poll pagina...part two!

poll pagina...part two. Goede naam?

• Totaal aantal stemmers
    174
  • Opiniepeiling gesloten .
Toen ik zag dat jij gereageerd had, was het eerste wat ik dacht: jij zult wel weer voor een BMW gaan... :)

Sandero natuurlijk. Die ziet er al beter uit dan die Lada en daarnaast is de Sandero opgebouwd uit Renaultonderdelen. Daar kun je je twijfels bij hebben, maar ze zijn altijd nog beter dan Ladaonderdelen.

Ivanov zei:
Daar kun je je twijfels bij hebben, maar ze zijn altijd nog beter dan Ladaonderdelen.

Daar moet ik wel om lachen, hoor.
Je weet duidelijk helemaal niets van LADA.;)

Anders had je wel geweten dat LADA's zeer betrouwbaar zijn en tot de top van de tevredenheidstesten in Duitsland behoren.
Gezien de omstandigheden in Rusland (slechte wegen en kou in Siberië) zal je zo'n hoge mate van betrouwbaarheid en stevigheid ook wel nodig hebben.

Na dit gezegd te hebben zal ik gelijk maar stoppen met dingen posten over LADA, want het zou jammer zijn als dit mooie topic veranderd in een enorme LADA-discussie.

Net als Ford, wat de Fiesta 40 kilo lichter dan zijn voorganger heeft weten te maken. En dat terwijl de auto juist iets gegroeid is t.o.v. de vorige Fiesta, dit i.t.t. de 2.

2 of Fiesta: 2...heb ze beiden nog nooit gezien, dus misschien dat het in het eggie anders is. Maar voor nu vind ik de 2 een leuke wagentje.

Lening afgesloten: Ik niet... niet nodig, bij IBG wel een goede optie. Wordt over het algemeen gezegd dat áls je een lening afsluit, het IBG een goede instantie is ;)

Heb tot zover gelukkig geen lening voor m'n studie af hoeven te sluiten. Voorlopig hard werken in de vakanties om alles bij elkaar te sparen! Maar goed, ik ben relatief zuinig met m'n centen ten opzichte van de overige 'moderne' studenten, die al hun leengeld aan rotzooi en stappen uit schijnen te geven :(

Echter, met plannen om naar een designinstituut te gaan voor een masteropleiding in het buitenland moet ik maar kijken of ik het alleen met een studiebeurs zou redden!

Ik heb voor de Mazda gekozen. Ik vind de Fiesta net als de Mondeo veel te druk vorm gegeven, iets wat ik zelf niet mooi vind. Daarnaast ben ik bang dat zoiets snel verouderd.

[size=medium]Deport it - Import it: Deel 14[/size]

Poll: Deport it - Import it: Kia Magentis

De in Nederland nooit populair geweest zijnde Kia Magentis is samen met de Carnival en Opirus dit jaar gesaneerd. Dit jaar zijn er slechts 67 van verkocht en in 'topjaar' 2006 waren dat er 220, terwijl Kia hoopte op 750 stuks per jaar. Die doelstelling is dus bij lange na niet gehaald. Toch jammer dat Kia het opgeeft in het zakelijke D-segment?

kia-al-salone-di-parigi-2008_43.jpg

kia-al-salone-di-parigi-2008_44.jpg

[*]Deport it
[*]Import it
[sup]Tussenstand:[/sup]
results.cgi

[sup]Ook een poll maken? Klik hier[/sup]

Poll: Deport it - Import it: Suzuki Equator

Suzuki en Nissan hebben vorig jaar een deal gesloten die inhield dat Nissan een stadsauto van Suzuki zou krijgen (dat is dus de Pixo geworden die gebaseerd is op de nieuwe Alto) en Suzuki een pick-up van Nissan voor de Amerikaanse markt (dat is deze Equator, gebaseerd op de Frontier die in ons land bekend is als Navara). De Alto en Pixo komen allebei naar ons land, maar zou de Equator net als de Navara hier ook gevoerd moeten worden?

112_0810_03z+2009_suzuki_equator+front_three_quarters_view.jpg

112_0810_04z+2009_suzuki_equator+rear_three_quarters_view.jpg

[*]Deport it
[*]Import it
results.cgi

Poll: Deport it - Import it: Toyota Camry Hybrid

De Camry Hybrid is in de VS na de Prius de best verkochte hybride. De auto heeft een 2.4 liter benzinemotor gekoppeld aan een elektromotor die samen resulteren in een vermogen van 192 pk en de CO2-uitstoot bedraagt 164 gram. Ter vergelijking: de Volvo S80 2.5T heeft 200 pk en een uitstoot van 223 gram, de BMW 523i met 190 pk zit op een uitstoot van 174 gram. In 2004 nam Toyota de Camry uit het Europese modellengamma. Zou de Camry met hybridemotor weer mogen terugkeren?

e135a4a8402f27db15c8a504a2b84179.jpg

07.toyota.camry.hybrid.r34.500.jpg

[*]Deport it
[*]Import it
results.cgi

Poll: Deport it - Import it: Toyota Venza

De Toyota Venza die op Detroit in januari dit jaar werd geïntroduceerd zal eind dit jaar bij de Amerikaanse Toyota-dealer staan. Volgens Toyota gaat het om een crossover tussen een sedan en een SUV. De crossover is in de VS leverbaar met een 2.7 4 cilinder met 185 pk en een 3.5 V6 met 268 pk, dezelfde motor als de Lotus Evora onder de kap heeft, maar in Europa zou men natuurlijk ook de 2.2 D-4D met 177 pk kunnen leveren. Maar Toyota heeft geen plannen om de crossover te gaan verkopen in Europa. Zien jullie wel hier markt voor de Venza?

2009toyotavenza.toyotavenzaf34500.img.jpg

2009toyotavenza.toyotavenzar34500.img.jpg

[*]Deport it
[*]Import it
results.cgi

Poll: Deport it - Import it: TVR Sagaris

Eind 2006 was TVR voor de zoveelste keer bankroet, maar het merk heeft (weer) een doorstart gemaakt met de vernieuwde Sagaris. Importeur NIMAG heeft de TVR Sagaris al een paar maanden geïmporteerd tot het faillissement, zou NIMAG de extreme Sagaris opnieuw naar Nederland moeten halen?

front-600.jpg

back-600.jpg

[*]Deport it
[*]Import it
results.cgi

Deport, deport, import, deport, import.

De Kia is leuk als je hem tweedehands kunt kopen. Een lel van een auto, vol met electrisch speelgoed en betrouwbaar. Alleen het imago is minder en dat heeft de eerste eigenaar met een giga afschrijving ondervonden. Als occassie wel een goede keus, als je er een fikse tijd in blijft rijden.

Weer een pick-up/SUV geval, laat maar, dat soort dingen voegt niets toe.

De Camry is ruimer dan de Prius en ziet, er in mijn ogen, beter uit. Laat maar komen. Hij valt mooi in het gat tussen de Prius en de hybride Lexussen.

Weer een MPV/SUV geval, laat maar, dat soort dingen voegt niets toe.

TVR? Import, ik heb het stuk niet eens gelezen. Idioterie op wielen, onbegrijpelijk dashboard, geen ABS, geen ESP, geen traction control, maar wel veel vermogen op de achterwielen. Bring it on!

Import: Met die nieuwe cee'd zijn ze op de goede weg, ik voorspel grote imago verbeteringen de komende jaren

Deport: zijn er al genoeg van

Import: Hybride die een grotere markt kan aanspreken (ook de zakelijke markt door beter uiterlijk)

Deport: afzichtelijk ding

Import: tjah, logisch bruuuuuut!:)

Import: als Kia door wil groeien, zullen ze ook D-segmenters moeten (blijven) aanbieden.
Deport: met de huidige slurptaks kan dit nooit iets worden!
Import: krijgt enorme subsidies, waardoor je een zuinige, betrouwbare, luxueuze auto voor een redelijke prijs kunt rijden!
Deport: SUV's zijn geen hype meer door het hoge verbruik en bijbehorende CO2-uitstoot.
Import: TVR moet gewoon, net als altijd, in NL leverbaar blijven!

Deport - Lelijk.
Deport - Lelijk. Als je een pick-up nodig hebt is een Toyota of Mitsubishi achtig geval veel leuker.. (y)
Deport - Lelijk.
Deport - Lelijk.
Import - Dik, al zou ik er zelf nooit eentje kopen...

La Troyes zei:
Deport: met de huidige slurptaks kan dit nooit iets worden!

Bedrijfswagens zijn volgens mij slurptaxvrij. Dus zolang je de auto op grijs kenteken laat zetten, hoef je geen slurptax te betalen, ook niet op pick-ups. Moet de auto natuurlijk wel op naam van een bedrijf staan. Dit waren trouwens mijn stemmen:

Import - Het zal opnieuw geen succes worden, maar om imago- en klantenverlies te voorkomen, zouden ze het model beter opnieuw kunnen importeren.
Deport - Te weinig Suzuki, teveel Nissan. Wie de Equator wil aanschaffen, kan de Navara kopen. Past ook totaal niet bij het imago van Suzuki.
Import - Om het imago in het zakelijke segment op te krikken zou de Camry Hybrid een mooie toevoeging kunnen zijn op het Toyota-gamma, hoewel de auto nogal dicht op de Avensis zit. De auto past uitstekend bij het groene imago van Toyota en zal vast wel subsidies krijgen.
Import - Met 2.7 benzine en 2.2 dieselmotor zie ik wel markt voor deze crossover. En de auto zou een prima opvolger kunnen zijn voor de Avensis Verso en Previa. Met 2.2 diesel zal de auto sowieso slurptaxvrij zijn.
Import - Moet ik dat nog uitleggen?

Poll: Wie heeft er een lening voor zijn/haar studie afgesloten?

Dat ga ik later waarschijnlijk doen. Waar haal ik anders €125000 vandaan?

Ben ook wel benieuwd eigenlijk. Je maakt de keuze voor je vervolgopleiding wel mooi op tijd trouwens. Was daar een paar jaar geleden helemaal niet mee bezig.:T

Gerwin zei:
Je maakt de keuze voor je vervolgopleiding wel mooi op tijd trouwens.

Het valt me op dat veel mensen van onze leeftijd daar al wel mee bezig zijn.
Veel klasgenoten van mij weten al precies wat ze willen gaan doen of weten al ongeveer de richting.

Ik weet ook al wat ik wil gaan doen, maar ik hoop alleen niet dat er voor mijn studie ook € 125.000,- gedokt moet worden.;)

Ik weet het anders nog niet zo zeker. Waarschijnlijk bedrijfskunde, maar ik weet sowieso nog niet of ik ga studeren in Nijmegen, Tilburg of Rotterdam.

Ik heb eigenlijk nog geen idee, maar dat hoeft ook nog niet. Dit jaar ga ik i.i.g. beginnen met de vakkenpakketten (na de herfstvakantie iedere week 1 mentorles daarover).

Veel klasgenoten van mij weten al precies wat ze willen gaan doen of weten al ongeveer de richting.

Da's altijd. Tot ze het jaar voor hun examenjaar bij open dagen langsgaan, dan ineens is het toch niet meer zo...

In de derde hebben wij onze profiel gekozen voor de drie daaropvolgende jaren en zijn we naar de TU in Delft geweest. In de vierde zijn wij langzaamaan begonnen met de vervolgstudie-oriëntatie.

@ Iedereen die benieuwd is: Ik hoop naar de KLM FA te kunnen. Ik hoop dat het lukt... :D

Das geen beroerde opleiding Henk-Jan. Ik zou echt niet weten wat ik wil. HBO MER is wel lekker breed, maar of het een leuke opleiding is. Echt veel positieve reacties hoor ik er niet over in mijn omgeving...

Vastgoed&Makelaardij is ook wel interessant, maar ja ik heb nog dik twee jaar bedenktijd haha.

Ik heb kort geleden een mentorgesprek gehad, niet zo'n korte ook, en daaruit bleek dat een baan als verkeersvlieger goed bij mijn persoonlijkheid past. Het lijkt mij dermate leuk en het past dusdanig goed bij mijn persoonlijkheid dat ik het feit dat het een HBO-opleiding is voor lief neem.

Bob. schreef: zei:
Ik zou echt niet weten wat ik wil. HBO MER is wel lekker breed, maar of het een leuke opleiding is. Echt veel positieve reacties hoor ik er niet over in mijn omgeving...

Vastgoed&Makelaardij is ook wel interessant, maar ja ik heb nog dik twee jaar bedenktijd haha.

Ik zou open dagen aandoen en ik zou nagaan wat je precies wilt en wat voor persoon je bent. Ben je sterk theoretisch of niet. Werk je heel probleemgericht en aan projecten/opdrachten met een korte tijdspanne of wil je jaren aan iets werken?

Charger Schreef:
-------------------------------------------------------
> Poll: Welke site gebruiken jullie om gratis muziek
> te downloaden?

Is dit autogerelateerd?

speedtouch Schreef:
-------------------------------------------------------
> Charger Schreef:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Poll: Welke site gebruiken jullie om gratis
> muziek
> > te downloaden?
>
> Is dit autogerelateerd?

Het hoeft niet autogerelateerd te zijn, er zijn hier meer polls die niks met auto's te maken hebben.

Waar wilde je 't kabaal vandaan halen dan? Bearshare? Limewire? Frostwire? Iets anders? Oh, zet 't dan meteen even in de poll! :T

125K voor een studie, toe maar! Ben je wel lang bezig om die schuld weer af te lossen, maar slecht verdienen zal je niet doen na zo'n studie.

HBO MER is wel lekker breed, maar of het een leuke opleiding is.
Het gaat, ik wist ook niet wat ik wilde dus ben MER gaan doen. Tot nu toe bevalt het wel. Ik doe hem in Den Bosch aan het Avans btw.

jeust schreef: zei:
125K voor een studie, toe maar! Ben je wel lang bezig om die schuld weer af te lossen, maar slecht verdienen zal je niet doen na zo'n studie.

Ik ga er in de eerste instantie maar vanuit dat het mij niet lukt. Als het dan wel lukt, dan is de vrolijkheid des te groter.

Vriend van me is bezig piloot te worden. Heeft eerst 15 selectieronden moeten doorstaan oido_O
Met het startsalaris dat je krijgt erna kun je die lening wel afbetalen hoor:)

De 406 Coupe natuurlijk. Oeh, wat is dat een mooi ding zeg! (y) Ongelooflijk eigenlijk dat je de V6-uitvoering ervan al voor 6.000 euro kunt aanschaffen en de 2.0 al voor 5.000 euro te vinden is. :D

Terug
Bovenaan