michel1975
Kilometervreter
Ik nu ook. ThxIk lees altijd KNALLENDHARD
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik nu ook. ThxIk lees altijd KNALLENDHARD
Same nuIk nu ook. Thx![]()
Ik wacht op eentje zonder privacyglas.Iemand hier nog een kerstbonus ontvangen van, pak hem beet, €159.875?
![]()
Alpina B3 | Kallenhard
Fabrikant: Kallenhard B.V. Bannepoort 2 4205MZ GORINCHEM, NL 0183624011 http://www.kallenhard.nl dick@bergwerffbmw.nlkallenhard.nl
In de VS zie je dat nu vaker, auto’s zonder privacy glass. Terwijl het daar ooit begon. Inderdaad mooier.Ik wacht op eentje zonder privacyglas.
In de VS was dan het voordeel dat de voorruiten ook getint mochten zijn, dan oogt het wel heel strak. Ondanks dat vind ik het sowieso wel mooi, met rondom helder glas wordt het zo'n doorkijk-auto, vooral bij een station. Bij een sedan daarentegen vind ik het zonder privacy glass wel mooier.In de VS zie je dat nu vaker, auto’s zonder privacy glass. Terwijl het daar ooit begon. Inderdaad mooier.
Moderator
Ik las onlangs dat in sommige staten bij sedans de achterste ruiten ook niet donkerder mogen zijn dan de voorste.In de VS zie je dat nu vaker, auto’s zonder privacy glass. Terwijl het daar ooit begon. Inderdaad mooier.
Dat kun je vanuit deze hoek moeilijk zien, door de voorste zijruit zie je nu het donkere glas links achterin