Ruime gezinsauto, zuinig en caravantrekker.

Gepost door Cologne 
De proefrit met de Laguna is achter de rug. Wat opvalt is dat hij rumoeriger is en wat zenuwachtiger rijdt. Bediening van koppeling voelde minder prettig. Men zou het waarschijnlijk dynamischer noemen.
Ander punt is dat ik voor mijn gevoel de stoel niet laag genoeg kan zetten. Voor de kinderen is hij minder ruim, vooral voetruimte is duidelijk minder. Helemaal overtuigd ben ik dus niet.
Voordeel is de km stand en distributieriem is dit jaar al gedaan.

De C4 past beter bij mijn rijstijl lijkt het.
Helder verhaal, maar die semi automaat uit Zwolle niet doen. Kans dat je er vroeg of laat wat mee krijgt is aanwezig.

Succes verder met zoektocht picasso
Die semi in Zwolle is inmiddels verkocht
Auto encyclopedie
Die semi in Zwolle is inmiddels verkocht

Ja dat zag ik. Voor nu blijft de Picasso in Zutphen over. In Damwoude staat er nog 1, maar met lichte schade en dat wijst op een twijfelachtige manier van omgaan met je spullen. Ook geen parkeersensoren aan de voorkant.
Die in Nieuwleusen wordt te duur met garantie erbij.

Wat me nu nog tegenhoudt is de km stand van 144k. Nog nooit een auto gekocht met zoveel op de klok bij aanschaf.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 19-10-2020 09:37 door Cologne.
De Picasso in Zutphen gekocht. Ben er blij mee. Mooie auto voor mevrouw Cologne.

Nu op zoek naar een b segmenter van max €2000 voor mijzelf.

Allen bedankt die een bijdrage geleverd hebben.
Veel plezierige en comfortabele kilometers gewenst.
Veel. Plezier, en voor je andere auto maar een ander topic openen of niet natuurlijk. Hadden ze bij die garage niks staan?
Auto encyclopedie
Veel. Plezier, en voor je andere auto maar een ander topic openen of niet natuurlijk. Hadden ze bij die garage niks staan?

Nee niet voor dat budget. Opties genoeg in de buurt. Tot later in het volgende topic smileys with beer
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.