Mooie spots weer, allemaal!
Op 10 mei was ik bij een autodealer in Goes. Niet om er een auto te kopen, maar daar was het eindpunt was een oldtimerrit (zie
het evenemententopic). De garage was op die dag gewoon open, en iemand vertrok er met zijn Aston Martin DB11 uit 2019. Wat een vreselijk mooi geluid kwam er uit de uitlaat!!
De spots van daarna zijn weer met mijn kleine cameraatje gemaakt.
Een van mijn all time favorites, om het in goed Nederlands te zeggen. Wat vind ik zo'n Peugeot 406 Coupé een geslaagde auto, en dan helemaal met de V6 en ook nog in deze kleur. Dit exemplaar komt uit 1999.
Bij een Kia Magentis moet ik altijd denken aan een exemplaar met een V6. Ik kwam er dus laatst pas achter dat ze ook een gewone viercilinder kunnen hebben, zoals dit exemplaar uit 2003.
Een Eendje uit 1987.
Een Chevrolet Malibu Classic Coupé uit 1977, die lijkt te vervellen.
Een Citroën DS Ambulance uit 1973, met een opbouw van de Franse carrossier Currus.
Dit was ooit een gewone Volvo 343 automatic, maar achterop staat nu "turbo", dus ik gok dat hier een motor van een Volvo 480 in is gelepeld.
Een Toyota Land Cruiser 4.0 D uit 1985. Wat zal de eigenaar blij zijn om eindelijk belastingvrij te kunnen dieselen!
En een Alfa Romeo Giulia uit 1974.