Guest
Toen ik zag dat jij gereageerd had, was het eerste wat ik dacht: jij zult wel weer voor een BMW gaan... 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ivanov zei:Daar kun je je twijfels bij hebben, maar ze zijn altijd nog beter dan Ladaonderdelen.
Moderator
La Troyes zei:Deport: met de huidige slurptaks kan dit nooit iets worden!
Henk-Jan zei:Dat ga ik later waarschijnlijk doen. Waar haal ik anders €125000 vandaan?
Gerwin zei:Je maakt de keuze voor je vervolgopleiding wel mooi op tijd trouwens.
Veel klasgenoten van mij weten al precies wat ze willen gaan doen of weten al ongeveer de richting.
Bob. schreef: zei:Ik zou echt niet weten wat ik wil. HBO MER is wel lekker breed, maar of het een leuke opleiding is. Echt veel positieve reacties hoor ik er niet over in mijn omgeving...
Vastgoed&Makelaardij is ook wel interessant, maar ja ik heb nog dik twee jaar bedenktijd haha.
Is dit autogerelateerd?
Het gaat, ik wist ook niet wat ik wilde dus ben MER gaan doen. Tot nu toe bevalt het wel. Ik doe hem in Den Bosch aan het Avans btw.HBO MER is wel lekker breed, maar of het een leuke opleiding is.
jeust schreef: zei:125K voor een studie, toe maar! Ben je wel lang bezig om die schuld weer af te lossen, maar slecht verdienen zal je niet doen na zo'n studie.