A
Anoniem
Guest
...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Interieur is zeker een sterk punt van de Ceed. Kwalitatief staat de Focus op gelijke hoogte imo, maar Kia is wél in staat het uitstraling mee te geven. Qua bediening vind ik de Focus wel een stuk beter, veel intuïtiever.HarrieD zei:In tegenstelling tot @MCW5 vind ik het interieur zeer geslaagd, mooier dan mijn eigen Focus III en diens opvolger.
Jij vind 160 en 204pk zwak? Wat verwacht jij dan wel niet?Mountainrunner zei:Maar...waarom plaatst Kia telkens van die zwakke motoren erin?
Dat weerhoudt mij er echt van om de overstap naar Kia te maken.
En ja, je mag niet harder dan 120km/h, maar voldoende power rijdt comfortabeler en is met inhalen ook veiliger.
Moderator
Mountainrunner zei:En ja, je mag niet harder dan 120km/h, maar voldoende power rijdt comfortabeler en is met inhalen ook veiliger.
Wouter82 zei:Mountainrunner zei:En ja, je mag niet harder dan 120km/h, maar voldoende power rijdt comfortabeler en is met inhalen ook veiliger.
Je woont in België hoop ik?
Frits79 zei:Jij vind 160 en 204pk zwak? Wat verwacht jij dan wel niet?Mountainrunner zei:Maar...waarom plaatst Kia telkens van die zwakke motoren erin?
Dat weerhoudt mij er echt van om de overstap naar Kia te maken.
En ja, je mag niet harder dan 120km/h, maar voldoende power rijdt comfortabeler en is met inhalen ook veiliger.
Moderator
Mountainrunner zei:Wouter82 zei:Mountainrunner zei:En ja, je mag niet harder dan 120km/h, maar voldoende power rijdt comfortabeler en is met inhalen ook veiliger.
Je woont in België hoop ik?
Nee, in Nederland. Hoezo?