Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
MB 300SL zei:
Welke conclusie?Jan 7666490 zei:In een pre-productie/testmodel is de color & trim nog niet hetzelfde als het productiemodel, dus denk dat je conclusie wat voorbarig is.
Jan 7666490 zei:In een pre-productie/testmodel is de color & trim nog niet hetzelfde als het productiemodel, dus denk dat je conclusie wat voorbarig is.
Die conclusie wordt dus niet getrokken.MB 300SL zei:Dat er straks bij de productie donkere hoofdsteunen op een lichte stoelbekleding worden gezet.
iDS zei:Jan 7666490 zei:In een pre-productie/testmodel is de color & trim nog niet hetzelfde als het productiemodel, dus denk dat je conclusie wat voorbarig is.
Ik schrijf helemaal niet wat er al dan niet in productie gaat, ik heb geen glazen bol. Ik schrijf enkel dat ik de combinatie in die wagen niet geslaagd vind.
Je veronderstellingen zijn duidelijk voorbarig.
Niet recht praten wat krom is: jij veronderstelt, ik geef commentaar op wat ik op de foto zie.Jan 7666490 zei:Je schrijft dat je het een gewaagde keuze vindt, en veronderstelt dus dat het een keuze is van MB om deze hoogsteunen met stoelen te combineren. Zoals je op de foto hierboven ziet, heeft MB die keuze dan ook niet gemaakt. vandaar mijn opmerking over je voorbarige conclusie; bij testmodellen valt er weinig te zeggen over uiteindelijke materialen/kleuren en kwaliteit.
Het is een officiële foto, dus dat is heel waarschijnlijk jaiDS zei:Niet recht praten wat krom is: jij veronderstelt, ik geef commentaar op wat ik op de foto zie.Jan 7666490 zei:Je schrijft dat je het een gewaagde keuze vindt, en veronderstelt dus dat het een keuze is van MB om deze hoogsteunen met stoelen te combineren. Zoals je op de foto hierboven ziet, heeft MB die keuze dan ook niet gemaakt. vandaar mijn opmerking over je voorbarige conclusie; bij testmodellen valt er weinig te zeggen over uiteindelijke materialen/kleuren en kwaliteit.
En waarschijnlijk is de uiteindelijke situatie zoals MB 300SL ze laat zien aangezien de deurpanelen ook de 2-kleurige afwerking hebben in combinatie met de donkere dakhemel.
Het is trouwens best mogelijk dat de optie overwogen is (voor de slechte lezer: dit is een probabiliteit, géén vaststelling): niet alle voorstellen van ontwerpteams halen de productiefase: naast goedkeuring door de hiërarchie binnen het bedrijf, zijn er ook de clinics met belangrijke klanten. Daar wordt ook wel een en ander afgeschoten.
Stellantis rules zei:Voor chique hoef je al een tijdje niet meer bij Mercedes-Benz te zijn, voor protserig wel. Inmiddels kan daar bordeelesque aan toegevoegd worden.
Barri zei:Brr, wat een vreselijk dash! Op die laatste foto is ie iets minder vreselijk. Ik zou die hele plaat dan van mat hout willen hebben!
Pietzoveel zei:Op een van de foto's lijkt het of er alleen maar kinderen achterin passen. Maximaal schoenmaat 32?
MB 300SL zei:Pietzoveel zei:Op een van de foto's lijkt het of er alleen maar kinderen achterin passen. Maximaal schoenmaat 32?
Niet gezien hoe ver die stoel naar achteren staat?
Pietzoveel zei:MB 300SL zei:Pietzoveel zei:Op een van de foto's lijkt het of er alleen maar kinderen achterin passen. Maximaal schoenmaat 32?
Niet gezien hoe ver die stoel naar achteren staat?
Jazekers, maar wordt met een lang persoon voorin wel krap achterin. En dit was toch de taxiklasse?
Daar kunnen ze bij Stellantis nog een hoop van leren.Stellantis rules zei:Het is een auto, geen boot.
Vind het vooral teleurstellend wat Mercedes laat zien.
Frits79 zei:Daar kunnen ze bij Stellantis nog een hoop van leren.Stellantis rules zei:Het is een auto, geen boot.
Vind het vooral teleurstellend wat Mercedes laat zien.
MB 300SL zei:Het zou wel fijn zijn als de Stellantis-fan even wacht met z’n negatieve commentaren totdat de auto onthuld is en bekend is wat er allemaal te kiezen valt. Sowieso zijn dat al 4 soorten afwerkingen en wellicht komt daar nog meer bij. Voor elk wat wils dus, zoals dat bij Mercedes tot nu toe altijd al geweest is. Daar kunnen de Stellantis-merkjes nog wel een puntje aan zuigen…![]()
MCW 84 zei:Prachtig dat hout.
De achterlampen laten al iets meer zien. Dat bijzondere waar Jan het over had moet dan in het deel van de achterklep zijn.. :T
MCW 84 zei:Verrijk ons met je kennis, Jan
MCW 84 zei:Wat er zo bijzonder is aan de achterlampen. Dat beweerde jij... of jouw hand moet snel gevuld zijn met een Mercedesster-figuurtje![]()
MCW 84 zei:Hilarisch jij.