Guest
Leuke flash, ik vind het een erg mooi wagentje!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
JP2010 zei:De logan is een clio. Dat wist je niet?
JP2010 zei:In detail zijn deuren anders, maar de basis van bv een deur is een clio 2-deur. Bv ook de handgrepen zijn hetzelfde. De logan is eigenlijk een verregaande facelift van de clio 2.
JP2010 zei:Bij de logan wordt verregaand onderdelen gebruikt van andere/oude modellen. Zoals de clio (deuren, ramen, dash, deurpanelen). Bij de up zijn onderdelen voor het exterieur specifiek voor de up ontworpen/geproduceerd. Je kan je natuurlijk wel voorstellen dat dit specifiek ontwerpen van onderdelen voor 1 model duurder is dan wanneer je bestaande onderdelen pakt.
JP2010 zei:Quote
JP2010
In detail zijn deuren anders, maar de basis van bv een deur is een clio 2-deur. Bv ook de handgrepen zijn hetzelfde. De logan is eigenlijk een verregaande facelift van de clio 2.
Misschien dat een paar onderdelen overeenkomen, maar de Logan ziet er totaal anders uit. Alleen al de zijkanten van de auto die veel rechter op staan dan bij de Clio:
---GT--- zei:Ami's opmerking geldt dus voor JP2010 die denkt dat de Logan een gefacelifte Clio II is.
Op die manier zou de Up! een gefacelifte Polo IV zijn die ingekort is.
Maakt voor de discussie niet uit: die ging om de plaatwerkdelen, die zowel voor de Logan en de de Up! uniek ontwikkeld zijn.
Harm78 zei:Eigenlijk is dat hele segment inwisselbaar: leuk voor mensen die niks meer willen dan goedkoop, verstandig, belastingvrij functioneel vervoer.
naar de eerste Twingo en eigenlijk ook de drieling.
Waarom je het dan de 'Eend van deze tijd' noemt snap ik dan niet. Een van de minst inwisselbare auto's ooit denk ik.Harm78 zei:Eigenlijk is dat hele segment inwisselbaar: leuk voor mensen die niks meer willen dan goedkoop, verstandig, belastingvrij functioneel vervoer. Zeg maar de Eend van deze tijd. Maar eigenlijk is het ontwerp inderdaad wel leuker dan al die andere inwisselbare doosjes.
Waarom je het dan de 'Eend van deze tijd' noemt snap ik dan niet. Een van de minst inwisselbare auto's ooit denk ik.
Snap ik, maar de eend had denk ik juist wel een design dat niet inwisselbaar was.
De Up! is is ook net een brommobiel.Harm78 zei:De eerste Twingo was gewoon een geinig, afwijkend ding in een tijd dat dat segment vooral bestond uit brommobielen...
Ja, dit gaat een succes nummer worden
meeuw zei:Daarom worden er natuurlijk zo weinig Golfjes verkocht![]()
BA 4 dagen geleden zei:Zo ziet hij er idd niet geweldig uit. Mogelijk komt dat door de zwarte lak.
Het kan zijn dat de kritieken anders waren als we een frisse rode met lichtmetalen velgjes hadden gezien. Ik heb er in ieder geval nog wel vertrouwen in.
Should I buy one? The Up is now the plushest, best looking, spacious and probably most chic city car in the market, but this needs to be balanced against value.
Even with a predicted £8000 price, it won't be the best value of the breed and the more powerful version that comes with some extra kit will probably be uncomfortably close to five figures when it goes on sale in January.
The upshot then is that VW has now re-entered the city car market with one of the leading models. We reckon the Up is going to give the Koreans a tough time and if it's sensibly priced it has the talents to be the best one of all.
https://www.whatcar.com/car-news/volkswagen-up-review/258891