Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Harm78 zei:Als ik maar geen permanente afdrukken van kinderzitjes in m'n achterbank krijg!
Enne... als nieuwbakken vader wordt je veiligheidsbewustzijn natuurlijk ineens veel groter, vind je het nog wel verantwoord om je zoon te vervoeren in een oud barrel als een BX?
Traditioneel wordt de naam toegekend als het kind gedoopt wordt.
Krijg je zeker ook nog geld terug voor alles wat je te veel betaald hebt
Harm78 zei:Ja of verkopen, alles dat belastingvrij is, is grof geld waard! Er is vast wel een nog betere knakenrijder die 'm wil hebben om gas in te schroeven!
Eindelijk hoor ik bij de automobiele elite waar maar een select clubje mensen in mag:
- eigenaars van belastingvrije dieselmercedessen, dieselgolfs, Lupo 3l's en import diesel-bxen
- eigenaars van belastingvrije lpg-volvo's
Harm78 zei:Nu moet ik 'm alleen nog importeren en exporteren, een belastingvrije auto met oud kenteken ziet er wel heel raar uit.
Als de auto het toen al deed, qua motortechniek, dan zou je hem in de hoogste stand kunnen zetten.. waren de dorpels droog gebleven denk?
Begrijp ik uit de foto's dat de auto wel al die tijd buiten verblijft?
Harm78 zei:Als de auto het toen al deed, qua motortechniek, dan zou je hem in de hoogste stand kunnen zetten.. waren de dorpels droog gebleven denk?
Begrijp ik uit de foto's dat de auto wel al die tijd buiten verblijft?
Klopt, maar een BX die niet start gaat ook niet omhoog... (..)
Nooit geweten dat Harm zo hoteldebotel zou zijn van een Polo Bluemotion dat ie zelfs z'n BX overbodig vindt... winking smiley
Barri zei:Gefeliciteerd met de forum BX Twan
(..)
Durashift zei:Barri zei:Gefeliciteerd met de forum BX Twan
(..)
Oh ja, was deze GTi de beroemde/beruchte AW forum (deel) BX ?
Dacht dat dat een wat standaard versie was..