Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Flieger zei:In de schetsen van de zijkant/achterkant, mist er volgens mij een..
Tja, ze lijken zoveel op elkaar dat ze het zelfs bij VW niet doorhebben dat er een ontbreektAlfa FrankY zei:Flieger zei:In de schetsen van de zijkant/achterkant, mist er volgens mij een..
Volgens mij ook! Tussen de 1 en de 2e of tussen de 2e en de 3e. Ze lijken zoveel op elkaar dat ik het dus niet met zekerheid durf te zeggen ;-)
Wel mooi, die schetsen. Fraai om de evolutie en groei te zien.
Alfa FrankY zei:Flieger zei:In de schetsen van de zijkant/achterkant, mist er volgens mij een..
Volgens mij ook! Tussen de 1 en de 2e of tussen de 2e en de 3e. Ze lijken zoveel op elkaar dat ik het dus niet met zekerheid durf te zeggen ;-)
MBdoubleyou zei:Alfa FrankY zei:Flieger zei:In de schetsen van de zijkant/achterkant, mist er volgens mij een..
Juist het verschil tussen Golf 1, 2 en 3 is vrij groot. Zeker de stap van 2 naar 3 (oa geen ronde koplampen meer). Volgens mij ontbreekt de Golf 8 in dit rijtje.
Curlew zei:Oja, bedankt
ps: alle foto's quoten is nogal onzinnig. Als je reageert onder mijn post snap ik heus wel dat je het tegen mij hebt![]()
Curlew zei:Ja mijn autisme kan daar niet tegen hoor. Fijn dat je er alsnog rekening mee hebt gehouden![]()
![]()
Gompie, een witte met thuiskomertjes eronder. Ze laten maar gelijk de winkeldochteruitvoering lekken? Dan kan de officiële introductie alleen maar meevallen natuurlijk.Curlew zei:https://static.autoblog.nl/images/wp2019/golf-8-gelekt-00001.jpeg
D Elzinga zei:Vanuit die hoek, in die kleur, en met die wieltjes oogt hij wel erg ongelukkig. En inderdaad, de vorm van de koplampen zint me (nog steeds) niet. Had er een stuk beter uitgezien zonder dat uitgerekte knipperlicht bovenop.
Edit: ja, ik denk dat hij er werkelijk beter zou uitzien zonder doorlopend knipperlicht.
Curlew zei:Zelfde heb ik het idee als ik de A3 spy shots zie. Beetje raar uitgerekt en zwaarlijvig
SpikeHome zei:Prijzen zijn bekend en je kan hem nu samen stellen
https://configurator.volkswagen.nl/de-nieuwe-golf/
ScaniaV8 zei:Voorlopig even helemaal geen Golf 8 meer, de uitleveringen zijn allemaal gestopt omdat er problemen zijn met de noodoproep functie.
Schijnt niet te functioneren.
Moderator
Eens. Er zijn weinig modellen waarbij de stationwagon altijd minder is, maar de Golf is er eentje. De 3 en de 4 waren minder mooi en minder kenmerkend dan de hatch, idem voor de 6. De 7 is wel aardig maar vooral omdat het een kleine Passat is. Een Golf moet gewoon een hatchback zijn (of cabrio natuurlijk), het concept Golf Variant werkt gewoon niet heel lekker.Rutger DC zei:Het wil Volkswagen maar niet lukken om een mooie Golf Variant op papier te zetten. Jammer. De broertjes van Seat en Skoda zien er nog steeds beter uit wat mij betreft.