Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De link in de eerste post van dit topic was geen link naar het register, maar een link naar de post waar de link naar het register in staat. En die linkjes werken niet meer sinds de forumvernieuwing. De link naar het register staat in post #16 op de eerste pagina en werkt nog gewoon. Ik heb D. Elzinga gevraagd om de link in de eerste post aan te passen.Ik kan de lijst niet meer openen...
Moderator
De link in de eerste post van dit topic was geen link naar het register, maar een link naar de post waar de link naar het register in staat. En die linkjes werken niet meer sinds de forumvernieuwing. De link naar het register staat in post #16 op de eerste pagina en werkt nog gewoon. Ik heb D. Elzinga gevraagd om de link in de eerste post aan te passen.
Dat is dus wat in die tijd wel vaker gebeurde: ingevoerde oudere auto's die volgens het kenteken "nieuw" waren. Je ziet dit ook vaak bij de Citroën Traction Avant die rond 1970 veel werd ingevoerd.Datum eerste toelating is wel '67. Misschien nooit in het buitenland toegelaten en hier voor het eerst op kenteken gezet?
Wat gek dat ik die gemist heb, heb nochtans gewoon op '1991 BMW 3' gezocht en volg Peter daar gewoon. Wellicht over het hoofd gezien. Hopelijk staat hij geschorst, heeft volgens de RDW APK noch WA-verzekering.
Als ik op mijn lange rondje lopen goed oplet zie ik hem net staan. Zal het eens in de zoveel tijd eens in de gaten houden. Hij lijkt niks minder fris dan een jaar geleden, toen nog niet op de foto gezet.Bedankt! De Corolla maar even in de gaten blijven houden, want die ziet er niet uit alsof hij 2025 nog gaat halen.
De bovenstaande Mazda 626 is helaas alweer geëxporteerd.![]()
Moderator
Even twee schermafbeeldingen gemaakt.Helaas kan ik de afbeelding van Instagram niet linken dus het is wachten tot iemand een foto ervan op flickr zet tot er een linkje van in de lijst komt.
Het kenteken is ouder, maar de DET is later. Voorlopig staat hij dus samen met de DPDZ81 in de lijst.Aanscherping voor de oudste Astra F Caravan: https://link.marktplaats.nl/m214081...aign=socialbuttons&utm_content=app_ios_tablet
De DNVN93.
Die jongste Astra F Caravan rijdt trouwens nog steeds hier in het dorp.