Zo, wat dagen verder en wat meer gebeurt:
De werkbank is weer wat meer uitgebreid met gereedschap, maar ook gaten om eea aan gereedschap vast te zetten. Al aardig bebruikt ook, carport is voor de helft dicht gemaak, komende dagen de andere helft en dan eens gaan kijken naar isolatie. Niet te makkelijk, helaas, vele oplossingen gekregen en klinken van simpel tot logisch.
Vandaag naar ZellerUSA cars geweest, de Corvette had wat problemen met de handrem, dat is opgelost, ook direct de automaat olie en filter laten vervangen.
[/url]
Verder de auto bekeken voor het RDW bezoek: tja, het rechter voorwiel was aan speling onderhevig, niet te voelen of te horen, maar lager was al aardig uitgesleten:
Veel geluk gehad hiermee, en door de garage direct opgelost, onderdelen waren op voorraad, uurtje later en alles zat er weer op.
Miste ook een bout van de bladveer, er uit gerammeld, nieuwe er In een klaar.
Direct afspraak gemaakt voor 3 september om de auto aan te bieden bij het RDW. Heb het niet zo op het RDW, heb mijn rijbewijs nog niet dus afgelopen dinsdag maar even bellen hoe het is met mijn rijbewijs, de 5 dagen termijn waren er inmiddels 12................een uur later een email dat het rijbewijs word gemaakt. Snap de logica nog steeds niet: moest aangeven waar mijn oude NL rijbewijs is, tja die moest ik inleveren bij het krijgen van mijn UK rijbewijs​, ja dat weten wij wel maar we hebben daar een handtekening voor nodig, ah....dus op de computer briefje gemaakt, electronic handtekening (lijkt nergens op..........) en alles was goed. Tja, werkverschaffing.
Stonden best wat leuke wagens, waaronder deze, lijkt slecht maar niet doorgerot, je moet wel zelf handig zijn anders heb loop je aardig leeg.
[/url]