Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vandaag bestelling geplaatst!
Geen Golf of Superb, maar toch de Mercedes-Benz.
Om precies te zijn een CLA 250e Shooting Brake Business Solution Luxury in het hightech zilver metallic.
Met schuifmans en het macchiatobeige/zwarte interieur. Afgetopt met 18 inch multispaaks.
Wansmaak
Gefeliciteerd, ziet er spraakmakend uit, volgens mij.
Vanochtend reed een EQB mij voorbij en toen dacht ik: die stond toch ook op een lijstje bij jou?
Het is nog niet de tijd voor jou om volledig elektrisch te gaan?
Helemaal waar natuurlijk, maar toch. Als ik naar een tweedehandsje zoek en er zitten van die afzichtelijke wielen op, dan is et me direct ook over en hoef ik de rest ook niet te zien. Ongetwijfeld mis ik dan wat pareltjes, maar ik kan er slecht tegen. Ik kijk altijd wel naar S212 exemplaren in Duitsland. Als ze daar een ster in de grill hebben geprutst en er onnozele wielen omzitten, dan geloof ik et wel, ook al is ie scheckheftgepflegt. En ook al is et makkelijk te verhelpen.en bij autos is het vrij eenvoudig, de velgen zijn zo vervangen, als het onderhoud maar wordt gedaan.
Nee bruin, dus lijkt wel een origineel stuur maar wellicht nieuwer dan de auto zelf.Zal wel een ander stuur ingezet zijn. Was dat origineel ook niet wit?
Er staat daar ook een hele mooie S500. Mijn E500 is ook door deze handelaar geïmporteerd.![]()
≥ 2009 Mercedes E350 CGI Elegance | 2e eig. | Distronic — Mercedes-Benz — Marktplaats
Net binnen! betere foto's volgen spoedig.Direct van tweede eigenaresse uit het prestigieuze Baden-Baden overgenomen, zeer chique samengestelde W212 inlink.marktplaats.nl
Ik ben pas over 2 weken terug in NL, misschien maar beter ook. Hier word ik heel blij van..
En de R/C107 ook.Waar ik me nooit bewust van was, de W123 heeft ook ronde ventilatieroosters!
Wij hebben nog een leuk tweetal 123’s staan. Echt lekker onthaasten. Laats ff stukje met de groene gereden vanaf de poetser.
Ik ben dus niet de enige die dat heeft. Gelukkig maar, ik dacht dat het aan mij lag.Zo jammer van de nieuwe opzet van het forum dat je niet meer direct kan kijken naar het wagenpark van de schrijvert…
Ik ben soms even kwijt wat een ieder in de garage heeft staan.![]()
Als dit overzicht? Je zou natuurlijk een link naar je overzichtspagina in de handtekening kunnen zetten.meer direct kan kijken naar het wagenpark van de schrijvert
Beetje omslachtig, vroeger was het direct te zien. Maar wel goed om te weten dat het zou kunnen met een handtekening. Nu nog mensen zover krijgen dat ze de moeite nemen om een handtekening te plaatsen. Ik zal het goede voorbeeld gevenAls dit overzicht? Je zou natuurlijk een link naar je overzichtspagina in de handtekening kunnen zetten.
Ik sta voor de keuze tussen een BMW 1 serie, of een 3 serie, welk model zouden jullie kiezen?
Die van mij is makkelijk gewoon op de site kijken. Het wisselt nogal ;-).Zo jammer van de nieuwe opzet van het forum dat je niet meer direct kan kijken naar het wagenpark van de schrijvert…
Ik ben soms even kwijt wat een ieder in de garage heeft staan.![]()
Ik gebruik het forum op mijn telefoon, zonder handtekeningen...Beetje omslachtig, vroeger was het direct te zien. Maar wel goed om te weten dat het zou kunnen met een handtekening. Nu nog mensen zover krijgen dat ze de moeite nemen om een handtekening te plaatsen. Ik zal het goede voorbeeld geven![]()
Hier hetzelfde eigenlijk ik zou niet weten wat er onder meer staat…. Dan blijf ik de lijst verversenIk gebruik het forum op mijn telefoon, zonder handtekeningen...
Maar ter herinnering:
2016 Ford Expedition EL
2016 BMW X5
2023 Ford Bronco