Forummeeting De Meern - editie 2024 - Zaterdag 10-8 EN Zondag 29-9

Is er een aanvangs- en eindtijd? Misschien heeft de Renault 21 wel zin in een ritje, of anders de A110

Lijkt me ook wel leuk ook langs te wippen. Afhankelijk van het weer zal dat met mijn Clio zijn of een 62'er Mercedes W110.

Vwb tijd, volgens mij was het vorig jaar vanaf een uur of 11. Ik was later ivm file maar heb wel daar geluncht.

Gezellig! Ik ga 11 uur stipt trouwens opnieuw niet halen, denk dat ik er weer tegen de lunch ben.

Ik kom, niet met een audi terwijl de audiclub er ook staat, maar met een volkswagen. (Wel met een audimotor).

Ik denk dat wij, mijn vrouw en ik, ook wel even langs komen! Het is lang geleden dat ik Barri heb gezien, je komt wel met de Kever toch? en de Audi Club is er inderdaad ook. Dat is wel ff leuk.

Wordt voor mij toch lastig Arnold :( Ik word geacht zondag een vloertje te gaan leggen bij mijn schoonouders.
Laten we offline een keer afspreken, kom ik bij jullie thuis ff banden schoppen :)

Wordt voor mij toch lastig Arnold :( Ik word geacht zondag een vloertje te gaan leggen bij mijn schoonouders.
Laten we offline een keer afspreken, kom ik bij jullie thuis ff banden schoppen :)
Altijd welkom! Maar we wonen wel een stuk verderweg nu he ;)

Nog steeds dichtbij! Ben er zondag misschien toch wel. Er was een verkeerd type laminaat geleverd dus het werk wordt een weekje uitgesteld...

Ik kom ook wel even langs, aan het begin van de middag. Aangezien mijn vers gerestaureerde Ami 8 opnieuw bij de spuiter staat, kom ik met de cabrio (Peugeot 206 CC). Zorgen jullie voor cabrioweer? :)

Ik heb gelezen over deze meeting, twee jaar geleden was ik er toen ook bij. Morgen kom ik ook even langs kijken.

11:00 beetje vroeg, kom ook ergens tussen 12:00 en 13:00.

Schijnt droog te blijven dus de Subaru mag mee.

Zeker geslaagd! Ik heb meteen even wat plaatjes uitgezocht voor de beeldvorming.
DSC1160.jpg

DSC1161.jpg

DSC1166.jpg

DSC1164.jpg

DSC1165.jpg

DSC1177.jpg

DSC1167.jpg

DSC1178.jpg

DSC1169.jpg

DSC1173.jpg

DSC1174.jpg

DSC1180.jpg

DSC1183.jpg

Twee totaal verschillende auto’s, en toch zo mooi bij elkaar.
WA9Zugg.jpg

Het was sowieso een kleurige bedoening. :cool:
dFgVBRs.jpg

Gezien de foto’s van Michiel was ik duidelijk te laat met mijn Tiguan Allspace R-line.:p Al waren die twee “kleintjes” daar volgens mij niet voor de Autoweek-meeting, het was wel grappig geweest om die van mij er nog even naast te zetten.

Ik vond het weer gezellig! Geen foto's gemaakt.
Wel heb ik nog even gesproken met de jongen van die groene Daf, die hoorde niet "bij ons" maar was met zijn vader (ook met klassieker) meegekomen naar de Audi's. Hij vond het wel zo passend om naast die van Wybe te gaan staan, terecht natuurlijk.

Ik heb wel wat gemist zie ik! Een gele Golf had niet misstaan (Kever heeft een verticale speling in het stuur, dus daar moet ik eerst ff naar kijken).
Mevrouw had andere plannen op deze zonnige zondag, vandaar. En dat is na een paar weken klussen in huis ook wel wat waard.

Hier mijn foto's; ik heb de "dubbele" die anderen hier al gepost hebben geprobeerd eruit te laten.

Een Alpine hoort erbij. Gelukkig was die er ook en het was niet die van mij :)

Een VW Santana zie je ook nooit meer. Een Benz in die kleur ook niet. En een beetje op de achtergrond de Tiguan van Rembrandt?

Van wie de Alfa 4C en de Clio estate waren heb ik even gemist

Met de zon kwamen beide kleuren groen mooi uit!

Het leuke aan echt patina is dat een auto zo soms beter bij mijn herinnering past. Ik ben opgegroeid in de tijd dat je nog weleens een Visa zag maar het waren wel echt oude auto's.. ik kan me ze alleen herinneren zoals dit met vale lak, iets roestig, etc.

Heel gaaf ook dit. Leuk om je eens in het echt gezien te hebben citroenAZU!

De Audi club stond er ook en was een totale mix van waar Audi voor staat of heeft gestaan.

Een echt oude coupe en een A2 zijn wel erg leuk. De knetteruitlaten op een foute RS6 of zoiets waren er ook, en dan komt natuurlijk Handhaving ook even kijken..

Een kleurrijk rijtje!

De AlfaSud heeft niet zo lang geleden een carburateurrevisie ondergaan en ik moet er nog een beetje mee om leren gaan hoe die nu is (lees; niet verzuipen). Maar met wat tips en een paar pogingen wilde die weer aan de gang en konden we naar huis.

Was inderdaad een leuke meeting. Mijn foto's zijn "meer van hetzelfde" dus die bespaar ik jullie. Ook even bij de Audi club gaan kijken. Er stonden een paar leuke klassieke Audi's, maar fan de KUK ben ik ook geen fan. @Eelco was jij met die XC90?

Mooie opkomst! Ik was er ook nog (heel) even, maar ik was zo te zien te vroeg weer weg. Kwam planningstechnisch niet helemaal lekker uit. Volgende keer beter.

Leuke foto's allemaal. Jullie hadden er prachtig weer bij.

Ik herken de Visa, Prius, Tiguan, Impeza, ZS, Alpine en de Jag. En de bijzondere Citroën vrachtautootje is snel te linken. Bijzonder ding zeg!

:( :( :(
Bij mij valt het kwartje nu pas... Ik was tussen 10.45u en 12.15u bij de Audimeeting (met dakloze oranje bolide). Had graag even gebabbeld en gezwaaid ook bij Autoweekforum. Helaas!

Ik was tussen 10.45u en 12.15u bij de Audimeeting (met dakloze oranje bolide).
Maar……dat is toch helemaal geen Audi??? :p

En niemand op de Autoweek meeting heeft die oranje slee gezien en gedacht….hé, die zet ik even op de foto.:rolleyes: Weinig interesse voor nieuw spul. Als het niet ouder is dan 25 jaar……..

Ik was, door omstandigheden, veel later dan gepland (pas tegen 13.30uur) aanwezig. Helaas.
Dan maar even nog een 2e “Zwolle”-meeting plannen.;)

:( :( :(
Bij mij valt het kwartje nu pas... Ik was tussen 10.45u en 12.15u bij de Audimeeting (met dakloze oranje bolide). Had graag even gebabbeld en gezwaaid ook bij Autoweekforum. Helaas!

Ik zag je een rondje maken bij het wegrijden en toen dacht ik al, dat kan haast niet missen in die kleur.

Al met al een mooie meeting en ook weer een hoop geleerd.:)

He, dit ziet er wel leuk uit! Volgende keer wil ik hier ook wel eens op inhaken. Is dit een jaarlijkse samenkomst, of wordt het vaker georganiseerd?

Terug
Bovenaan