Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
You ain’t see nothing yet: Marc Klaver’s tearjerking artikel over een oude baas (RIP) en zijn Ascona. Bijdrage van je weet wel “rot op omgebouwde manwijf ” / Hybrid stink trol”.Klinkt als een gezellige zondagochtend! Not…
Ik had ook effe gekeken met wat er gaande was, maar inderdaad....Wat een kleuterklas. Ik heb e.e.a. even snel opgeruimd maar wat een treurnis![]()
Hi, ‘Cliff’ kan je niet verbannen. Dat is de lol voor Bofkont. Zijn eigen woorden: “jullie krijgen mij niet weg”. En dat klopt, want anders had IT dat al lang gedaan. Met Lars eens over gehad. De BFKNT nickname teller staat inmiddels op honderden. En als zijn inspiratie ff zoek, of als meneer boos was, werd er doodleuk een AW account aangemaakt met de naam EN foto van iemand op LinkedIn! Geen fijne gast, dus.Het is trouwens ook een mooie reminder om mensen als Wouter hier te hebben, zodat het hier niet zo extreem uit de hand loopt. Want wat er gaande is daar, is wel heel erg laag.
Zou die Cliff figuur trouwens al verbannen zijn?
Ja, tot gisterenavond was het prima te verdragen in dat P3008 topic. Alias, Hybrid, Marleen, Omega, later ook ik, we weten dat we met een ‘multiple-persona’ te maken hebben. Ik amuseer mij daar wel om. Maar toen ik tussen de middag ff kwam buurten - Bof on Fire. Heftig.Ook komisch overigens: Die "Marleen", die ook altijd om dat kwartet (Lodbrok, cliff, true, knh) heen hangt, die geregeld hen streng toespreekt cq tot de orde roept.
Het zou oprecht geen slecht idee zijn om zij die moderator zijn op de frontpage ook zichtbaar aanwezig te zijn. Zoals hier of op tweakers ook het geval is.Het is trouwens ook een mooie reminder om mensen als Wouter hier te hebben,
Moderator
JaZou die Cliff figuur trouwens al verbannen zijn?
Meen je?! Zag de nodige VW artikelen en ook Tesla kwam aan bod, maar de ‘vigerende tendens’ is die van braaf gekeuvel onder Heeren who have seen it all and done it all! Positief.Ja viel mij ook al op. Al zijn de artikelen er ook niet echt naar nu..
Zoals het heurtmaar de ‘vigerende tendens’ is die van braaf gekeuvel onder Heeren who have seen it all and done it all! Positief.
Gaat om het delen van jouw verhaal en liefde voor de vier wielen / je eigen auto. Hoef je toch geen bijzondere toevoeging voor te hebbenof een bijzondere toevoeging aan het wagenpark zou doen naast de bread and butter Clio, had ik zelf ook een topic geopend.
Dit gaat volgens mij al tijden over een heel ander persoon dan de originele Bofkont...Nogmaals, tot ziens Bofkont.
Moderatie
Ik moet ook zeggen dat ik op YouTube Autoweek nauwelijks meer volg. Reviews zijn echt in 2012 blijven steken, de Barrelbrigade is echt volstrekt uitgekleed en daarom totaal niet meer leuk en verder is er weinig interessante content.Jup. Al tijdje gaande. Ook nauw bijgehouden zonder zelf al teveel ermee te bemoeien en heb dezelfde conclusie.
Puzzel is eenvoudig te leggen, dat in combi met nietszeggende nieuws artikelen en zoveelste herkauwen van clickbait’s ook geen toegevoegde waarde. Prima als AW die kant definitief op wilt gaan. Weten we dat ook weer … Blad is al niet meer leuk om te lezen muv GTO.
Iemand zin om een nieuw auto medium op te zetten?
Waar zou je over schrijven? Over klassiekers en/of youngtimers? Sinds ca. 2020 is er amper tot geen interessante auto meer gepresenteerd wat mij betreft.Jup. Al tijdje gaande. Ook nauw bijgehouden zonder zelf al teveel ermee te bemoeien en heb dezelfde conclusie.
Puzzel is eenvoudig te leggen, dat in combi met nietszeggende nieuws artikelen en zoveelste herkauwen van clickbait’s ook geen toegevoegde waarde. Prima als AW die kant definitief op wilt gaan. Weten we dat ook weer … Blad is al niet meer leuk om te lezen muv GTO.
Iemand zin om een nieuw auto medium op te zetten?
Er zijn zoveel leuke auto’s geïntroduceerd / worden er geïntroduceerd. Zowel EV als ICE.Waar zou je over schrijven? Over klassiekers en/of youngtimers? Sinds ca. 2020 is er amper tot geen interessante auto meer gepresenteerd wat mij betreft.
Ik heb dat artikel toch ook maar eens snel doorgelezen (en had niet het gevoel dat er te weinig reacties waren69 van de 124 reacties onder BYD haalt Tesla in… zijn nog leesbaar! De rest verwijderd, paniek voetbal bij de redactie?Wellicht eens wat minder over China publiceren…
En er wordt dan behoorlijk gecensureerd op zo’n artikel als bepaalde reacties men niet aan staat, om vervolgens nog snel andere reacties te verwijderen.
Die reacties worden wel uitgelokt door de suggestieve kopteksten en subteksten.
Er is sowieso verder toch al maanden amper tot geen autonieuws te melden.