Ik kocht voorheen ook vaak om de twee jaar een nieuwe telefoon al dan niet icm een nieuw abbonement. Vaak gewoon het nieuwste model.
Dat vind ik al jaren niet meer nodig, omdat de prijzen inderdaad nergens meer over gaan en de vernieuwing maar zeer beperkt is.
Heb na 3,5 jaar mijn iPhone 11 verruild voor een 15 omdat ik met Black Friday een goede deal kon maken, de meerprijs van een 15 Pro vond ik het niet waard.
Batterij is weer fris en gaat lekker lang mee, camera is weer wat beter, telefoon voelt marginaal vlotter. Verder? Tsja, niet heel veel verschil nee.
Kun je met 2 simkaarten ook 1 uitzetten?
Dus bijvoorbeeld: ik ben op vakantie, kan ik dan mijn werkmobiel/simkaart uitschakelen zonder dat ik ook op mijn privenummer onbereikbaar ben?
Ja dat kan gewoon.
Je kunt per nummer/contact aangeven via welke SIM deze gebeld moet worden en je kunt er bijv. ook kiezen over welke SIM de mobiele data moet lopen. Tegenwoordig zijn het ook e-sims, dus je hoeft niet perse een simkaart te hebben. 2x WhatsApp kan ook zoals Rob zegt. Al met al is 2-in-1 wel echt mogelijk.
Ik "loop" gewoon nog met twee telefoons. Werktelefoon blijft na werktijd achter op mijn thuisbureau of zit in mijn werktas. Laptop heb ik ook van de zaak, wel zo handig met het vele thuiswerken

Ik zie een telefoon en laptop ook gewoon als noodzakelijk gereedschap voor mijn werk. Ik kan/mag het overigens ook privé gebruiken.
Ik heb weinig ervaring met Andoid, maar de ervaring die ik heb is niet heel positief. Onze Philipps TV draait op Android, maar vanaf het begin heeft hij regelmatig vastlopers. Helaas nog altijd....
Gek dat het al vanaf het begin is. Ik heb vaak het idee dat de TV's na een paar jaar niet meer goed geupdate worden en het dan allemaal wat minder lekker werkte.
Ik had, zoals Gerwin ook al aangaf, in mijn oude TV een Chromecast. Zo'n ding kost een paar tientjes, maar maakt van je "oude" TV echt weer een nieuwe. Alle apps werken weer lekker soepel en vlot én alles wordt netjes geupdate.
Wij hebben sinds vorig jaar een nieuwe TV, daar werken alle apps voor nu weer heerlijk maar als het tzt minder wordt stap ik gewoon weer over op iets als een Chromecast. Erger mij overigens wel kapot aan alle verplichte en niet te verwijderen zooi in de hedendaagse TV's.
Ik wil nu niet seksistisch overkomen, maar kan het zijn dat dat vaker bij vrouwen voorkomt?
De Swift gebruik ik en die is niet persé heeeel netjes (ik stofzuig niet elke week en er liggen her en der wel eens wat parkeertickets) maar de V40 is vaak echt wel een flinke slag erger.
Dat moet het wel zijn, want hier is het exact hetzelfde.
Wonderbaarlijk hoeveel zooi er in een C1 kan. In de BMW liggen hooguit een paar parkeertickets inderdaad, moeten de matjes hoognodig eens uitgeklopt worden en erger ik mij aan het stoflaagje op het dashboard.
Ohja en de buitenkant is vies, moet ik ook nodig weer eens wat aan doen.