Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik kwam een tijdje geleden een knalroze Del Sol tegen.Honda CRX zie je inderdaad niet zo vaak meer, een Del Sol zie ik af en toe nog weleens rijden, laatst toevallig nog 1, de 26-ZP-DS.
Inderdaad, helemaal vergeten dat ik die ik daar ook al heb gezien!Ja die is tof! Ook in 2023 gezien op JCS!
Utrecht? (door de Karmann Ghia)Ik dacht eigenlijk dat de rage van een imperial vol grofvuil passé was, of is de wens hier de moeder van de gedachte?
![]()
Een LMI YM200, een Twizy-achtige EV-driewieler met een maximumsnelheid van 45 km/u
![]()
![]()
Tijdje geleden dat ik voor het laatst deze generatie Charade zag. Deze was in prima staat zo te zien
![]()
De meeste Combo B's zijn al lang gerecycled. Dit is ook een aparte, een 1.4 op LPG
![]()
De Previa is ook geen alledaagse spot
![]()
Vroeger deden we met Sinterklaas een wedstrijdje 'herken de inhoud aan de vorm van de verpakking'. Dit cadeau is een Karmann Ghia
![]()
Mooie auto zo'n A8 D2, hoewel ik een voorkeur heb voor de prefacelift-versie
![]()
Strak exemplaar!
![]()
Mijn eerste spot van de Inster was een oranje metallic exemplaar. Die vond ik stukken leuker dan deze suffe witte. Het helpt ook niet dat ik geen afstand kon nemen voor de foto van de voorkant
![]()
![]()
Deze was ik ook nog niet eerder tegengekomen. Best een grappig retro-ontwerp
![]()
![]()
Bij mijn weten is dat niet te achterhalen, maar Flickr leert dat deze Sierra in 2017 al een 2.8i was.Ik kwam dit vanochtend tegenIs er overigens een manier om te achterhalen wat de mutaties bij de RDW zijn geweest op de beschrijving van een auto? Deze Sierra was een jaartje geleden volgens mij nog een 2 liter en niet een 2.8i V6 XR4X
Leuke spot! Ik weet niet meer waar dit was?11 dagen later staat ie gewoon voor me!
![]()
Leuke spot! Ik weet niet meer waar dit was?
@Banpei, volgens de RDW is de Sierra ook grijs. Mogelijk is er wat met kentekenplaten gerommeld hier.
Ik ben door mijn archief heen gegaan van alle foto's die door de jaren ik van deze Sierra heb gemaakt, maar deze heeft al zeker sinds 2018 dezelfde platen. Ik kan me ook echt niet anders herinneren dat deze altijd al wit was en dat ik hem ergens in de afgelopen jaren bij de rdw opgezocht heb. Toen stond deze als een 2 liter en daarom nooit echt door gehad dat het een bijzondere auto was. Ik ben er al zo vaak langs gelopen en heb er foto's van gemaakt met het idee dat het een leuk opgedirkte Sierra is. Ik zal waarschijnlijk wel een foutje hebben gemaakt met het kenteken invoeren bij de rdw.Dan kan ie nooit op kenteken staan als een echte Sierra 2.8i XR4X4, en dat staat ie wel.
Grappig, die kwam ik afgelopen weekend nog tegen:Op een zonnige dag deze kleurige elektrische cabrio tegenkomen streelde mijn ogen! Nog een bijzondere verschijning, deze MG Cyberster.
![]()
Leuke spot! Ik weet niet meer waar dit was?
Nou zie ik het! We gingen richting Gallery ;-)N348. Bij kruispunt in Dieren (bij Autobedrijf Ronald Jurrius BV), richting Zutphen
Mooie auto blij dat ik er dagelijks mee mag rijdenJa, moet zeggen dat ik enigszins verrast was toen ik zag hoeveel er in totaal geproduceerd waren. Enig idee hoeveel exemplaren er nog over zijn in Nederland? Weet dat er websites zijn waarop je dat kan zien maar heb ze zelf nog niet kunnen vinden.
Ja, moet zeggen dat ik enigszins verrast was toen ik zag hoeveel er in totaal geproduceerd waren. Enig idee hoeveel exemplaren er nog over zijn in Nederland? Weet dat er websites zijn waarop je dat kan zien maar heb ze zelf nog niet kunnen vinden.
Las onlangs vergelijkingstest op Autozeitung, o.a. met Topolino , de remwerking, nou ja werking...., van de Microlino was desastreus, zo instabiel dat hij nog net niet kanteldeMooi oranje op die Microlino! Ik kom bijna nooit in de grote steden - behalve Eindhoven, als dat daaronder valt - dus heb eigenlijk geen idee hoe ze verkopen. Ik vind ze leuk, als ik nou in Parijs of Milaan had gewoond wist ik het wel![]()
Het is toch 'boem is ho' in dat soort steden.Las onlangs vergelijkingstest op Autozeitung, o.a. met Topolino , de remwerking, nou ja werking...., van de Microlino was desastreus, zo instabiel dat hij nog net niet kantelde
Eens!Schitterend. Wat een fantastische auto's zijn dat toch. Toch liever dat dan een M voor mij.![]()
Ik heb wel eens beelden uit een dashcam voor spots gebruikt, maar na croppen waren zelfs full HD-beelden nauwelijks herkenbaar. Alleen als je vlak achter een auto zit, wordt het bruikbaar.