Total Loss
Kilometervreter
Gefeliciteerd Harmen. Hele mooie uitvoering zo! Voor mij zelf is dit Oranje net wat te maar snap wel dat sommige mensen hier voor kiezen, wel echt vrolijk en zoals deze uitgevoerd is erg luxe en dik. Veel plezier ermee 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Total Loss zei:Gefeliciteerd Harmen. Hele mooie uitvoering zo! Voor mij zelf is dit Oranje net wat te maar snap wel dat sommige mensen hier voor kiezen, wel echt vrolijk en zoals deze uitgevoerd is erg luxe en dik. Veel plezier ermee![]()
rjthefrisian zei:Erg fraaie Corsa Harmen! Veel plezier ermee! Fijn dat Opel eindelijk wat sprankelende kleuren heeft. Eerst dit knaloranje, toen het groene op de Mokka en nu geel en felbkauw op de Astra!
Tabel | 1 |
Tabel | 2 |
Vanochtend zag ik een Astra L in typische lease uitvoering. Zwart, kleine wielen en behoorlijk smerig (niet gek natuurlijk in deze periode). Nee, op die manier is het toch niks.
Nu gebruik ik die zelden, bij de 4GC in dik 1,5 jaar nooit hoeven bijvullen, maar op deze manier werkt het wel beter en geeft het vooral veel minder rommel.
Nou, bij de Volvo heel vaak. Maar die sproeit ook elke keer de koplampen mee (2x) dus dat gaat gewoon rap.Nu gebruik ik die zelden, bij de 4GC in dik 1,5 jaar nooit hoeven bijvullen
Dat heet nu 'nieuwe berichten' volgens mijik mis ook de actieve topics...
Ik moet op zoek naar mijn stempas... geen idee waar ik dat ding heb gelaten. Ook nog geen idee wat ik ga stemmen trouwens.Tsja vandaag stemmen en ik weet het echt nog niet..
Die linkse en (extreem) rechtse praatjesmakers heb ik ook niks mee. Gisteren debat gezien en de houdbaarheidsdatum van zo'n Wilders is echt wel voorbij. Nog steeds alleen maar bezig om anderen af te branden maar komt zelf met niets zinnigs. En die Baudet klets zichtzelf ook helemaal klem.De linkse partijen hebben mooie plannen om ons mini landje schoon te maken. Klinkt goed, maar als die bedrijven, boeren en energiecentrales vervolgens in het buitenland gaan vestigen waar de regelgeving minder scherp is dan ben je globaal gezien nog verder van huis. Er word echt niet minder energie gebruikt, of minder vlees gegeten. je verplaatst alleen maar het probleem. Dan beter in gesprek of het in ons eigen land te werken naar een oplossing en zo minder afhankelijk te worden van andere landen. Rechts heb je ook genoeg praatjesmakers zitten met populistisch gepraat zonder echte oplossingen. Beetje weg vinken, zo blijven er maar weinig opties over. Hoewel ik geen enkele partij volledig achter sta.
Jullie zijn ook niks gewend he..heb nog nooit koude handjes gehad...-...maar niet verwarmd, en dat is echt wel koud met leer. Of geen leer, of verwarmbaar als ik moest kiezen
- er zit geen lichtsensor op, dus ik rij dan altijd met de lampen aan. Maar dan worden zaken in bijvoorbeeld climat control dermate gedimd dat het niet afleesbaar is overdag.
dat zijn ook wel redelijk flinke kavels..dat heb je hier zelfs in Friesland niet meer. Maar dat zijn inderdaad geen bedragen meer. Wen er maar aan. Wij zien het bij onze bouw van de sociale woningen ook. Prijzen rijzen steeds verder de pan uit.Nog overwogen in de huizenjacht om naar het geboortedorp van B te verhuizen. Daar komen nu kavels vrij met nieuwbouwwoningen, maar man.....wat een geld.
- 2 onder 1 kapper met 450m2 grond: € 580.000,-
- Vrijstaand op 470m2 grond: € 880.000
Dan vraag ik me echt af hoe jeugd dat doet. Laat ze eens een ton kunnen inleggen, moet je nog 4,5 ton overbruggen.
Dan vraag ik me echt af hoe jeugd dat doet. Laat ze eens een ton kunnen inleggen, moet je nog 4,5 ton overbruggen.
Jullie zijn ook niks gewend he..heb nog nooit koude handjes gehad...
Kun je toch instellen door het iets feller in te stellen met het wieltje? Op de astra zit ook automatische verlichting en ik vind het een doorn in het oog. Ik wil gewoon altijd met dimlicht aan rijden. Ook overdag. Zo'n verkeerde ontwikkeling die dagrijverlichting; had gewoon gezorgd dat elke auto altijd zijn dimlicht aan heeft.
Eens Barri,Een 2-onder-1-kap met +400m2 grond is geen huis voor de jeugd he. Een tussenwoning op 100m2 grond is al luxe als starter (alleen zitten die hier ook al rond de 4 ton).
Ja, dat is hier ook nog steeds het geval. Soms zijn het mensen met binding met de regio maar ook veel 'als we er op vakantie zijn, vinden we het zo mooi dus daarom zochten we hier een huis'.Zullen vast wel verkocht worden maar dan vooral aan mensen die uit het westen die hun huis voor een veel hogere prijs verkocht hebben en naar het Oosten of Noorden trekken. Zie je hier ook.
klopt, hier ook. Tussenwoningen zijn zo weg of komen niet eens op funda, zelfs nu nogMaar huizen in de hogere prijsklasse raken hier steeds wat minder makkelijk verkocht. Ook dure appartementen zijn niet meer zo in trek.
Hoe doe je dat? Strooien ze in Drenthe geen zout? Man ik had gisteren al weer lagen met zout op de ramen..heb een hekel aan bevlekte vieze ramen. Maar ook zonder zout..als ik een keer achter een vrachtwagen zit met nevel dan is de boel alweer vies. Ik vind het knap!
Moderator
Als je op de datum/tijd van het laatste bericht klikt, dus rechts naast de topic titel, springt ie wel naar de laatste post! Onlangs hier geleerdWat ik op de mobiel heel irritant vind is dat hij steeds bovenaan begint en je elke keer helemaal naar beneden moet scrollen. En de logica van het snelmenu is ook ver te zoeken.
Moderator
He wat fijn zeg!Ja, de duitse opel dealer heeft dit samen met de nederlandse opel dealer opgelost. alle kosten worden door de duitse dealer betaald. Onderdeel was niet zo duur, iets van 60 euro maar er zijn wel de nodige uurtjes in gaan zitten. De leenauto werd niet vergoed door de duitse dealer maar ik heb goede connecties met die gene die er werkt dus dat word ook geregeld. Vanmiddagleenauto aftanken en weer ophalen. Hopelijk nu lekker probleemloos kilometers maken
Wat een puinhoop is dit forum hier...
Nou, ik denk niet dat ik hier nog erg veel zal komen rondkijken.
FF een link maken rechtstreeks naar dit topic, en verder wegwezen :'(
Gebeurd.Even ook in dit topic klagen. Nu lijkt het alsof ik een van de weinige die het geen verbetering vind..
Moderator
Ik heb inderdaad een jaar garantie (nu nog 10,5 maand). Merk wel dat ze klachten niet helemaal goed oppakken. Ze melden zojuist dat een brandend ESP lampje normaal is als je bijvoorbeeld hard de bocht pakt, maar dan hebben ze niet goed geluisterd, want dat lampje springt altijd pas aan na een tijdje stationair draaien…Dat is wel zuur inderdaad, zit er nog garantie op?
Los van dat is het inderdaad vervelend als je elke keer iets hebt, hopelijk vinden ze de oorzaak snel!
Ze melden zojuist dat een brandend ESP lampje normaal is als je bijvoorbeeld hard de bocht pakt, maar dan hebben ze niet goed geluisterd, want dat lampje springt altijd pas aan na een tijdje stationair draaien…