Mijn favoriet
Kilometervreter
Ik maak alleen de foto's tijdens mijn wandelingen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Was het een tweedeurs of driedeurs? (in alle gevallen ken ik waarschijnlijk de eigenaar)Ik heb wel eens beelden uit een dashcam voor spots gebruikt, maar na croppen waren zelfs full HD-beelden nauwelijks herkenbaar. Alleen als je vlak achter een auto zit, wordt het bruikbaar.
Helaas niet op de foto: een witte Toyota AE86.
Ik denk dat het deze wasWas het een tweedeurs of driedeurs? (in alle gevallen ken ik waarschijnlijk de eigenaar)
Ik denk dat het deze was
![]()
Die is van Kaya en die ken ik inderdaad. En dat is mooi want dan is zijn engine (re)build gelukt!Tweedeurs.
Bedankt voor deze info! Ik had zelf nog gezocht naar een bekendere tuner omdat ik het eindresultaat best professioneel/dik vond, maar ik kon 'm niet onmiddellijk vinden.Grappig, die BMW E63 is een CLR 600 van Lumma design trouwens.![]()
Inderdaad jammer dat ze hem zonder een benzinemotor/hybride leverenOp zich een leuk ontwerp, maar wat een ongelooflijke fout door enkel een electrische aandrijving in de catalogus te hebben. Als je zo'n ding ook met een diesel- en benzinemotor aanbiedt, wordt het tenminste nog wat. En dat geldt uiteraard ook voor de nieuwe Renault 5 en nog veel meer ander modern spul.
Volledig mee eens!Op zich een leuk ontwerp, maar wat een ongelooflijke fout door enkel een electrische aandrijving in de catalogus te hebben. Als je zo'n ding ook met een diesel- en benzinemotor aanbiedt, wordt het tenminste nog wat. En dat geldt uiteraard ook voor de nieuwe Renault 5 en nog veel meer ander modern spul.
Klopt!Die Stratos is geen originele noch een kitkar. Dit was een Alfa Romeo 4C die best een flinke klapper heeft gemaakt en in plaats van repareren is omgebouwd naar het uiterlijk van een Stratos (door Squadra tuning).
Dat zou best eens kunnen kloppenAI zegt over de laatste foto: "De afbeelding toont een Lagonda 2 Litre Speed, een klassieke Britse auto."
Die benaming heeft ie van de RDW maar gezien de informatie op wikipedia denk ik dat het hier om een eerste generatie van de 15hp gaat. En de foto is toch echt genomen op 21 juni 2025 te Ruigenhoek.En over de Straks Squire: "De afbeelding toont een klassieke auto, specifiek een 1910 Straker-Squire Open Tourer, met kenteken AM-08-19. Deze foto is genomen in Lelystad op 18 juni 2017."
Oprechte vraag. Waarom deel je die foto's van die Aston?
Ik zwaaide nog naar je maar je was te druk aan de babbel met de eigenaarDM-34-36 by CitroenAZU, on Flickr
Oef, zo in het geel wel erg gaaf!HKN-82-V by CitroenAZU, on Flickr
En om af te sluiten iets waarvan ik niet weet wat het is:
![]()