Teutonia LXV :Geschwindigkeit

Iemand hier nog een kerstbonus ontvangen van, pak hem beet, €159.875?

49362240-11-1-1280x960.jpg

Ik wacht op eentje zonder privacyglas.

In de VS zie je dat nu vaker, auto’s zonder privacy glass. Terwijl het daar ooit begon. Inderdaad mooier.
In de VS was dan het voordeel dat de voorruiten ook getint mochten zijn, dan oogt het wel heel strak. Ondanks dat vind ik het sowieso wel mooi, met rondom helder glas wordt het zo'n doorkijk-auto, vooral bij een station. Bij een sedan daarentegen vind ik het zonder privacy glass wel mooier.

• Leuk
Waarderingen: funf
Klopt, maar dit is de beste foto die ik even kon vinden. Ik weet dat zowel mijn Expedition en Bronco vóór iets lichter zijn. Maar eigenlijk is de Bronco wat mij betreft iets te donker.

Ik heb sinds jaaaaren weer eens geen privacy glas.
Het zicht rondom is echt vele malen beter. Bij bepaalde auto’s geeft het absoluut een meerwaarde dat donkere glas, bij sommige geeft het niet hebben van donkere ramen net een beetje dat sjiekere.

Een CLA bijvoorbeeld kan veranderen in een automobiel of nachtapothekers vervoer :ROFLMAO:

Bij bepaalde VAG merken kon je ook een tussenvorm kiezen. Ik had dat in de Skoda. Was eigenlijk het meest ideale.
Bij MB of Peugeot is het vaak gelijk extreem donker, nagenoeg compleet ondoorzichtig.

Laatst bewerkt:
Ik heb het op beide auto's. Bij de G21 misstaat het niet, zeker icm M pakket, bij de Mercedes vind ik het eigenlijk wat minder mooi, te donker.

Nja, ik vind het bij een 3 serie goed passen. Smaken verschillen inderdaad. Was gister voor de grap beetje aan het kijken naar g30 occasions. (eind volgend jaar i.v.m. pseudoheffing nog even een andere auto pakken, dan zingen we het tot half 2030 wel weer uit ;)) Maar die zou ik juist zonder M pakket en met chroom willen, maar die zijn er verdikke bijna niet hè.

• Leuk
Nee zeker de LCI modellen zijn bijna allemaal zwart grauw grijs. Ook in het interieur zie je bijna geen kleur meer.

Denk toen te maken met het chiptekort en er veel auto’s ‘veilig’ werden samengesteld en besteld of bijv opties zoals comfort stoelen lastiger te verkrijgen waren.

• Leuk
Mineralgrau met privacy glass. Je kunt het saai vinden, maar ben er wel blij mee. Nu een jaar in bezit en eigenlijk bevalt ie me steeds beter. G30 is mooi hoor maar formaatje 3-serie past mij persoonlijk beter. Rijdt ook net wat leuker.

De drie en de vijf hebben elk zo hun charme. Er is geen betere, wat mij betreft. Het is maar net wat je fijn vindt. Knap van BMW dat ze de modellen naast elkaar hebben staan.

Terug
Bovenaan