Jay DoubleYou
Petrolhead
Dat doen YouTubers ook met al hun snelle bolides, dus waarom niet?Zou je 'm met de belettering kunnen opvoeren als bedrijfsonkosten?
![]()
En die Ford Hearse zou ik zélfs niet dood in gevonden willen worden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat doen YouTubers ook met al hun snelle bolides, dus waarom niet?Zou je 'm met de belettering kunnen opvoeren als bedrijfsonkosten?
![]()
Best zeldzaam. Nog afgezien van dat ik mij niet kan heugen er ooit een gezien te hebben staan er 62 kentekens in de RDW database waarvan ongeveer de helft een geldige APK heeft.De Cordoba is er ook nog als twee deurs geweest, hoe zeldzaam is die?
Geen idee, zou goed kunnen... Hij is al meerdere keren gespot door verschillende mensen. Op Flickr en Instagram.Die Omega komt me bekend voor. Was daar niet eens een topic over? Of heeft die in Youngtimer Magazine gestaan? Oude auto van opa waar de familie nog mee rijdt, zoiets.
Bijzonder die Suda inderdaad, ik moest aan een Chevrolet Aveo sedan denken
Ik spotte 'm samen met een autoliefhebbende vriend, we dachten allebei precies dit. De verbazing was dan ook groot dat het een best recent model is. Qua styling deed het ons een beetje denken aan de periode dat de Brilliance BS6 de chinees was die europa moest veroveren.Goede spot is die Suda, ik had er nog nooit een gezien. Het ontwerp is in elk geval net zo 2003 als de veiligheidsuitrusting, consequent zijn ze wel.
Tja een seat cordoba. (vw had de polo sedan)
De Cordoba is er ook nog als twee deurs geweest, hoe zeldzaam is die?
Dan werd het tijd dat ik deze eens op de foto zette:Best zeldzaam. Nog afgezien van dat ik mij niet kan heugen er ooit een gezien te hebben staan er 62 kentekens in de RDW database waarvan ongeveer de helft een geldige APK heeft.

99-NDV-6 by CitroenAZU, on Flickr
BX-71-YD by CitroenAZU, on Flickr
BB-48-TK by CitroenAZU, on Flickr
37-JH-XS by CitroenAZU, on Flickr
H-039-GR by CitroenAZU, on Flickr
AH-52-90 by CitroenAZU, on Flickr
94-DZ-PS by CitroenAZU, on Flickr
143 TNI by CitroenAZU, on Flickr
RX-767-T by CitroenAZU, on Flickr
69-PTT-7 by CitroenAZU, on Flickr
V-154-XX by CitroenAZU, on Flickr
77-BFL-8 by CitroenAZU, on Flickr
NG-VD-22 by CitroenAZU, on Flickr
VPF-98-F by CitroenAZU, on Flickr
DN-NZ-68 by CitroenAZU, on Flickr
2-ACG-863 by CitroenAZU, on Flickr
65-ZR-JJ by CitroenAZU, on Flickr
AE-05-56 by CitroenAZU, on Flickr
XA-34-67 by CitroenAZU, on Flickr
BE-58-62 by CitroenAZU, on Flickr
NP-RN-06 by CitroenAZU, on Flickr
81-YB-12 by CitroenAZU, on Flickr
38-YD-85 by CitroenAZU, on Flickr
Z-518-JG by CitroenAZU, on FlickrDie Ford Transit "woodie" staat hier in Hilversum en die heb ik ergens van de zomer ook op de foto gezet:
Stagea was alleen in Japan te koop, zelfs in Australië is het een unicorn.JDM, geen idee of de Stagea ooit is geëxporteerd.
Die (ooit) stervormige tsurikawa heeft wel zijn oorspronkelijke doel waargemaakt.Honda CRX Del Sol '93
![]()
Klopt, maar die in de UK zijn ook allemaal import uit Japan. De Stagea bediende echt een niché in de markt. In het totaal zijn er verdeeld over twee generaties iets minder dan 200.000 van gemaakt.In de UK vind je ze ook nog wel en die zijn ook weer verspreidt door Europa.
Die (ooit) stervormige tsurikawa heeft wel zijn oorspronkelijke doel waargemaakt.
Klopt, maar die in de UK zijn ook allemaal import uit Japan. De Stagea bediende echt een niché in de markt. In het totaal zijn er verdeeld over twee generaties iets minder dan 200.000 van gemaakt.