Klassiekerrijder
Asfaltkampioen
Tof! Ik zag vorige week een felblauwe rijden, maar had geen tijd voor een foto.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zeldzaam als tweedeurs!Opel Commodore:
Ja, moet zeggen dat ik enigszins verrast was toen ik zag hoeveel er in totaal geproduceerd waren. Enig idee hoeveel exemplaren er nog over zijn in Nederland? Weet dat er websites zijn waarop je dat kan zien maar heb ze zelf nog niet kunnen vinden.Zeldzaam als tweedeurs!
Gaaf. De 2-deurs Commodore werd toen in Nederland alleen op speciale bestelling geleverd.Zeldzaam als tweedeurs!
De tweedeurs en Voyage (stationwagon) zijn vermoedelijk allebei op de vingers van één hand te tellen, de Commodore C vierdeurs is ook wel tamelijk zeldzaam maar hoeveel er daarvan nog in Nederland zijn weet ik niet.Ja, moet zeggen dat ik enigszins verrast was toen ik zag hoeveel er in totaal geproduceerd waren. Enig idee hoeveel exemplaren er nog over zijn in Nederland? Weet dat er websites zijn waarop je dat kan zien maar heb ze zelf nog niet kunnen vinden.
ik heb de originele folder er even bijgepakt. Daarin staat het specifiek vermeld.Gaaf. De 2-deurs Commodore werd toen in Nederland alleen op speciale bestelling geleverd.
Die Thema staat bij Fikrat Ahmad. Ik weet niet helemaal wat ze met de auto willen, het kan ook best een onderedelen auto zijn, hij heeft namelijk ook een 8.32.@RutgerDC, waar heb je de Lancia Thema gespot?
Dank voor de info!Die Thema staat bij Fikrat Ahmad. Ik weet niet helemaal wat ze met de auto willen, het kan ook best een onderedelen auto zijn, hij heeft namelijk ook een 8.32.