Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Het is met name om informatie te verzamelen, automatisch in te vullen, diagrammen te creëren, slides etc. De inhoud moet je wel zelf checken natuurlijk, maar het scheelt wel veel handmatig werk wat anders wel veel tijd kost.

Daarom werk ik ook weinig met AI. Ik merk dus, ook met de PV5 als voorbeeld, dat informatie die ik krijg nog lang niet altijd klopt. Dan zoek ik het zelf wel op. Kost me net zoveel tijd. Maar goed, dat is mijn ervaring. ;)

Wat iets anders dus is dan standaard onjuist.
Mijn ervaring met informatie opvragen via AI, en de respons daarop, is in ieder geval nog niet al te best, om me maar zacht uit te drukken. Ik gebruik Google voorlopig nog wel even. ;)

Gisteravond laat weer een request voor m’n werk, meteen uitgewerkt, maar moest vanochtend nog de approval van de FD krijgen, een grote transactie in de maak en dan moet je ook in het weekend “available” zijn.
Mij niet bellen! :ROFLMAO: Dat is voor iedereen anders natuurlijk, en dat mag, maar ik zou mezelf nooit een dergelijke hoge functie ambiëren. Je moet altijd ‘aan’ staan en het gaat vaak ten koste van je rust en vrije tijd.

Goedemorgen!
Hier na flink wat regen is het nu even droog. Een anderhalf uur geleden zelfs wat gerommel in den lucht.
Mooie dag om wat plaatjes te draaien en weer eens wat Lego steentjes in elkaar te zetten; heb de McLaren P1 al weken niet meer aangeraakt. Eerst weer wat stof doen verwijderen :eek:

Je moet er mee om kunnen gaan, maar dit gebeurd uiteraard niet elk weekend. Dit is strategisch een hele belangrijke deal voor het bedrijf en de COO had mij vrijdag al gevraagd om beschikbaar te zijn, dus dan doe je dat uiteraard. Gister overdag al het eea gedaan moet toen kreeg ik net voor 23:00 uur nog een request, toen dacht ik wel kolere haha

Mijn ervaring met informatie opvragen via AI, en de respons daarop, is in ieder geval nog niet al te best, om me maar zacht uit te drukken. Ik gebruik Google voorlopig nog wel even. ;)

Mij niet bellen! :ROFLMAO: Dat is voor iedereen anders natuurlijk, en dat mag, maar ik zou mezelf nooit een dergelijke hoge functie ambiëren. Je moet altijd ‘aan’ staan en het gaat vaak ten koste van je rust en vrije tijd.

jl krijgt wel betaalde ai tools van z’n werk :p

Goedemorgen!
Hier na flink wat regen is het nu even droog. Een anderhalf uur geleden zelfs wat gerommel in den lucht.
Mooie dag om wat plaatjes te draaien en weer eens wat Lego steentjes in elkaar te zetten; heb de McLaren P1 al weken niet meer aangeraakt. Eerst weer wat stof doen verwijderen :eek:
Is het inderdaad een mooi dagje voor.

jl krijgt wel betaalde ai tools van z’n werk :p
Ach ja. Heb geen werk dus veel heb ik het ook niet nodig. Het is meer dat ik er vanuit mijn interesse in nieuwe ontwikkelingen wel eens mee speel in ChatGPT, Gemini en Claude.

Hier is het vooral veel uitzoekwerk naar sterke en zwakke punten van de potentiële rolstoelbussen waarbij eentje al echt duidelijk voorkeur heeft. Filmpjes kijken en reviews lezen.

Mijn dag bestaat vandaag vooral uit inpakstress tactisch omzeilen. Bijvoorbeeld door aan te bieden nog 2 cabine koffers te kopen.

Ik vind dat altijd zo onnodig, die stress om inpakken. We gaan een week weg en hebben een huwelijk en het weer is daar hetzelfde als hier. Ik ben met 5 min klaar denk ik voor mezelf.

Plan aangepast!: met een kwartier komt nog beetje regen, daarna 4 a 5 kwartier droog volgens Buienradar. Ga me omkleden en klein stukje hardlopen, naar Bas en terug. Wordt weer een 'mindere' dag, past wel bij het weer.
Gisteravond met zwager en schoonzus nog oude kinderfilmpjes teruggekeken, toen de 4 kids rond de 5 a 8 waren, vakanties en logeerpartijen.

Mijn dag bestaat vandaag vooral uit inpakstress tactisch omzeilen. Bijvoorbeeld door aan te bieden nog 2 cabine koffers te kopen.

Ik vind dat altijd zo onnodig, die stress om inpakken. We gaan een week weg en hebben een huwelijk en het weer is daar hetzelfde als hier. Ik ben met 5 min klaar denk ik voor mezelf.

Hehe ik had hier vorige week net zo een post :’)

Terug
Bovenaan