Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Af en toe hèWeer eens tijd voor een bijdrage.
Grappig genoeg kwam ik deze auto ook een tijd geleden tegen en heb ik nagenoeg dezelfde foto gemaakt, met de gele Panda op de achtergrond!
De leukste spot was een licht-/babyblauwe Panhard 24. Helaas geen foto..
Dat is Willem, hier ook soms actief maar vooral als lezer. Heeft sinds dit jaar de 24 en komt er vaak en veel mee op de weg. Erg leuk!11 dagen later staat ie gewoon voor me!
![]()
Daar maakte ik inderdaad graag een snelle stop voor!Een vierdeurs Skyline!![]()
Jouw kers op de taart was op 6 september nog grijs en zonder spoiler:En de kers op de taart kwam later op de dag, een Nissan Skyline is wel een zeldzaamheid! En dan nog in een lekker kleurtje ook.
![]()
![]()
Klopt, hij heeft inderdaad kleur gekregen!Jouw kers op de taart was op 6 september nog grijs en zonder spoiler:
Zonde van de wrap en die achterlijke Tupperware meuk.Jouw kers op de taart was op 6 september nog grijs en zonder spoiler:
![]()
![]()
Zo te zien wel op ongeveer op dezelfde plek.![]()
Die Accord was ik ook al een paar keer tegen gekomen:Deze Honda Accord toont wel aan dat het model in de loop van de jaren aardig gegroeid is. De velgen zijn volgens mij niet origineel maar dat type (die stijl) was in die tijd wel redelijk populair.
![]()