Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Damianw26 zei:Zeker fast en furious, misschien een neonset en oranje wrap overwegen:T
Damianw26 zei:Het is nu wel klaar met mods eigenlijk, auto is echt naar mijn zin nu![]()
Nico GTR zei:Damianw26 zei:Het is nu wel klaar met mods eigenlijk, auto is echt naar mijn zin nu![]()
:T Diffuser![]()
Damianw26 zei:Foto's staan hier, samen met wat ander niet originele aanpassingen
https://vwupforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=5842&p=87874&hilit=diffuser#p87874
Lijkt alsof de glasscoating een reactie aangegaan is, maar met wat...
Edit: Van heel dichtbij lijken het inderdaad gewoon kalkvlekken, moeten er met verdunde azijn of licht polijsten wel af gaan.
Carfanatic zei:Lijkt alsof de glasscoating een reactie aangegaan is, maar met wat...
Edit: Van heel dichtbij lijken het inderdaad gewoon kalkvlekken, moeten er met verdunde azijn of licht polijsten wel af gaan.
is alleen wel zonde van de coating. ik zou contact opnemen met de persoon die de coating heeft aangebracht.
Carfanatic zei:Lijkt alsof de glasscoating een reactie aangegaan is, maar met wat...
is alleen wel zonde van de coating. ik zou contact opnemen met de persoon die de coating heeft aangebracht.