gesprek.

Wie weet als de bandjes na een jaartje op zijn.

Mijn baas weet niet precies wat ik krijg (hij kan geen nederlands), maar leest de getallen wel. LM wou niet 16 ipv 17 schrijven, dat speelde ook mee, en wou niet dat er te veel naar gekeken zou worden.

goede samenstelling, idd helemaal op comfort afgestemd.

je hoeft je toch niet te excuseren aan A6-Red :confused: die heeft geen S6 wielen gekozen... dat was ik :rolleyes: voor ik ze verving door de 20" 9-spaaks...

misschien komende zomer 20" S8 (2008) wielen. erg mooi, maar misschien wat te "grof" (y)

Ik ben heel benieuwd hoe dat Amaretto leer staat bij een witte auto met een zwart interieur. Misschien wel heel mooi maar zelf had ik het niet aangedurfd.

ketelapper Schreef:
-------------------------------------------------------
> goede samenstelling, idd helemaal op comfort
> afgestemd.
>
>
> je hoeft je toch niet te excuseren aan A6-Red :confused:
> die heeft geen S6 wielen gekozen...

A3 White bedoelt dat hij de ATP-S6 Bicolor die ik onder de 6 gooi niet goed genoeg vind voor zijn drietje.

0002007E.gif

A3-White - in spe Schreef:
-------------------------------------------------------
> Nee, dat klopt, want dan zie je mijn
> trommelremmetjes achter:p

Zijn die trommelremmetjes van shimano ????
Heeft A6-Avant Red namelijk volgens eigen zeggen ook.

op zijn mountainbike.

0002006E.gif

Vandaag bij de dealer geweest: de auto is er nog niet, staat nog bij Alba (waarschijnlijk)!! Dan was er twee weken geleden dus geen treffen tussen A6-red en A3-White.

Helaas geen foto's, wel wat gevonden ;
radc8n.jpg

radc8n1.jpg

Ja, ja, de ATP S6 velgjes zijn iets te open. Uiteraard geen trommelremmetjes, maar schijfremmetjes, iets groter dan op de MTB. Trommelremmetjes op de MTB, hmmmmm, uit 1955??

Wel een mooi DVD-tje gehad, met van alles over alle modellen, leuk hebbedingetje.

Nu maar hopen dat Alba niet tussen kerst en nieuwjaar gesloten is.

@ketelapper
stond een mooie S8, met inderdaad 20" wieltjes, erg mooi, vrij gesloten aan de buitenrand.

:):)White ........ de mijne heeft een kenteken.........:D

en de ATP's zitten eronder (ook op een 3 staat het mooi volgens je eigen foto's)

DSC02098.jpg

was wel ff zoeken naar mijn auto want hij was white (was dat schrikken)

DSC02083-1.jpg

Nu jij nog .........:)

Heb nog niets gehoord van de dealer, hoop dat Alba de auto klaar heeft gekregen. Donderdag zal ik even bellen, en horen hoe het is.

Was van plan om de golf donderdag in te leveren, dan 5 dagen zonder auto (dan weet ik wat ik mis) en dan 02-01 - 14.00 uur halen.

Kan de Golf ook langer houden, geen probleem, eigenlijk tot 15-01, maar de LM doet er niet moelijk over (contract liep op 15-10 al af, maar heb dit in goed overleg verlengd, niet aan KM en de auto te laat besteld - wist ik veel dat een A3 dsl 4 maanden duurt!!)

Even geen auto voor de deur dan gaan de geruchten in de buurt weer rond dat meneer van de hoek zijn auto totall loss heeft, of geen werk meer, of in beslag , etc etc. Doet mij altijd deugt.

Ja ken dat.

Vorig jaar de zaak overgenomen en een opeens een dikke 6 voor de deur nadat er net een nieuwe heel dik aangeklede Passat stond.

Dan opeens 3 maanden een tweedehands A4 en niemand vertelt dat er een nieuwe 6 onderweg is.
Wordt lachen begin januari. :T

ff een paar geruchten de kop indrukken.
Laat express niets los en ga op geen ene vraag in :)

Ach paar daagjes zonder is bij toch geen ramp, je hebt de wieltjes van je vrouw toch nog.
Prive gebruiken deed je toch niet ;)

Werken waarschijnlijk nu niet meer, waterleiding in de schuur gesprongen en 10cm water in schuur en tuin.............:(

Of was je van plan een prive schaatsbaan aan te leggen om wat bij te beunen om de bijtelling van de Avant-Red op te hoesten.

Had je beter eerst naar de weerberichten kunnen luisteren,
had je geweten dat het weer ging dooien.

:):):)

Als het nu weer gaat vriezen kan je aan White vragen of hij zijn Snert-handeltje in je achtertuin wilt opzetten. Lokt mischien nog een paar extra klantjes.

Moet hij wel met het OV komen want zijn geliefde golf is dan niet meer :LOL:

Ik geloof dat ik toch de wat onbeschaafdere versie van 98-ZD-BL ga ventileren....:)

Ik heb inderdaad nog snert over, en een kilo of drie chocola uit BE de afgelopen dagen, dus die koek en sopie tent kan ook worden geopend!!

Fototje interieur ;
sibn7a-1.jpg

Dan nog even denken aan ammoretto leder op stoelen, middenarmsteun en deurpanelen.

Heb in bestelling staan een paar kleine modificaties, geeft net iets meer alu in het interieur.

Laat die snert maar zitten, chocola is welkom...:LOL:

Is de keuze voor amaretto al definitief? of staat de optie van zwart leer in combinatie met alu afwerking op het dashboard ook nog open? (wellicht in combinatie met een rode dubbele stiknaad..;))

He, haaaalllooooo, wagen wordt 2 januari opgelevert........o_O

en hij heeft smaak, wie neemt er nu zwart met een asociale dure rode stikselnaad !

Amaretto is definitief!

Zwart was enkel een optie indien kleur dakar beige, maar wilde het huiskamer gevoel.

Zwart met een rode stikselnaad past alleen in een GTI, en niet in een diesel gestookte voiture van welke merk cq grootte dan ook.

En laat A6-Avant red nu net een lekker diesel gestookte 4 cilinder krijgen met wel 1999 cc inhoud !!!!

[size=x-large]I rest my case[/size]

00020114.gif

Zonder type aanduiding?? Ik wel, rij natuurlijk voor joker in een zonder metallic witte grondverf 1.9 tdi.

07-01 inclusief broodje tonijn / zalm / oude kaas / melk en pakket coolbest. Order is gemaakt, incl ketelapper's eetlust.

Oef, waanzinnig mooi man.
Meteen je wagen laten overspuiten is denk ik de enige oplossing.

Nieuwe nickname heb je al gevonden :)

Morgen wordt de RNS 300 uitgebouwd, koper via marktplaats, weg is weg, iedere Euro is er een. Zomerbandjes monteren, en nog even uitzoeken waar ik de auto kan inleveren.

Uiteraard, eerst zekerheid over de aanwinst, wordt het nu 02-jan of niet.

Ben benieuwd joh of het bij jou wel gaat lukken 02-01
Vind het wel apart dat je nog totaal niets van de dealer gehoord hebt.

Hebben zo nog nooit van e-mail gehoord ???

Heb een persoonlijk gesprek gehad met een van de dames, en 02-01 staat in de boeken, echter als Alba de auto nog niet klaar heeft, zal het moeilijk worden.

Morgenvroeg weet ik meer, en wie weet rij ik morgenmiddag dan nog wel even naar zwolle om de eerste foto's te maken, en wie weet staat White daar dan wel met gele platen.

Vrijdag tot zondag zit ik weer in Belgie (uitje met de familie), dit keer in Antwerpen, een of ander 5-sterren hotel. Zal ook nog een flesje chocolade jenever scoren, want dat is goed spul. Met de trein, 1st klas, 8 personen, dus dat wordt een alcohol rijk rijtuig.

Zie net dat ik de wagen hier in het dorp inleveren, ben ik blij mee.

Hoop voor je dat dat die Belgen niet weer gaan staken bij het spoor.

Fijn weekend gewenst voor de hele familie.

En foto's zijn altijd welkom he :T

alcohol is goed voor de nachtrust, dus dan lig je iig niet wakker van de spanning :)

ik ga vanaf nu vasten, om te zorgen dat ik die hele lijst op 7-1 weg krijg... oef :rolleyes: jullie helpen toch wel?

Terug
Bovenaan