Allemaal een goed weekend gehad?
Een goede vakantie zelfs, we waren een weekje weg bij Jimmy in de buurt. Even buurten is er niet van gekomen, ondanks dat we geen planning hadden was elke dag wel gevuld.
Top weer gehad de hele week. Donderdag dagje Efteling wat qua weer ook geweldig was, pas 's avonds begon het slechte weer en vrijdag op de terugweg is al het stuifmeel weer goed van de auto gespoeld door de regen.
Sowieso zijn de prijzen toch bizar, vrienden hebben een Golf 5 met wat mankementen, 240K gereden en op zoek naar een hatchback voor +/- 10K maar dat is eigenlijk net te weinig voor wat leuks.
Is ook een prijscategorie waar velen in shoppen vermoed ik. Is toch een budget wat voor een groot aantal mensen nog bij een te sparen is én wat men nog acceptabel vind om uit te geven aan een auto.
Mijn broertje en zijn vriendin had als 2e auto een **** VI TDI met +/- 300.000km op de teller. Begon wat kuren te krijgen en de koppeling was bijna op. Uiteindelijk toch best vlot en goed verkocht voor ongeveer de helft van dat bedrag.
Voor iets minder geld hebben ze een 10 jaar oude Ibiza gekocht. Ziet er super uit, climate control, regensensor, cruise control, zomer- en winterbanden/velgen. Ik vond het een goede deal en scheelt alleen in MRB al elke maand een leuk bedrag.
Kijk ik vervolgens wat onze C1 nog op moet brengen dan val ik ook haast van mijn stoel. We hebben de afgelopen 7 jaar wel wat afgeschreven, maar dat is echt peanuts. Qua onderhoud geen gekke dingen gehad, reguliere beurtjes, keer remmen en een keer banden. Allemaal wisselgeld.
Dit weekend laminaat op de bovenverdieping vervangen. Beste klus weer.
Ik heb daar altijd wel aardigheid aan. Steek altijd wel de nodige tijd in een goed "patroon" zodat je een beetje gunstig en mooi uitkomt op de punt waar het er toe doet.
Bovenverdieping kost altijd wel veel tijd, net als je lekker op gang bent met volle planken leggen kom je weer bij een hoek of deur én alle ruimten met elkaar verbinden kost ook de nodige tijd.
@Ferdinand, zo rijd je nog wel eens wat anders

Onvoorstelbaar dat het wachten zo lang moet duren. Zeker als je bedenkt dat de Kadett/Astra jarenlang een van de meest verkochte auto's in NL was, stel je voor dat ze toentertijd zo'n lange wachttijd hadden....