D E N N I S
Asfaltkampioen
Ik heb het deze week rustig aan gedaan.
Race 1: Suzuki Jimny XC '18 - Wat zal ik hierover zeggen. Ik werd eerste omdat ik de snelste auto op de snelste banden had. Ik vind races met dit soort auto's niet leuk.
Race 2: Porsche GT1 Strassenversion '97 - Het betere werk. Wederom eerste en wederom om dezelfde reden. Heerlijke auto op een heerlijke baan.
Race 3: Nismo R34 GT-R Z-Tune - Drie keer heb ik het geprobeerd met mijn hevig aangepaste Nissan Skyline 2000GT-R (KPGC110) uit 1973. Ik wilde perse een video maken met die auto en zijn 569 pk. Maar het lukte niet. Al die power op de achterwielen maken van die auto een instabiele raket. Ik was sneller dan alle andere auto's op de baan, maar als je in de bocht iets te vroeg op het gas gaat, dan halen de achterwielen de voorwielen in en ben je alleen nog maar een passagier. Dus heb ik de Nismo gepakt met zijn schamele 500 pk en kon ik in een leuke spannende race naar de 1e plaats rijden. Zeker als je meerekent dat ik in de 5e ronde nog 5e reed.
Race 4: Lamboo V12 VGT - Zonder al te veel moeite naar de 1e plaats.
Race 5: SF23 Super Formules/ Honda '23 - Ik had 5 rondes nodig om bij de leider te komen. Je mooet in dit soort races vertrouwen op de downforce. Maar in de 5e ronde ging het een paar keer fout, omdat de zachte racebanden al voor de helft versleten waren. Dus naar de pits voor nieuwe. Ik kwam weer als 13e op de baan. Dit keer had ik maar 2 ronden nodig om weer vooraan te komen. Daarna kon ik afstand nemen, want de rest ging in de 9e ronde naar de pits.
De voucher leverde geen drol op.

Race 1: Suzuki Jimny XC '18 - Wat zal ik hierover zeggen. Ik werd eerste omdat ik de snelste auto op de snelste banden had. Ik vind races met dit soort auto's niet leuk.
Race 2: Porsche GT1 Strassenversion '97 - Het betere werk. Wederom eerste en wederom om dezelfde reden. Heerlijke auto op een heerlijke baan.
Race 3: Nismo R34 GT-R Z-Tune - Drie keer heb ik het geprobeerd met mijn hevig aangepaste Nissan Skyline 2000GT-R (KPGC110) uit 1973. Ik wilde perse een video maken met die auto en zijn 569 pk. Maar het lukte niet. Al die power op de achterwielen maken van die auto een instabiele raket. Ik was sneller dan alle andere auto's op de baan, maar als je in de bocht iets te vroeg op het gas gaat, dan halen de achterwielen de voorwielen in en ben je alleen nog maar een passagier. Dus heb ik de Nismo gepakt met zijn schamele 500 pk en kon ik in een leuke spannende race naar de 1e plaats rijden. Zeker als je meerekent dat ik in de 5e ronde nog 5e reed.
Race 4: Lamboo V12 VGT - Zonder al te veel moeite naar de 1e plaats.
Race 5: SF23 Super Formules/ Honda '23 - Ik had 5 rondes nodig om bij de leider te komen. Je mooet in dit soort races vertrouwen op de downforce. Maar in de 5e ronde ging het een paar keer fout, omdat de zachte racebanden al voor de helft versleten waren. Dus naar de pits voor nieuwe. Ik kwam weer als 13e op de baan. Dit keer had ik maar 2 ronden nodig om weer vooraan te komen. Daarna kon ik afstand nemen, want de rest ging in de 9e ronde naar de pits.
De voucher leverde geen drol op.
Laatst bewerkt: